2016. augusztus 30., kedd

Nyári kedvencek voltak 2016

Az idei nyár kedvenceit mutatom be most nektek!

Testápolás


Dove DermaSpa Summer Revived önbarnító: amennyire féltem tőle, annyira bevált! Kellemes barnasággal látott el a nyárra, ami igen tartós is volt, ráadásul mindezt kellemetlen szagok nélkül, bár a szúnyogok idén utáltak, amíg használtam, lehet van benne valami! :) 

Adidas 6in1 Cool&Care izzadásgátló spray: nyáron a fújós verziókat részesítem előnyben, az illata nagyon jó és a hatása is kiváló! Az Adidas dezodorok még nem hagytak cserben, egyik verzió sem.

Avon Senses Citrus Zing tusoló gél: már a kiszerelés maga megnyert, ugyanis pumpás! Hatalmas mennyiség, kellemes citrusos illattal, ami kár, hogy hamar elillan, de a bőrömet nem szárítja. Tökéletes reggeli tusoló társ.

Fa Oriental Moments sivatagi rózsa & szantálfa: I-M-Á-D-O-M! Igazi nyári és esti tusfürdő, komolyan jobb volt utána elaludni, mert a bőrömön nagyon sokáig megmaradt az illata! Habzik, még a tusoló labdám is átvette az illatát, szóval engem kilóra megvett.


Hajápolás

Pantene Pro-V Aqua Light balzsam: a samponját is szeretem, de a színvédelem miatt idén háttérbe szorult, azonban a balzsam lépett a helyére. Az illata mellett a hatása nyűgözött le, csodásan hidratál, nem nehezíti el a hajam miközben puha lett tőle.

Inecto Naturals Tündöklő Csillogás hajolaj: Nem csak a Noé Állatotthon Alapítványt támogatja 7Ft-tal (aug. 31-ig) minden megvásárolt Inecto termék, hanem még ápolja is a hajat! Különösen festés után, a balzsamba/pakolásba keverve használom. Sajnos az én hajam magában semmilyen olajat nem szeret, de belekeverve, 5percig fent hagyva, majd lemosva csodát művel vele! Természetes, hatásos és kiadós mennyiség.

Batiste Barna hajra való szárazsampon: Oh, hányszor húzott ki ezen a nyáron olyan helyzetekből, amikor már nem volt idő ismét hajat mosni reggel, pedig az éjjel iszonyat meleg volt. A használata után pedig visszanyerte a frissességét és egy napot nyertem is.


Smink és köröm

Avon Colortrend BB krém: lesz róla külön teszt hamarosan, de lelövöm a poén: megszerettem! A fedése pont elég, félmatt, egyáltalán nem érezni, látni és a bőrömnek semmi baja sincs tőle, ráadásul alkalmazkodik is.

Yves Rocher Sexy Pulp: Ez a szempillaspirál, lányok, egy kis csoda! Olyan pillákat készít, hogy ámulok-bámulok! Egy dolgot sajnálok, hogy nem vízálló és izzadósabb napokon egy kevéske estére a szemem alatt kötött ki, egy kis korrigálással viszont ez is eltüntethető. Ha pedig rátettem egy kis vízállót más fajtából, akkor lerobbanthatatlanná vált!

Isana Makadámdiós ajakápoló: fényvédős és csillogást is ad az ajkaknak, amellett, hogy ápol. Filléres és még a csomagolása is szép!

Avon Gel Shine fedőlakk: a saját Avonos lakkokkal kiválóan működik, napokkal kitolja a lepattogást és a fénye csodás.

 

Ezekhez a termékekhez nyúltam a legtöbbször az idei nyáron és szerettem őket, valószínű még az ősszel is vele lesz sok közülük. Nektek vannak kifejezetten nyári kedvencetek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena