2015. november 23., hétfő

Rimmel Lasting finish 25H alapozó + púder teszt

A Joy-napok alkalmával szereztem be a Rimmel Lasting Finish 25H alapozóját és a Stay Matt Púdert, amiről most részletesen is írok.

Az elődjét, a Lasting Finish 25H Nude alapozót kellett lecserélnem sajnos, mert leszerepelt a tartóssága, érintésállósága mostanában, ahogy beköszöntött a pulcsis-kabátos időszak. Órákkal a felvitel, púderezés, néha sminkfixáló spray után bárhogyan is értem hozzá vagy ért hozzá valami az arcomhoz, teljesen lejött az alapozó onnan, befogva a pulcsikat, kabátok, sálakat. A szemüvegem is csúnyán olyan lett, hiába vékony vittem fel az arcomra. Este már szinte semmi nem volt a sminklemosó kendőn...

Ez után a kezembe akadt az egyik drogériában a nagytesója, a Lasting Finish 25H Komfort szérummal. 3x is kipróbáltam a teszter segítségével, mielőtt megvettem.
Végül a Joy-napokon az 50%-os kedvezménynek köszönhetően vettem meg, ahogy a Stay Matte púdert is, mert az Essence fogyóban van.

Rimmel Lasting Finish 25H with comform serum alapozó



A csomagolása üveg, ami átlátszó, tehát majd látható lesz a fogyása. Nagyon kézreálló,a rajta lévő matrica nem kopik, sőt a tetején lévő és a hátoldalon lévő egybe van, amíg ki nem bontjuk, így garantáltan nem volt kinyitva korábban. Pumpás adagolója van, ami nagyon higiénikus megoldás, főleg azoknak, akiknek van bőrproblémája, akár pattanások, akár érzékenység!

Velem a 100-as Ivory jött haza, ami sötétebb és picit sárgasabb, mint a 010-es Light Porcelain, de előrelátó is voltam, ugyanis a házidokim kötelező szoláriumozásra utasított, így ez még akkor is jó lesz. Egyébként most is idomul egy csomót, a testemmel összhangban pont jó a színe! Szóval ne ijedjetek meg tőle, ezért is érdemes többször felkenni a tesztert a drogériában és megnézni percekkel később, kint is.


A képen is látszik, hogy a textúra sűrűbb és kevésbé folyós, mint az elődé. Viszont abszolút nem fojtogatja a bőrt, nem is veszem észre, hogy rajtam van. Ez a komfort szérumnak köszönhető.
Az illata olyan anyukáink arckréme, nekem nagyon tetszik, magamon nem érzem egyébként! :) 
A fedés ígérete full, tehát teljes fedést ígér és valóban igen magas! Csak a sötét, csúnya dolgokra kell pluszba korrektor, a kisebbeket egy rétegben is elfedi.
Közepesen gyorsan szárad, van idő eldolgozni, picit ragad utána, ami kedvez a púderhez, pirosítóhoz. Én kabuki ecset használok és nem tapasztaltam csíkozást. Egy nyomásból megvan az egész arcom!
A finishe nagyon természetes, erősen félmatt, a teljes mattsághoz kell púder azért. Nincs maszkhatása, mivel idomul a bőrhöz. Sőt nekem ez a picit sötétebb árnyalat életet is adott az arcomnak, a nyakamhoz képest most vagyok jó árnylatban, mert a 010-es fehérített rajtam egy nagyot, elüt amúgy is a saját arcszínem a testemtől.



A tartóssága nálam jól vizsgázott, ugyanis a kabát ujjával is kipróbáltam és nem lett olyan! Az ujjaim se, este pedig sok-sok maradt a sminlemosó kendőn.
Féltem, hogy az erősebb fedés és ragaszkodás miatt bőrproblémákat okozna, de az elmúlt hetekben majdnem mindennap rajtam volt, gond nélkül.
Pár másodperccel az elkenés után letöröltem egy zsepivel és mint látható a képen, a Nude egy az egyben lejött, elkenődött, míg a mostani lejött, de nem 100%-ig, sőt a maradt a bőrömön. 
A 30ml-es kiszerelés eredetileg 2500Ft-os áron kapható, én félár + 10%-os végösszeggel nagyjából 1000Ft-ért vettem, ami szerintem abszolút megérte!
Így a Nude nekem marad nyárra, amikor nem kenek össze semmit, bezzeg akkor nem mozdult el, a melegben sem. 

Rimmel Stay Matte púder

Az Essence Loose púdere fogyóban van, így utánpótlást kellett keresnem és erről sok jót olvastam, hazajött velem az akció keretén belül.
A csomagolás nem tűri jól a karcolásokat, látszik rajta, hogy nesszeszerbe is kerül néha. Ott egyébként nem nyílik ki hála. Le kell venni a tetejét, nem nyitogatós darab. Tükör sincs benne.
Ízléses, hogy benne van dombornyomással a Rimmel korona. Az illata nagyon minimális, csak a púder tégelyt szimatolva van, az is hasonlóan az alapozóhoz, krém illatú.


Belenyúlva selymes púder fogad, ami hihetetlen könnyen szétdolgozható, nincsenek csomók, nagyobb darabok vagy összeállások. Az ecset is egyenletesen veszi fel. Nem porol és beleolvad az arcba, nincs utána kiabálós hatása, hogy púder lenne rajtunk! Ezt mindig anyukámmal tesztelem, mert ő aztán szól, ha látja! :D


5 órányi mattítást ígér, nekem egész nap tartott! Főleg a T-vonalba szoktam felvinni és a szemem alatti korrektort rögzítem vele. Semmit nem hagyott elmászni. Persze ebben az is közrejátszik, hogy jó az alapozó és a korrektor, de ez is rátett. Elvileg a pórusokat is összehúzza, ezt nem figyeltem, nem tapasztaltam.
A szemüvegemre nem ragadt rá.
A 001-es Transparent árnylatnak konkrétan, nevéből is adódóan, szinte semmi színe, nem oxidálódik, szétkentem a kezemen, hátha tudok értelmes tesztfotót mutatni, de semmi nem látszik belőle :D
Ez sem okozott gondot a bőrömnek, pedig erre nagyon kíváncsi voltam.
A maga 14g-ja szerintem nagyon sokáig elég lesz, mert egy hét napi használat még meg se látszik rajta! 1800Ft-os rendes ár helyett 800Ft-ba került kb. azt hiszem szuperül jártam így. 2000Ft-ból alapozó + púder.

 Ti milyen alapozót, púdert használtok télen?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena