2016. március 21., hétfő

Személyes | Díjat kaptam!

Ismét díj eső volt a bloggerek világában, amiből én sem maradtam ki és valljuk be, jó érzés díjat kapni! 


A díj Ilditől, a Frozen Beauty from far away bloggerétől és Kamillától, a Kamilla Harmónia bloggerétől érkezett hozzám, amit ez úton is nagyon köszönök nekik és jöjjenek a hozzá tartozó feladatok!
 
12 érdekes dolog annak a blogjáról, akitől a díjat kaptam:


Ildi blogja


http://frozenbeautyfromfaraway.blogspot.hu/


  • Ildi Kanadában él és nem áll szándékában hazajönni (megértem)
  • Imádja a színes sminkeket
  • Megijed, ha valaki arabul kezd beszélni, ráadásul mögötte
  • Nem érez illatokat
  • Van két tündéri cicája: Sátáni Sál és Jéghercegnő Szöszmösz
  • Minden kedden Kuka kedd van nála
  • Több olyan termékről is ír, amit itthon nem lehet kapni, de legalább gyönyörködhetünk bennünk! :)
  • A 25. emeleten lakik
  • Kecskeméten született
  • Szereti a kék színt
  • Nem vonzzák a fesztiválok
  • Koordinátorként dolgozik, ahová szépen feltornázta magát, amiért jár az elismerés! 

Kamilla blogja

http://kamillaharmonia.blogspot.hu


  • Kamilla mandalafestő
  • Ő is részt vesz a VKP posztokban
  • Jelenleg Tatán él párjával és cicájával
  • Gyönyörűen rajzol 
  • Kismama és Baba-mama jóga oktatónak tanul 
  • Szereti a füstölőket
  • A példaképe a nagymamája
  • Imádja a teákat
  • Macskamániás :)
  • Azért ír, hogy megismertesse az emberekkel a mandalákat, valahogy belecsempéssze az életükbe
  • Tetszenek neki a tetoválások és a piercingek, de neki (még) nincs
  • Ő sem bírja a vérvételt

12+12 érdekes (legalábbis remélem) dolog rólam:
  • Szeretek kézzel írni, de ennek ellenére gyorsan gépelek
  • Nagyon kövér kisgyerek voltam, 30kg voltam 3 évesen, igazi szumós kinézetem volt 6 éves koromig, amit senki nem akar elhinni, mert 46kg vagyok :D 
  • Szeretek panelban élni (na jó, nyáron két hétig rossz, de a távfűtést nem cserélném el télen!)
  • A szemem a kedvenc testrészem
  • Rengeteg anyajegyem van, főleg a karjaimon, sőt, régen szeplőim is voltak
  • Utálok ruhákat hajtogatni és mosogatni
  • Nagyon könnyen maradok fenn sokáig
  • Van egy online Farmom lassan 7 éve, ahová néha felnézek, teljesen kikapcsol :D
  • Ha nem muszáj, nem SMS-ezek, nkább telefonálok
  • Borzasztó az arcmemóriám, főleg azoknál, akiket ritkán vagy csak párszor láttam, nem tudom felidézni az arcukat a fejemben!
  • Ki nem állhatom a mesterséges fényt
  • Olyan táskáim vannak, melyek szabadon hagyják a kezeimet, vásárláskor kifejezetten megőrülök, ha le van foglalva az egyik kezem (a kosarat is folyton leteszem)
  • Szeretem az édes és sós váltakozását, mindig kell a kettő, így pl. Tuc Milka csokit vagy valami sós nasi, mellette pedig valami édes nasi
  • Ha gyűrű, akkor csak átlátszó vagy fehéres köves lehet, nem szeretem a színes köveket a kezemen
  • Anyukám és a barátom szerint az Agymenők Bernadett-re hasonlítok, nem csak kinézezre... :D
  • Nem vonzanak a koncertek, mert kicsi vagyok és úgyse látok sokat
  • Mindig sok holmival utazok, fel vagyok készülve mindenre, sokszor jól is jött ez már
  • A Szex és New York sorozatot és a filmeket bármikor meg tudom nézni
  • Eleinte mindig rosszul viselem a változásokat, viszont hamar megszokom őket és nehezen állok vissza a régi dolgokhoz
  • Nem használom a "Véletlen sorrend" funkciót kb. sehol, nem szeretem
  • Már nagyon várom, hogy elkezdhessem a jogsit
  • Utálom, hogy Húsvétkor Karácsonyi filmeket adnak és fordítva, ki lehet vele kergetni a világból :D
  • Nincs konkrét kedvenc előadóm, rengeteg zenét szeretek, van, akitől csak 1-1dalt, mástól többet, de az összeset soha
  • A cipőim nem mennek tönkre vagy csak nagyon-nagyon sokára. A barátom ezen teljesen fenn van akadva. :D A fehér edzőcipőmben jártunk a nyáron futni, ő csupa fű és homok lett, nekem még csak egy fűszál vagy folt sem keletkezett rajta, percekig nézegette és állapította meg, hogy ilyen nincs! Én se tudom, hogy csinálom, de jó dolog. :D
Kérdések Ilditől és én válaszaim:
  •  Miért pont azon a platformon blogolsz, amin teszed? Mik az előnyei? 
Ez volt a legegyszerűbb, a Google-fiókhoz kapcsolódott, ráadásul ingyenes. Sokan használjuk, könnyű a feliratkozás és a keresőmotor is megkönnyíti a dolgokat.

  • A magánéletedben ért-e előny vagy hátrány amiatt, hogy blogolsz?
Nem, hátrány még nem ért, sőt állásinterjún plusz pont volt, hogy van blogom.

  • Mi alapján döntöd el, hogy miről írsz cikket? Vagy, hogy miről nem?
Általában úgy, hogy mennyit tudnék róla írni, van-e mondanivalóm róla, mennyire tudok az adott dologról a saját életemből példát hozni, a teszteknél pedig, hogy mennyire tapasztaltam már meg a dolgokat, mennyire lehet érdekes egyáltalán.

  • Mit gondolsz arról, hogy mitől lesz valaki hiteles és egyben népszerű blogger?
Szerintem attól, ha önmaga marad a blogger, ha az olvasóinak ír, ráadásul olyasmikről, ami sok embert érintenek, érdekesek, e mellé pedig egy kellemes, kedves személyiség társul. 

  • Kimennél emberek közé szivárványos szemsminkben vagy kék rúzsban?
Kék rúzsban igen, szivárványos sminkben már nem biztos, mert nem tudom elképzelni magamon, sőt... Kicsi a szemhéjam a megvalósításhoz...

  • Ha nem sminktermékekre költenél, mire költenéd az így fennmaradt összeget? (Ötlet Elenitől)
Valószínű ruhákra, fodrászra, kozmetikusra, illetve tuti nagyobb lenne a takarék. :D

  • Mit gondolsz az eBay-es hamisítványokról?
Nem szeretem őket, egyszerűen féltem is a bőröm tőlük, hisz tudjuk, hogy fillérekért tuti nem a másolatát kapjuk a terméknek, hanem valami ellenőrizetlen dolgot, ami még csúnya dolog is, hisz másnak roppant sok melója van az eredetiben!
  • Hogyan élnéd meg, ha a szemész azt mondaná, hogy soha többet nem sminkelheted a szemeidet?
Tuti egy trauma lenne és nehezen viselném! 

  • Mondj 3 dolgot Ildiről, a Frozen Beauty from far away írójáról, ami idegesít vagy csak nem szimpi!
A zöld és sárga sminkeket nem szoktam megnézni, egyszerűen annyira távol állnak tőlem, hogy jaj, de nincs olyan, ami nem szimpi, hisz akkor nem olvasnálak. :) 

  • Mik azok a márkák, amiket utálsz, és ingyen sem kellene?
Konkrét utálat nincs, de van jó pár termék, ami nem vált be, ebből lesz majd videó is, meghagyom őket arra. 
  • Milyen témákat hanyagunk el, mi magyarul író bloggerek? (nem csak beauty témájúak)
Ahogy én is elkezdtem az női egészség témát, hiányolom a nőket érintő témaköröket ilyen szempontból, persze meg is értem, hisz kell a személyes tapasztalat, én se tudtam volna írni a PMA-ról, ha nekem nincs, de szerintem a szűrések, betegségek valamennyire tabuk, pedig hatalmas segítség tud lenni annak, aki személyes tapasztalatot keres a témában, nem csak a rideg orvosi leírásokat.

Kérdések Kamillától és az én válaszaim:

  • Vannak olyan dolgok az életedben, amik újra és újra megtörténnek, mintha osztályt ismételnél?
Vannak de ja vu érzéseim, de ez inkább a rutinszeretetemnek köszönhető és a jó memóriának, ilyen "osztályismétlésem" nincs, régen voltak.
  • Melyik az a 3 könyv (ha van ilyen), ami változtatott a látásmódodon, segített abban, hogy más szemszögből tudj nézni az eddigi életedre?
Sara Dessen Altatódal című könyve tanított meg arra, hogy mindenki maga módján fejezi ki a szeretet és nem lehet szabályok szerint szeretni. Remy saját magamra emlékeztetett, hogy én is így tettem, hogy szabályokat alkottam a kapcsolatokra, irányítani akartam mindent, ami ezzel kapcsolatos és észhez terített, hogy felesleges.

  • Ha nem ide születtél volna, melyik korban éltél volna szívesen?
Az 1900-1910-es években egy polgári családban Angliában vagy Franciaországban, hisz ekkor még nem tudtak a háborúról, a nők már lényegesebben jobb helyzetben voltak.

  • Él benned a hazaszeretet?
Vegyesek az érzelmeim, inkább a magyar nyelv iránt van hatalmas szeretetem és a családom iránt, de magához a földrajzi helyhez nem, sajnos a mai helyzetben lehet  pl honvágyam nem feltétlen lenne, hiányozna, de nem őrülnék meg, ha máshol meg tudok teremteni egy kellemes, számomra élhető környezetet, akkor hamar elmúlna. A hátam közepére nem kívánnám ezt az évről-évre változó világot, ami mostanában itt megy, amire nem tudunk tervezni. Sokat költöztem már, könnyen engedem el a  földrajzi helyeket, lakásokat.

  • Van olyan dolog, amit minden egyes lomtalanításkor megmentesz valamilyen indokkal?
Nincs.

  • Mit sikerült megvalósítanod a gyerekkori álmaidból?
 Munkavédelmi technikus lettem és voltam újságíró is.

  • Örökbe fogadnál állatot? Ha igen, milyet?
Igen, cicát és kutyát is nagyon szeretnék, sőt jó pár éve már ugyan, de meg is történt, egy hatalmas németjuhász-golden retriever keverékünk volt menhelyről, sose felejtem el, ahogy elhessegette a többi kutyát, hogy őt válasszuk, így ő választott minket, nem volt hálásabb kutyusunk nála! Egy cicát kisiskolás koromban hazavittem, utánajött, betekertem a pulcsimba és hazavittem. Minden nap hazavárt, bekéredzkedett a lakásba, hogy felkelthessen reggel és velem lehessen. 

  • Van példaképed? Ha igen, ki és miért?
A nővérem és az anyukám a példaképem, mert nagyszerű emberek és boldogok, kiegyensúlyozott életük van, amivel elégedettek.

  • Mi az a film, amit szerinted egyszer mindenkinek látnia kell?
Puskin Anyegin-je. Ne szalasszunk el lehetőségeket, mert később megbánhatjuk
 
  • Mi kerülne rá az „5 kívánság” listádra?
Itt található meg a listám, de ebből az utolsó megvalósult, így az most egy nyári szandálra cserélődött. :)

  • Melyik típus vagy: aki akkor érzi jól magát, ha rend van körülötte, vagy aki a (látszólagos) káoszban találja meg önmagát?
Szükségem van egyfajta rendre, ha nem is teljesre, de a káoszban nem érzem jól magam, folyamatosan frusztrálna, hogy elrendezzem.

  • Mit gondolsz a telepátiáról? Veled megtörtént már?
Roppant könnyen tudok ráhangolódni emberekre, nagyon érzékeny vagyok a körülöttem lévő emberek rezdüléseire, pillanatok alatt megérzem a feszültséget és alkalmazkodok is vagy reagálok rá, ez néha áldás, néha átok. Sokan boszinak is hívnak emiatt, mert egyszerűen megérzem, mi fog történni, mi lesz a végkifejlet. A családban a telepátia rendszeres nálunk. Hetente többször csörren meg a telefon, hogy "csak azt akartam mondani..." és tudjuk, mit akart a másik, egyszerűen megérzés. M.-mel is rendszeres ez a fajta beszélgetés, hogy egymásra nézünk és csak bólogatunk, tudjuk mit akart a másik mondani vagy sikerül egyszerre kimondani. :)


Izgalmas volt kitölteni ezeket a kérdéseket és összeszedni 24 érdekességet magamról. Köszönöm még egyszer a lányoknak a lehetőséget! :) 


Én nekik adnám tovább ezt a díjat:
Zoara kuckója
A kérdések a következők:
Mi a legnagyobb álmod?
Ha választhatnál egy céget, akivel együttműködnél, melyik lenne az?
Hogyan látod magad 10 év múlva?
Házasságpárti vagy elég az együttélés?
Van olyan híres ember (akár napjainkból vagy korábbról), akinek élnéd az életét?
Ha újra átélhetnél egy élményt, melyik lenne az?
Milyen sorozatot/filmet nézel szívesen?
Ki a kedvenc mesefigurád?
Van olyasmi az életedben, amit megváltoztatnál? 
Hova mennél el szívesen egy wellness hétvégére?
Milyen étel az, amit bármikor meg tudsz enni?
Ha bármilyen hajat kérhetnél a fodrásztól (következményektől, színtől, hossztól függetlenül), milyet választanál?

Várom a válaszaitokat és ha van kedve bárkinek, kommentben is nyugodtan válaszolhat a kérdésekre vagy bejegyzésben megjelölhet, mint jelölő! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena