2016. január 25., hétfő

2015 kedvencei

Bár lassan véget a január, sikerült összeszednem a tavalyi év kedvenceit, amelyeket örülök, hogy rájuk találtam. Sőt a  végén olvashattok egy kis összegzést is, hogy mit sikerült a tervekből.
Nem volt könnyű kiválasztani azokat a termékeket, amelyeket ebbe a posztba beválogattam, de sikerült!


A hajra való termékek közül a Batiste barna hajra való szárazsamponja lett a megmentőm, bár ritkán kell érte nyúlnom, mert általában van időm hajat mosni, de előfordul, hogy közbejön valami és persze ilyenkor a legvállalhatatlanabb a hajam (ilyenkor hipersebességgel képes bezsírosodni, sehogy se áll)... Csak befújom, bemasszírozom, belövöm és tényleg mehetek is, pár perc az egész és ráérek másnap megmosni.

A másik a Garnier Fructis Densify hajpakolás, amitől tényleg dúsabb és fényesebb a hajam, ráadásul sok van benne, kuponnal féláron pedig nagyon megéri az árát!

Sampon szempontból nem vagyok elkötelezett, mert hajlamos a hajam megszokni ezt, de váltogatva nincs gond. A Kallos hővédő permete az egyetlen fix pont évek óta, a többi hajfixáló egyenlőre még tesztelés alatt áll, hogy mi fog beválni. Erre később! :)


Dezodorok közül idén a kedvencem lett a Garnier Mineral Invisible 48H-ás dezodor, ami tényleg bevált, minden bökkenő nélkül! Egyáltalán nem hagy foltot, ami számomra fontos, mert sok sötét és színes felsőt hordok, amin csúnyán mutat a fehér csíkozás, folt. A zöld verzió illata jobban tetszik, de a rózsaszín (annak ellenére, hogy elsőre csótányirtó aeroszol szagára emlékeztetett) is egész jó.

Az Essence The Gel lakk is belopta magát a szívembe, főleg a pirosuk, ami az igazi piros számomra! Tartós, fényes, akár fedőlakk nélkül is! 


Beautybloghoz méltóan a szépségápolásból került ki a legtöbb termék!

Az Eucerin DermoPuriflyer 30-as fényvédős krém lepett meg a legjobban, ugyanis ebben találtam meg a tökéletes arckrémet, ami nem okoz, sőt megelőzi a pattanásokat! A pumpás adagoló külön jó, hisz így nem nyúlkálok bele.

A Rimmel Lasting Finish 25H-ás komfort szérumos alapozója pedig megadta számomra a legjobb drogériás alapozót, ami tényleg érintésálló és észre se veszem, hogy rajtam van, miközben igen jól fed.

A Catrice Camouflage folyékony korrektort szerintem nem kell bemutatnom, a legjobb korrektort szem alatti karikákra!

Az Essence All about matt loose átlátszó púdere nagyon jól helytállt a melegben, amikor vizsgáztam és télen is szívesen nyúlok érte, mert nincs poros hatása a szárazabb részeken. Sajnálom, hogy már nem gyártják, de hála még sokáig elég lesz, ami benne van.

A Milani pirosító megkoronázza a sminkeket, életet ad az arcomnak, miközben szolid marad a barackos árnyalata (03 Berry Amore).

A Rimmel Kate Moss Nude rúzsai nagyon megfogtak, ezek hozták meg a rúzsokhoz a kedvem. A 45-ös egy nagyon természetes árnylat, minden sminkemhez passzol.

A Maybelline Master Precise szemhéjtus bevált, pedig féltem tőle kicsit, milyen lehet, ugyanis lekaptam a polcról, de tényleg nagyon szép, akár vékony vonalat tudok vele húzni. Cicás szemet rájöttem, hogy a szemformám miatt nem lehet szépen húzni nála, így nem erőltetem.


A végére egy kis összegzést is tartogatok a 2015-ös évről.

Ekkor a legnagyobb célom a szakma megszerzése volt és ez sikerült! Hetekig nem hittem el, el sem jutott a tudatomig, hogy megvan. Bár munkát nem sikerült szereznem, ami letört, de most, hogy beiskoláznak, nem bánom, hisz úgy nem lett volna lehetőségem erre.
Ezt követően az Elite Fashion nyújtotta lehetőség dobott fel igazán, ahogy a Rossetti is és mindezt a blognak köszönhetem, nem mindennapi dolgok ezek.
Sok barátra tettem szert, akiket igazán örülök, hogy megismerhettem és azóta is tartjuk a kapcsolatot.
Az egészségemet illetően is hatalmas előrelépést tettem, hisz a pajzsmirigy alulműködés lassan helyreáll, lassan az akné okára is fény derül, a fogorvosi kezelésem befejeződött, ismét mosolygok, magabiztosan, ami szerintem az egyik legjobb dolog!
A bátyámmal való kapcsolatunk helyrebillenni látszik, ismét érdeklődik irántunk és gyakran látogat meg minket, beszélünk telefonon. Ez nagyon sokat jelent számomra!

Megkésve egy kicsit, de ez az én 2015-ös kedvencek és összegző bejegyzésem!

Nektek milyen volt a 2015-ös év? Mik voltak a kedvenceitek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena