2016. január 13., szerda

Philips Simply SalonCurl hajsütővas

A karácsonyi ajándékos beszámolómban említettem ezt a hajsütővasat, amit most be is mutatok Nektek végre!

Nagyon örültem neki, mert már régóta szerettem volna egy hajsütővasat, ami legalább 26mm vastag, mert nem szeretem a kis loknikat, nem áll jól.
Az én hajam amúgy vékonyszálú és csak pár helyen hullámos minimálisan, ami el is tűnik belőle hamar... A Kate Middleton féle alsó harmados göndörség nagyon tetszik és egy ilyen eszközzel tudom megvalósítani. A beszárítás nem marad meg benne. :(

A Philips Simply SalonCurl kifejezetten laza hullámokhoz kifejlesztett, 32mm-es hajsütővas.

A dobozán csak a nagyon fontos infók vannak rajta, mint pl. a vastagság, a kerámia bevonat, a rövid csíptető és 3 kép, amin a használatot mutatják be, de szerintem ennél több nem is kell.


A készülék maga könnyű, kb. 20centis a hajsütővas felülete, tehát még az enyémnél is hosszabb hajat is könnyen fel lehet vele tekerni.

360 fokban tekeredik a kábel, ami ezeknél az eszközöknél szerintem fontos, hogy a tekerés miatt ne kelljen megakadni, menet közben bíbelődni ezzel.
Kesztyű nem jár hozzá, sem táska.


Van rajta külön gomb a ki-és bekapcsoláshoz, ami szépséges lila színben pompázik bekapcsolva. 2 perc alatt melegszik fel.


Van külön lehajtható, csúszásmentes, gumírozott támasztó, ami nekem néha zavaró, mert menet közben arra is tekeredhet haj, vigyázok rá mindig. Ki-be hajtani nem szeretem, hisz folyton leteszem, mielőtt új tincset veszek fel és melegszik ez is! 
A csíptetőnél örülök, hogy rövid, mert nekem a hosszúk esetében csomósodik, beleakad a hajam, nehezen tudok kiszedni belőle. Itt csak arra kell ügyelnem, hogy egyforma hosszúságú legyen a tincs (ezt úgy oldom meg, hogy a tincset végig fogom, amíg minden rövidebb magától ki nem esik a kezemből, a maradékot tekerem fel). Így nem töri meg a hajat és egyenletesen szorosan tudom feltekerni. A csíptető bevonata picit rövid, nem vagyok még hozzászokva, figyelni kell, hogy csak az utolsó ujjperccel fogjam meg, különben süt a fehér rész, de hála a fekete rész abszolút nem melegszik fel. :D

10-13másodpercet hagyom feltekerve a tincseket, így kellően erős loknikat készít és tartósak is lesznek. Arra nagyon kell figyelni, hogy mindig a csavarási iránynak megfelelően fogja be a tincset, rásimuljon a csavarás során, különben lesz benne egy csúnya törés. Kipróbáltam, hogy a csíptető nélkül feltekerem rá a hajam, de nem volt elég szoros és alig lett belőle bármi..

A szokásos hővédőzés elkerülhetetlen előtte, de nálam ez megszokott. A törölközőnedves hajamra fújom a Kallos Hővédőjét, ezt megvárom amíg megszárad, addigra a hajam teljesen meg is szárad. Az egész hajamat nem szoktam göndöríteni, hanem kivasalom az alsóbb és hátsó tincseket, az első és oldalsó tincseket pedig göndöríteni.

Ilyenek a friss loknik:
( bocsi, a nomakeup miatt, reggel csináltam, de ilyen az arcom pár nappal a vérzés előtt, két folt össze-vissza :D )

Majd kifésülve:
Érdemes hajlakkal fixálni, mert ez esetben 2-3 napig szépen benne is marad a hajban. Ha nem, akkor másnap még szép, de hamarabb más kilógja magát. Én hátul fel szoktam félig tűzni, nagyon tetszik
Én összességében nagyon elégedett vagyok vele, azóta is rendszeresen használom és megszerettem, tehát eltalált ajándék! :)

Ti használtok hajsütővasat? Ha igen, milyet? Mit gondoltok erről?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena