2016. január 20., szerda

Személyes | A nap bloggere voltam

A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők csoportjában rám került a sor, hogy a nap bloggere legyek, akinek a tagok kérdéseket tehetnek fel, én pedig most megválaszolom őket ebben a bejegyzésben! :)

Rami: Mi adta a kezdő löketet, hogy blogolni kezdj, hogy jött az ötlet? 
Ingrid (a blog FB oldalán kérdezett): miért kezdtél el blogolni?

2014-ben, amikor újranyitottam a blogot (előtte csak egy hely volt, ahol írhattam, ha úgy volt, de kikapcsolódás volt, hanem fellángolás) és eldöntöttem, hogy beauty blog lesz a fő irány, akkor az inspirált, hogy az osztálytársak/barátnők/rokonok kérdezgették tőlem, hogy mit csinálok a hajammal, a bőrömmel, a körmömmel, mit gondolok adott termékekről, kinek ajánlom, megkértek, hogy kísérjem el őket vásárolni, bizalommal fordultak hozzám és segíthettem nekik. Ekkor jött az ötlet, hogy megírjam a véleményem a termékekről, szépségápolással kapcsolatos dolgokról, amit használok, kipróbálok és másoknak is segíthessek, ezért mindig öröm egy-egy visszajelzés! :)
Írni amúgy egészen kicsi korom óta imádok, 13évesen egy térségi novellaíró verseny 2. helyezése utána kezdtem el rendszeresen írni, ami a helyesírásnak tett jót és feldolgoztam különböző élethelyzeteket (több novella is van a polcomon kézzel írva és pár a gépemen is), de nem tudom magam történetíró bloggerként elképzelni. :D


Brigi: Mi a célod a bloggal kapcsolatban ?
Elsősorban kikapcsolódás és másoknak való segítés, hogy részletesebben is tudjanak egy-egy termékről, szépségápolási dologról, tudom, hogy néha nem elég az, amit a gyártó ír, sőt... Szeretném ezt a közösséget jobban megismerni, több bloggerrel találkozni, együttműködni, akár céggel is. Álom pedig a bloggerkedésből való megélés. :)

Mi az a 3 szó amit téged legjobban jellemez ?
 Céltudatosság, csevegés, pozitív kisugárzás.

Volt már dolgok trollokkal ?
Még nem, amin néha meg is lepődöm, de örülök is, ne is legyen! :D
Hogy tudod összeegyeztetni a blogolást az életeddel ?
Naptárral és notesszel: bejegyzem előre, mikorra tervezek posztot, miről lesz és leírok minden ötletet, hogy amikor odakerülök, csak írni kelljen.
Az eddigi gyakornokságaim és megjelenési lehetőségeim esetében itthonról dolgozok, tehát én osztom be az időmet, ezért a fotózás napközben, a jó fényviszonyoknál történik, estére marad az írás. Fotózni egyszerre szoktam többet, ha tudom előre, mit szeretnék, este csak össze kell rakni őket.
Megszabtam, hogy heti max. 3 posztot teszek ki, így nincs stressz, hogy mikor kéne, mennyit. Kb. 1-1,5óra egy poszt mindennel együtt (megírni, fotót szerkeszteni, közétenni mindenhol) ezt pl. amíg megszárad a hajam este. :)
Ha M.nél vagyok akkor, amíg ő dolgozik én is haladok ezekkel, hétvégén nem szoktam írni, kivéve, ha ő leül játszani, addig én is előre dolgozok kicsit.
Fotókat szinte bármikor készítek ilyen adott dolgokról, ezt Instagrammon láthatjátok is :)
Most ismét iskolapadba fogok ülni, a délutánjaim lesznek szabadok.
A barátaid / családod tudják , hogy blogolsz ?
Igen, támogatnak is, ezért nagyon hálás vagyok, mindig érdeklődnek róla, mi a tervem, hová megyek, mit csinálok!
A barátaim tudják, hogy ha beülünk valahová, akkor lesz kajafotó Instára, otthon is a család és M. is tudja, sőt már kezdi ő is elrendezni úgy a dolgokat, hogy jó kép legyen.
Anyukámék és a nővérem is mindig megkérdezik, mi lesz a blogon. Anyukámat, nővéremet rendszeresen sminkelem, készítek nekik frizurát, tartunk csajos napot, Anyuval itthon, nővéremmel, amikor meglátogatom . :) A nővérem rendszeresen olvas is, tudtam, de amikor megvette az áhított krémet és ezt megírtam nektek, elküldte azt a mondatot, hogy látta ám és nagyon jól esik neki! :)


Izabella:  Milyen furcsa szokásaid vannak? 
A bolognai spagettire tejföl is teszek a sajton kívül. :D Elég lassan eszek, mint egy koala, ami szerintem jó dolog, de sokaknak UFO vagyok ezzel, hogy hogy vagyok képes szöszmöszözni.
És játszom a Farmeramával, legalább 5-6éve megvan a profilom, néha fellépek és játszok, online parasztnak hív érte a család. :D

András: Melyik a kedvenc bejegyzésed a blogban?
Az összes TAG-et szeretem, de a kedvencem és azóta se tudom, mi motivált, viszont tetszik, az a Glamour-napos horoszkóp, amit én készítettem. Egy csillagjegy jellemzővel leültem és megcsináltam. :D


Enikő: Mi a legjobb szerinted a blogolásban?
Az írás adta lehetőség, hogy sok emberhez juthat el valami és a szabadság, hogy nem kell bocsánatot kérnem, ha kimarad egy poszt, az enyém a blog, szabadon döntök arról, hogy miről írok, mit írok.

Nati: Ha új hobbit kéne keresned, mi lenne az? 
Könyvet írnék, sőt igazából az agyam hátuljában egy eldugott fiókban van is egy ilyen ötlet évek óta, de még alszik. :) Ezen kívül sütnék-főznék, az tuti!
 
Hogyan látod magad 1 év múlva?
Reményeim szerint lesz egy jó kis munkám és végre a saját lakásomat rendezgethetem. Szeretném ha még több ismeretségre tehetnék szert addigra, bővíteni az ismerősök körét addigra és videókkal is kiegészíteni az írást. Egészség szempontjából is már gatyába leszek rázva remélem. :D 
 Milyen blogokat olvasol szívesen?
Beauty és lifestyle a legtöbb, de mindig az író stílusa fog meg, ezért van sok gasztro blog is a listámon, valamint pár könyves. Külföldieket is olvasok, de azokat szívesebben nézem videó formájában.
 Mi a véleményed a magyar bloggertársadalomról? 
A csoport és a találkozók alapján nagyon kedves, segítőkész és együttműködő társadalom. Örülök, hogy rátaláltam és ott lehetek.
Persze láttam már viszályokat, amiket nem is értettem nagyon, ki is maradtam belőle, mert úgy gondolom, össze kell tartani és együtt kell dolgozni, segíteni egymást, nem egymáson áttaposva előre trappolni. Azt vallom, hogy bánj úgy az emberekkel, ahol te is szeretnéd, hogy bánjanak veled. (most eszembejutott az új Family Guy reklámja a Comedy Centrálon.. :D )

Panna: Ha most nyitnál blogot ugyanezt a címet választanád?
 Szerintem valamivel rövidebb nevet választanék, de valami hasonló, "otthonos, csajos" lenne. :)

 Ki a kedvenc Disney hercegnőd? 
Hamupipőke, a több ruha és a cipő miatt. :D Na jó, a storyját is szeretem - sose tudhatjuk ki, milyen háttérrel jön és mi lesz belőle! :)
Ha egy lakatlan (de összkomfortos) szigeten kellene töltened egy hónapot és csak három könyvet vihetnél magaddal szórakoztatásképpen, melyek lennének azok?
Flynn  Gillian - Holtodiglan, újra elolvasnám! Számomra egy hullámvasút volt.
Sarah Dessen - Altatódal, sírtam is és nevettem is, amíg olvastam.
Daniel Glattauer - Örökké tiéd, mert a felénél tartok :D

Eszter: Szeretsz szemüveges lenni?Hogyan választasz keretet?
Igen, karaktert ad és öltöztet, plusz 20 IQ is. :D Persze a téli párásodás, a koszfoltok és a homályos látás nélküle nem jó, de a szemembe nem tudnék nyúlkálni, gondolkodtam a kontaktlencsén, a szemem viszont így is száraz. :\ 
Az első keret szerelem volt első látásra, bementem és amíg vártam a vizsgálatra, körülnéztem, az elsőhöz odamentem, ami felkeltette az érdeklődésemet, levettem megcsodáltam és visszatettem, hogy hű ez nagyon tetszik. A vizsgálat után kb. 20darabot mutattak meg, ami nem volt kitéve, sőt az egész falnyit megnéztem, rengeteget felpróbáltam és az elsőhöz tértem vissza, ami 7 évig volt utána a társam.
A mostanit viszont úgy választottam, hogy eldöntöttem, hogy fekete legyen az alapszíne, vastagabb keret és nagyobb látótér kell. Az Ofotértben pedig 10-12 szemüveget próbáltam fel segítség/ajánlás nélkül, elsők között volt a mostani, fogtam a kezembe és vittem magammal, kettő maradt, hiába ez volt a drágább, ez fogott meg, ez tetszett magamon kivetnivaló nélkül. Felvettem és "ez én vagyok". :) 

Zsuzsi: hogy telik egy átlagos napod? 
Reggel 7óra körül kelek, első lépés még az ágyban a gyógyszerem bevétele, a fél óra, amíg nem ehetek, pont elég arra, hogy fogat és arcot mossak, felöltözzek és sminkeljek, reggelit készítsek, felnézzek Instagramra, Facebookra, posztolok. A gyomrom már óramű pontosan korom fél óra múlva. :D Reggeli, utána email-ek, üzenetek megválaszolása jön, megtervezem a napom. 30-40perc jóga, majd leülök kicsit írni. Délelőtt szoktam fotózni is, ez viszonylag sok idő, mert többet szoktam egyszerre, de nem minden nap.
Ha el kell mennem vásárolni, akár drogéria, akár ebédhez (elég gyakran én főzök itthon ebédet, vacsorát) elintézem dél körül, hogy kevesen legyenek. Ebéd után rendet teszek, ismét e-mail ellenőrzés, átfutom az állásportálokat, ha tudok, küldök önéletrajzot (most nem nagyon már, mert tudom, hogy beiskoláznak) ismét írok vagy előkészítek posztot, jegyzeteket, inspirálódok. Ilyenkor általában valahová kell mennem (orvos, ügyintézés). Uzsonna mellett Anyukámmal szoktam beszélgetni (ő is itthon dolgozik, liftkezelő), ez sok idő. :D Délután szoktam M.el telefonon beszélni, ingyen hívjuk egymást, tehát kihasználjuk. Ha nála vagyok, akkor készítek neki éjszakára elvihető kaját vagy mire hazaér, addigra valamit.
Este szintén írok, ilyenkor blogposztot, időzítem. Vacsora, kötelező Agymenők részek, esti sminklemosás, arc- és fogmosás. 10-11 körül ágyban vagyok, még szoktam Facebookozni, zenét hallgatni, olvasni.

vannak rutinjaid?
Rutin nálam a reggeli és esti arc valamint fogmosás, nem hagyom ki soha egyiket sem! A heti 3 jóga, valamint a reggeli, ebéd az pontosan megy, ezt igénylem. :) 

 szabadidődben még mivel foglalkozol a blogoláson kívül?
Szeretek olvasni, akár neten is vagy csak képeket nézni (pinterest), de a színezők és a körömfestés is ilyen számomra. :) Kikapcsol.

Bogi: Mi a csillagjegyed?
Mérleg vagyok, de Skorpió az asszecendensem, ami erősen befolyásol, sok jó és párkevésbé jó tulajdonságot köszönhetek neki, viszont én szeretem! :) 


Köszönöm szépen mindenkinek a kérdéseket, remélem tetszettek a válaszok és legközelebb is szívesen kérdeztek! :) 



2 megjegyzés:

  1. Sajnos most kimaradtam a kérdezésből (az a fránya munka mindig elveszi az eszem) de nagyon örülök, hogy jobban megismerhettelek a válaszok alapján. :)

    VálaszTörlés
  2. Oh, de ne csüggedj, mert még tervezek ilyen posztot! :)
    Örülök, hogy tetszett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena