2016. január 11., hétfő

Bioderma Sébium Global teszt

Pénteken bemutattam nektek az új, kiforrott arcápolási rutinomat az Aknéstop keretein belül, amiben említettem a Bioderma Sébium Global arcápoló krémjét. Ezt ma részletesen is bemutatom!

A Bioderma egyik játékán kerültem a szerencsések közé, ahol ezt a krémet sorsolták ki. Ez egy zsíros, problémás bőrre kifejlesztett arckrém. Már több, mint 2 hónapja használom, így ideje megírni a véleményemet.


Először vegyes érzelmetek keltett bennem, mert korábban, pontosabban 6 éve, az akné megjelenésekor pontosan ugyanezt a krémet írta fel a bőrgyógyász (meg még 3 másik arcápolási terméket ebből a termékcsaládból és még 2 másikat egy másikból), aztán a patikában szembesültünk az összeírt "kis csomag" horrorárával, így a mintát próbáltam ki az arclemosóból (csak az volt mintában), ami sajnos akkor felmarta az arcom és hámlottam tőle, így megszakadt a kapcsolatunk...
Egy dologban voltam biztos: eltelt 6 év, azóta én is rengeteget változtam, hisz a bőröm bár már nem zsíros, de még problémás, illetve arra hajlamos, bizonyos időszakokban, valószínűleg a termék is változott, így adok neki egy esélyt.



A dobozán külön hatalmas matricán van a magyar leírás, ami igen részletes! Ezt nem írnám le külön, hanem lefotóztam nektek.

Igen részletes leírás, amiben sok dolgot ígér. 

Ebben a zöld-fehér a dobozban lapul a matt, lapított 30ml-es tubus, ami így könnyebben elpakolható, mint kerek társai. Ezen már nincs magyar leírás, ezért érdemes megőrizni a dobozt.

A kupakja jó erősen zár, könnyű letekerni, a kupakban semennyi krém nem gyűlik össze, nem megy kárba. Külön kis fólia védi a csőrös szájat az első használat előtt,garantálva az érintetlenséget. Az eltávolítása után érezni a kellemes, tiszta, növényi illatot.


A színe fehéres, kicsit átlátszó, ebből adódóan az állaga nagyon könnyű, vizes. Nem kell belőle sok, én egész arcra egy kis borsónyit használok. Gyorsan felszívódik, pár másodperc az egész, ezt követően az arc matt lesz. Én nem érzek semmilyen plusz réteget az arcomon, nem hagy maga után kellemetlen érzést. Puha, sima arc az eredmény.

A pattanásokat, foltokat, pöttyöket rendesen csípi pár másodpercig, de ez a gyógyítási folyamata! Nem irritálva teszi ezt, mert a pórusokat is minimálisan összehúzza és a pirosság is csökken hamar a felkenés után.

A hidratálása gyenge közepes, mivel zsíros bőrre van, de éjszakára nekem pont elég. Én csak ekkor használom, mivel nincs benne fényvédő (a hidegben ráadásul jobban kiszáradt a bőröm emellett, valamivel erősebb kell nappalra már) és nappal a sminkemmel nem volt kompatibilis, kiváló alap tényleg, mert az alapozó nagyon természetesen elterül rajta, de eltömődtek a pórusaim ekkor. Amióta éjszaka használom, nincs ilyen gondom, a pattanások is csökkentek, felgyorsította a gyógyulást (a középidőben megjelenő pattanásokkal nem tudok mit csinálni, a fejem tetejére is állhatok, akkor is kijönnek, de legalább a maradék időszakban szebb a bőröm ennek a rutinnak köszönhetően).

Az ára nem a legolcsóbb, a 30ml 4500Ft körül mozog, ezért ha szeretnétek kipróbálni, mindenképpen először mintával tegyétek!

Segít a foltok halványításában és tényleg nem lett tőle zsíros a bőröm, aminek örültem, mert nem szerettem volna, hogy egy termék okozzon gondot, ha már ez helyrejött a gyógyszerek mellett.

Szóval számomra megérte adni neki még egy esélyt!

Ti szeretitek a Bioderma termékeket? 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena