2015. augusztus 24., hétfő

Sötétbarna hajfestékek nyomában

5 évnyi hajfestési tapasztalattal a hátam mögött osztom meg veletek, hogy én hogyan találtam rá a tökéletes sötétbarna hajfestékre, milyeneket használtam. Előre csak annyit: nem volt könnyű!

Még a hajápolási rutinomban olvashattátok a hajam történetét, amivel itt nem húznám az időt, ott mindent megtaláltok!


5 (lassan 6) éve döntöttem a sötétbarna hajszín mellett, mert bármennyire is hangzik furán: a szemöldököm sötétebb, mint az eredeti, diószőke hajam, így ez a szín hat rajtam természetesen. A családban amúgy mindenkinek sötét- és gesztenyebarna haja van (kivéve a bátyámnak, aki szintén szőkés hajú, kékes szemű, de amúgy kopasz... tehát neki gond egy szál se). Hideg-fémes színt kerestem mindig.

Az első festék a Palette Deluxe 800-as Sötétbarna árnyalata volt. Többi árnyalat itt.
Hagyományos, összekeverős, ecsettel festős, jól kezelhető állaggal. Egy doboz elég volt mindig a valamivel váll alá érő hajamra, ennél hosszabbnál már kettő kellett belőle.
Erőteljesen fog, mindig fekete lett a hajam tőle, ami több mosás után lett sötétbarna, kb. mire ismét festeni kellett. A fejbőrön is maradt mindig valamennyi festék, 1-2 mosás erejéig.
Hideg fényű, de természetes hatású a színe.
7féle ápoló olaj van benne. Festés után elnehezítette a hajamat, de a következő rendes mosás helyretette. Puha, illatos (imádtam) haj, ami az utána használatos balzsamnak volt köszönhető, csillogó szín, amit sajnos engedett és gyorsan fakult, kopott, nem állt ellen a napnak kicsit sem, így leváltottam. Miután új formulát kapott, párszor megpróbáltam még azt is, de maradt a gyors fakulás, az ára is felfelé ment.
Jelenlegi ára 1400Ft körül van, ami ehhez képest drága. Amikor én használtam, kb. 800-900Ft volt, 2évig használtam nagyjából.



Ez után jött a Garnier Color Sensation 3.0-ás Sötétbarna. Többi árnyalat itt.
Ez is hagyományos, összeöntős, ecsetes festék, sűrű állaggal, maga a festék is szuper illatú. Kiadós, a lapockámig érő hajam elég volt 1 doboz.
Ettől is fekete lett a hajam mindig, de maximum 3 mosás erejéig, mert addigra már előbukkant a szép sötétbarna szín, ami kékes-hideg tónusú. Ennél a festék jobban megragadt a fejbőröm és sokáig a körmöm alá ment, ha buksit vakartam, látszott is a választéknál.
Nagyon intenzív, ragyogó színe van! A hozzá kapott egy alkalmas balzsamnak jó illata van, kár, hogy csak egy használat.
Kellett két mosás mire eltűnt a nehéz haj érzet, cserébe engedte a színét jó pár mosásig, külön törölközőt "csinált" magának. Hiperpuha hajam lett tőle és csillogó volt a színe, imádtam! A nap meg se kottyant neki, sose kopott meg vagy fakult meg, a következő festésig, ami néha csúszott, simán kitartott. Egyenletesen kopott a tövénél, több centi lenövés látszott meg.
Én azért kerestem valami mást, mert a hajam szerintem 3év használat után megunta tavaly télen és egyszerűen alig fogta be, vagyis ledobta inkább, a töve és hátul. Valamint a mennyiség, hogy amikor már hátközépig ér, akkor 2 doboz kellett, mert "itta" a hajam.
Jelenlegi ára: 1300Ft körül mozog, ami két doboz esetén húzósabb. Amikor én vettem először 1000Ft volt és akciósan akár 800Ft-ért is meg lehetett venni.
Akinek elég egy doboz, tehát nem túl hosszú a haja, annak ajánlom, mert tényleg intenzív, jól ápol és ragyogó színe van!

Tavasszal a Joy-napos haul-ban láthattátok a két következő festéket.

L'oreal Excellence Creme 3-as Sötétbarna árnyalat. (doboz szerint legsötétebb barna) Többi árnyalat itt. (ezek közül szerintem van, ami itthon nincs, de a Müllerekben elég nagy a választék, érdemes saját szemmel megnézni őket)
Ezt az adott kis fésűs végű tubusban kell összekeverni és azzal csodásan adagolható, annyira egyenletesen, gyorsan lehet vele dolgozni, az illata nagyon jó, parfümös. A tubust egyébként eltettük, hogy később lehessen vele dolgozni, működik amúgy! :)
Egy doboz elég volt a hátközépig érő hajamra, pont kifutotta és mindenhová bőségesen jutott.
Ez az első hajfesték, aminél rögtön a lemosás után látszott az ígért szín és semmi elnehezült haj, tiszta volt, puha, dús és formázható. Ettől leesett az állam! A fejbőrömön semmi nyoma nem maradt, nem engedte a színét egyáltalán egyszer sem.
Nagyon természetes szín, ez picit melegebb fényű, ez akkor jött elő, amikor picit szívott rajta a nap (a nyár közepén nem is vártam mást). Kicsit foltosodott és kopott, amit sajnáltam, mert a hatása, a puhaság a sokadik mosás után sem tágított, 1 hónapig. A hozzá járó balzsamot pedig hol lehet kapni? :D KELL! Nagy tubusban több (kb. 4) használatra elegendő balzsam, amitől pihe-puha lett a hajam. Én elrontottam ott, hogy nem használtam addig, amíg volt, hanem elkezdtem hamarabb a sajátomat, valószínű ez okozta az idő előtti kopást. 2 doboz után ez a véleményem.
Jelenlegi ára: 2700Ft körüli, csakis akcióban érdemes venni! Nekem az ára a visszatartó, valamint az itteni Rossmannban (ahová van 10%-os végösszegkuponom) nincs ilyen. Akinek van jól bevált samponja + balzsamja festett hajra és nem sajnál rá ennyi pénzt, annak ajánlom, mert nem csap be a szín, a hatása a hajra pedig nagyon jó!

L'oreal Prodigy 3.0-ás Barnás fekete árnyalat. Ennél nem találtam színskálát, ami használható.
Kevergetős, ecsetes festék, de nekem ehhez van egy keverő gömböm, amit még a Rossmannban kaptam hajfesték vásárlása akció keretein belül. Abban szuperül és garantáltan elvegyünk, onnan pedig könnyű kinyerni, ráadásul az eddig használt üvegtálba el se fért volna, ugyanis: a mennyisége hihetetlen, akkor is maradt, amikor már a hajam kb. tocsogott a festékben mindenhol! Anyukámnak is felkentük a hajára (neki amúgy fülig érő és most neki is sötét a haja). Két legyet egy csapásra! :) Picit híg, ez tény, de cserébe könnyű vele dolgozni. Az illata elég szúrós, de szellőztetés mellett semmi gond.
A fejbőröm itt sem maradt semmi, de a hajamat elnehezítette és miután a levegőn megszáradt, sprődnek éreztem, alig tudtam kifésülni, minden mozdulatomtól csomós lett - keresztet vetettem a hajamra, kész, vége, elrontotta ez a festék, eszembe jutottak a negatív vélemények róla. Sajnos a mellé járó balzsam nem sokat ért, elhasználtam, de hozzákevertem az éppen aktuális balzsamomhoz. Ebből is sok volt a tubusban (4 használatra elég volt kb.)
Másnap megmostam és mintha csoda történt volna: puha volt, dús, kifésülhető, formázható! 3 mosásig engedett erősebben, de a színe semmit nem fakult. Ez az eddigi legtermészetesebb és egyben legintenzívebb szín, ez már Anyukámat is lenyűgözte, abszolút nem fekete, inkább csak nagyon sötét barna. :) Eddig a nap sem kottyant meg neki, pedig már lassan 1 hónapos és lenövésem sincs még (vagy nem nő a hajam? :D)! Semleges-hideg tónusa van, se vörös, se kék fény, fehéres inkább.
Jelenlegi ára: 2200 Ft körüli, de sok akcióban benne van, pl. legutóbb a Rossmannban a 33%-os L'oreal hétvége keretén belül vettem újra, plusz élt rá a végösszeg 10% is, így kb. 1200Ft volt. Ezt az egy fajtát lehet az itteni Rossmannban kapni, de így nálam most ez az abszolút befutó termék, mert még az ára is megfelelő ebben a kategóriában,elérhető. A hatása meg pláne! Aki hozzám hasonlóan kereste azt a sötétbarnát, ami természetes, de mégis intenzív, azoknak jó szívvel ajánlom ezt, szerintem még az ára is belefér. :)



Ti milyen hajfestéket használtok? Milyen színt?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena