2016. szeptember 3., szombat

Trnd projekt | Cien smink nagykövet csomag

A sokak által ismert trnd.hu-nál kerültem be hosszú idő után projektbe, aminek keretén belül a Lidlbe került dekorkozmetikumokat tesztelhettem!
Teljes meglepetés volt számomra, hogy bekerültem, ugyanis ezer éve nem kerültem be, pontosan tavaly óta és a nyaraláson jött egy sms, hogy csomagom érkezik, de csak a nyaralás végén néztem meg az email fiókomat, ahol szembesültem az örömmel! Mire hazaértünk, már várt a kis csomag, én pedig kíváncsian vetettem rá magam. :)


6 termékből álló Cien csomag érkezett és a hozzájuk tartozó papírok. 

A Lidl 2004-ben jelent meg nálunk, jelenleg 164 áruházuk van kis hazánkban. 2016-ban vezették be a saját márkás kozmetikumokat, amelyek: hajápoló termékek, dermatológiailag tesztelt termékek, testápoló termékek és dekorkozmetikumok. 

Papíron elvileg egy szájfénynek is kellett volna érkeznie, de helyette az alapozó lapult a csomagban, egyáltalán nem bántam! 

Vízálló szempillaspirál

Egyszerű kék csomagolása van, ami kellően zár és 10ml-nyi festéket rejt magában. Az illata kifejezetten kellemes, púderes-krémes, kicsit régi időket idéző. A kefe egyszerű, a vége kicsit elvékonyodó, a többi része egyenes. Nem vett fel túl sok festéket, azonban nem érdemes vele 2-3réteget felvinni, mert ekkor már póklábakat készít. Egy rétegben szép hosszabbít, dúsítást annyira nem tapasztaltam, inkább csak kiemelte a pillákat és hosszabbnak mutatta őket. 
Nagy próbának tettem ki, egy dúsító spirál (ami nagyon nem vízálló!) fölé tettem ezt a nővérem esküvőjén és jelentem a könnyeket, a meleget és a táncot is állta! Este is hibátlan volt, nem potyogott és könnyen le tudtam mosni. Azóta még a nagy meleg napokon ezért nyúlok, ha tudom, hogy más nem állná meg a helyét.


Körömlakk

Kellemes fogású, robusztus csomagolással érkezett a körömlakk, ami 11ml-nyi lakkot tartalmaz. A metál színek tőlem viszonylag távol állnak, ezért először anyukám kezén próbáltuk ki és meglepően visszafogottan metálos, elegánsan ragyogó a szín. Rózsaszínes-barnás-aranyos. Ő ezt választotta az esküvőre, mint örömanya. Neki 2 rétegben 4napig volt tökéletes, ez után már nem bírta a mosogatás-súrolás-takarítás kombót.
Ez után én is kipróbáltam. Nálam 1 rétegben 3napig tartott a szépsége, után kezdett el kopni a vége és egy helyen megpattant. Fedőlakkal ez lényegesen több idő!
A körmünket nem fogta be, lemosni sem volt gond.


Folyékony alapozó

Stílusos fekete tubusba van zárva a 30ml-nyi alapozó. 010-es Shell árnylatban jött, aminek nagyon örültem, ugyanis megegyezik a szín a bőrömével.
Az illata hasonló az szempillaspiráléhoz, krémre emlékeztető, nem tolakodó. Szépen terül, nagy területre elég kevés belőle és közepes fedést ad. Természetes bőrfényű a finishe, jól tapad a bőrhöz, de bele nem ül. Zsíros, kombinált, normál bőrön mattító púderrel sokáig nem fénylik át a T-vonalban. Bőrproblémát nem okozott és szárazabb bőrön is tökéletesen működik. Este sokkal találkoztam viszont a smink lemosásakor.


Sminklemosó

Ha már így a lemosás szóba került. A csomagolása meglepett, ugyanis nem öntögetős, hanem a korongot rá kell helyezni egy csövecskére és lenyomni, így automatikusan benedvesíti. Csuda jó kis találmány! Bár egyszer valamiért nem működött, de egy letekerés után megoldódott. A lemosás vele könnyű, semmi se jelent gondot neki, még a vízálló spirál vagy tus sem. Alapos és gyors, nem kell rányomni vagy dörzsölni semmit. 2-3db vattakoronggal minden lejön (teljes sminknél, ha csak szemsminkem van, akkor 1db).
Elég egy nyomásnyi lemosó a korongra, különben túl sok és csípi a szemet. Hála ez alapvetően nem történik meg és a bőrömnek is kifejezetten tetszett.



Szemhéjpúder - 17 Brilliant Brown

A csomagolása egyszerű, mégis erős, a domborminta gyönyörű!  A színe lágy barna, kevésbé pigmentált, a szaténos fénye, ami inkább érvényesül. A visszafogottabb sminkekhez megfelelő.
Sajnos nem találtam infót rajta, hogy pontosan mekkora mennyiséget rejt magában.


BB-krém

Pont gondolkodóban voltam, hogy be kéne szerezni egyet, ugyanis már nincsenek olyan bőrhibáim, amihez feltétlen alapozó kell. Pont ekkor érkezett meg ez!
A csomagolása kifejezetten kézre eső és a pattintós tető, valamint a kis pöcök, ami nem engedi, hogy a kupakban kössön ki, szuper!
Meglehetősen sűrű és testes krém, citrusos illattal. A light árnylatot kaptam, amiről hirtelen azt hittem, hogy sötét lesz, de felvitel (beautyblenderrel a legjobb!) után idomul a bőrhöz és csak melegebb tónust hagy.
Az én kombinált/normál bőrömre előtte kell egy kis hidratáló krém, különben kukacosodik, ahogy abban az esetben is ha második réteget vinnék fel. Nagyon örültem annak, hogy hidratál és nem ül bele a bőrbe! A fedése gyengébb közepes, tehát a kisebb bőrproblémákat, pirosságot elrejti, de pl pattanásokat, a nagyobb pirosokat már nem, arra korrektor kell.
Félmatt finisht ad, amire sokszor nem tettem már pluszba púdert, mert így is jól tartja magát 6-8órán át, persze ebbe az is benne van, hogy megtanultam nem fogdosni az arcom. :D


Rúzs
Egyszerű és elegáns csomagolású kis rúzs, aminek a színe engem megvett kilóra. Téglás barna szín, ami most ősszel tökéletes lesz! Krémes finishe van, könnyű dolgozni vele és egyáltalán nem szárít, köszönhetően a lágy krémességének, a tartóssága közepes, egy-egy ivást, könnyedebb étkezést kibír.
Kíváncsi lettem a többi színre is ezek után! 


Végül pedig az összes swatch egy képen. :)


Innen is köszönöm a trnd.hu-nak a lehetőséget és a termékeket!

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi lennék, hogy milyenek az összetevők. Egyébként nem rossz termékek. :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg, neki is ülök majd, mert nem mindnek tudni sajnos a csomagolásról :\
    Bár Anyu is kipróbálta őket, akinek hiperérzékeny a bőre és pirosodik azonnal, csak a bb-krémet nem próbáltuk ki vele, de a többit igen és nem volt gond. :) Ez egy kicsit pozitív :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena