2016. február 18., csütörtök

Teszt | Avon Nail Experts 5in1 lakk

Ritkán készítettem mostanában manikűrt, mert a mintákra főleg, de a simára is kell fedőlakk, amiből hiányt szenvedtem, egyszerűen nem találtam a megfelelőt. Most az Avon 5 az 1-ben lakkját próbáltam ki.

Korábban az Avon egyik alaplakkját használtam nagyon sokáig, a beszakadó körmökre valót, több üveggel is elhasználtam, mert sokat segített, de jött egy időszak, amikor nem volt rá szükségem, mert egyrészt nem festettem, másrészt nem is igényelte, mert nőtt, mint a gomba (körömnél ez kicsit bizarr kifejezés :D ). Az pedig csak alaplakk volt, nem lehetett fedőlakknak használni, mert elmosott mindent.
Amikor megláttam a katalógusban ezt a multifunkciós terméket, felcsillant a szemem!
 
A szokásos fekete dobozban érkezik a 10ml-es üvegcse, benne a nagyon picit narancsos árnylatú lakk. Egyenesre vágott, keskeny ecsete van, ami kisebb körmökhöz is ideális, nem festem ki vele a körömágyamat egyből. 
 
 
  1. Alapréteg: kisimítja a köröm felületét és segít meggátolni az elszíneződést
  2. Védőréteg: óvja a körmöket a töredezéstől és a behasadástól
  3. Körömerősítő: titánt tartalmazó formulája erősíti a körmöket
  4. Körömtápláló: Biovite komplex vitaminokkal, kalciummal és keratinnal, mely kondicionál és hidratál
  5. Fedőréteg: a lakkozott körmökre festve védi azokat, tartósabbá teszi a manikűrt és szép fényt ad
 Az illata engem nem zavar, nem lengi be az egész szobát, ami pozitív, nem kell külön emiatt szellőztetni. Felkenés után (alaplakként) szuper gyorsan megszárad, nem látszik a narancssárgás szín, mint a fenti képen is láthatjátok és mehet is rá a lakk, ami jól elterül rajta, valóban simább felületet biztosít. Az első réteg lakk gyorsan szárad rajta, a második után viszont érdemes sokat várni, mert fedőlakként közepesen gyorsan szárad! A festett mintákkal vigyázni kell kicsit, ugyanis ha véletlenül másodszorra is átmenne az ecset ugyanazon a területen, akkor elkenheti azt!
Valóban szépséges fényt ad, kicsit gél hatású is a finishe, ami nekem külön tetszik! A lakkok átlagosan 4-5 napot bírnak ezzel, egy rétegben, ami szerintem nagyon jó tartósság. 
 
 
A teszt kedvéért a bal kezemen használtam mint fedőlakk, a jobb oldalin nem. 

A fény is lényegesen több a fedőlakkos körömnek, míg a másik mattult és le is pattant több része, ami a másiknál sokkal kevesebb (a fedőlakkos mutatóujjam érintetlen volt, a hüvelyujjamon volt lepattogzás), csak aprócska darabok pattantak le 5 nap alatt. Ki voltak téve zuhanyzásnak, hajmosásnak, mosogatásnak, rengeteg gépelésnek! :)

Sajnos a körmöm betörését még nem állította meg (mindkét hüvelykujjamon szeret nagyon korán betörni oldalt, ahol nem is vágható, reszelhető, mert még el sem érte azt a részt), de a többinél nem tapasztaltam betörést azóta, sőt szét se váltak a lapok. Valóban nem engedi elszíneződni a körmöket (vörös lakkokat használok mostanában sokat) és a lemosásuk is sokkal könnyebb, a fedőlakk formája azért igényel egy kis dörzsölést, de utána könnyen lejönnek a lakkok. Sőt ezt követően a körmeim nem szárazak, hanem kellemes tapintásúak

Összességében elégedett vagyok vele és merem ajánlani, mert jó kis lakk
A 10ml akciósan 849Ft-ért kapható.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena