2016. június 23., csütörtök

Teszt | Maybelline Master Contour Stick

A Maybelline újdonságát mutatom be Nektek, amivel már egy videómban találkozhattatok, de most jön a részletes teszt! 
Először is, aki nem látta az első benyomás videót, annak most ide beszúrom! ;)

Nagyon vártam, hogy lecsaphassak rá és sikerült is, így rögtön az árával kezdem. Az eredeti ára 4899Ft, a DM-ben, Rossmann-ban, Müllerben lehet megvásárolni. A DM-ben amikor én végre láttam, hogy van, akkor féláras akcióban volt, 75pontért a DM kártyáról kaptam rá további 25% kedvezményt, így 2025Ft-ért vettem meg.  Így teljesen megérte!

A kis stick csavarós a barna foglalatnál és 7g-nyi terméket rejt. 
A következőket ígéri:
V kialakítású arckontúrozó stick

  • krémes állag
  • matt végeredmény
  • hosszantartó, intenzív hatás
2 árnyalatban kapható: Light és Medium

Velem a 01 Light jött haza, mert a Mediumot még a barnább bőrömhöz is sötétnek véltem, elég sárgás-bronzos a kontúr fele és a highlighter is sárgás.
A Light viszont szép, tiszta barna színt és fehéres highlightert foglal magába, ami teljesen matt, ennek ellenére az utóbbi szépen vezeti a fényt.

Ez a stickes megoldás tetszik, mert kis helyen is elfér és egy helyen van minden, elég forgatni. Viszont vigyázni is kell vele, mert a krémes állag hozza magával, hogy néha egyik átmegy a másik "térfélre" és amikor highlighter csíkot akartam húzni, jött egy kis barnás árnylat...

A krémes állag tényleg az, siklik a bőrön, kézzel is el lehet dolgozni akár, nagyon szép lesz, de az intenzív hatással emiatt azért vitatkoznék, mert hiába építhető, szerintem inkább szolid hatást kelt egy rétegben, amivel nincs gond, így simán elmegy a hétköznapokra is! De egy esti vagy erősebb smink mellé építeni kell, én inkább természetesnek mondanám a hatását, ennek az az előnye, hogy nehéz túlzásba esni, inkább teszek rá, mintsem, hogy ne tudjak elvenni belőle.
Érezni a bőrön a viseletét, de nem fojtó, csak más, mint egy púder és meg kell szokni. Néha bele tud ülni a bőrbe és a száraz részekkel vigyázni kell, mert kiemeli őket! A melegben nem a legkellemesebb az orron, homlokon (ezeken a részeken ki is fényesedett tőle a bőröm, így zsíros bőrre vigyázni kell vele itt!) a viselése, nem szabad túl sokat felvinni, az biztos! Szerencsére pattanást nem okozz még így sem.

Egy réteg, szivaccsal eldolgozva. 
Előbújt pár szeplőm is :))

Egyedül a hajtövemnél nem tudom se építeni, se eldolgozni, mert valamiért ott eltűnik, akár kézzel, akár szivaccsal csinálom, nem marad ott. Viszont máshol a tartóssága nagyon jó! Túlélte a Müller-szombatot, ahol először trópusi meleg volt, majd leszakadt az ég, meg is áztam egy kicsit, szóval kijutott neki a természeti hatásokból. :)
Nem vagyok arcfogdosós, valószínű ez is megnöveli a tartósságot, de ebben a melegben sem izzadtam le, este az összes szépen ott volt a lemosókendőn! Nem fogta be a bőröm, gond nélkül lejött, sima vízzel mondjuk nem, csak elkente, de jobb is.

Azt hittem, hogy ez a 7g kevés, de hétköznapokra nem kell építeni és azért minden nap nem igazán kontúroz az ember mindenhol, maximum az arccsont alatt, így sokáig elég lesz, nem mondom, a teljes árán nem venném meg, azt sokallom nagyon, de akciósan tuti!

Ez az első kontúrozóm, ami megfogott, mert egyszerű használni, persze ki kell tapasztalni, főleg ha valaki hozzám hasonlóan "kontúrszűz". Érdemes akciósan kifogni, de aki kicsit is vonzódik a krémes állagú sminktermékekhez, annak szerintem tetszeni fog! :)

Ti használtok valamilyen kontúrt?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena