2015. október 5., hétfő

Díjat kaptam 2x!

Az elmúlt hetekben két díjat is kapott a blog, így most egyben válaszolok a kérdésekre, osztok meg infókat!


Először is szeretném megköszönni a díjat Alexandrának, a Pink Bust szerzőjének és Adriánának, az Adriana Design írójának, aranyosak vagytok lányok, hogy gondoltatok rám! :)

A szabályok a következők:
  • írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját
  • írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott
  • válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre
  • nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik.
10 dolog rólam
  • Jól bírom a koránkelést, ha későn kelek, sokkal fáradtabbnak érzem maga.
  • Piszok rossz az arcmemóriám - neveket, ruhákat, helyszíneket bármennyit visszapörgetek, de az arcokkal bajban vagyok, amikor ott van előttem az illető, nincs semmi gáz, percek múlva sincs gond, de órákkal utána nem tudom visszaidézni az arcokat. 
  • Nem szeretem a fehércsokit, egy dolog kivétel ez alól: a Tescoban kapható belga fehércsokis fánk, bármikor levehető vagyok vele a lábamról és az íze nem is fehércsokis, hanem inkább sűrített tejes, ami kiskorom  egyik íze.
  • Imádom Chris Daughtry számait, jelenlegi nagy kedvencem tőle a Battleship.
  • A következő elméletet fogalmaztam meg magamnak: majd ha életben tudok tartani egy növényt (ezen a szinten vagyok most, küzdök egy kaktusszal és egy virággal) akkor jöhet kisebb állat (tengerimalac pl.), ha az is megmarad, jön a nagyobb (kutya) és ha az is sikerül, akkor lesz gyerekem! :D 
  • Nem szeretek egyedül aludni és lenni se este.
  • Kiskoromban alig lehetett lenyomni a torkomon a gyógyszereket, még a kanalas dolgokat se, kajába se lehetett csempészni, most pedig a legnagyobb tabletták se okoznak gondot, már semmi gondom nincs velük.
  • Nyilvános mosdóban nem fogdosok meg semmit, könyökkel, kabátujjal és zsebkendős kézzel csinálok mindent.
  • Imádom az Ebay-t, az Aliexpressz viszont annyira nem nyerte el a tetszésem.
  • Nem bírom a részeg embereket, amikor már azt se tudják mit beszélnek, csinálnak, taszítanak, egyszerűen nem tudok velük mit kezdeni, sajnálom.
2x 10 kérdés

Adrianától:
  1. Mit jelent számodra a blogolás? Kikapcsolódást, egy pontot a rutinomban és egy lehetőséget, hogy elmondjam a véleményemet.
  2. Hol élnél a legszívesebben? (ország,város) Jelenleg a szülővárosomban élek, Cegléden, ahol szeretek lenni. Ha nagyon álmodozhatnék akkor Németországban vagy Angliában szívesen élnék.
  3. Mi a célod az életben? Karrier vagy a család az első? A kettő közötti egyensúlyt szeretném megtalálni, mivel a gyerekvállalás még nagyon messze van, egyenlőre a karrier.
  4. Mi szerettél volna lenni gyermekkorodban? Beteljesült akkori vágyad vagy ahogy telt-múlt az idő megváltozott az akkori elképzelésed? Kiskoromban divattervező, újságíró akartam lenni. A cikkírás megvan, divat irányban is, szóval alakul. :) Az évek alatt a szakmám más lett, de a készségek nem változtak.
  5. Mi a 3 kedvenc színed? Szürke, lila, fekete.
  6. Hogy állsz a különleges ételekkel? Gondolok itt pl.: csiga , kagyló , sushi.  A kagylót és a rákot nagyon szeretem, ahogy a halat is, csigát, sushit nem ettem még. Polipot csak pizzán, hal ízű. :D
  7. Mi az az egy dolog a világban amit megváltoztatnál? Az ítélkezést, mint a bíróságokon, mint a mindennapokban.
  8. Mi volt a kedvenc tantárgyad az iskolában? Általánosban az irodalom és a biológia. Középsuliban marketing és angol.
  9. Ha 3 dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre , mik lennének azok? Telefon, bicska, könyv.
  10. Hiszel a szellemekben vagy bármiféle természetfeletti jelenségben? Vannak megmagyarázhatatlan dolgok, ha nem is 100%-ig, de szerintem nem vagyunk egyedül és sok dolgot titkolnak előlünk.
Alexandrától:

1. Mi volt ma az első gondolatod? Hogy elaludtam, hiába volt az ébresztő, felborult a napirendem :D
2. Mi a legfontosabb számodra az életben? A harmónia, az élet minden területén. Ha az megvan, én is rendben vagyok.
3. Mit tennél, ha nyernél 100 millió forintot? Megalapoznám a jövőm, adnék a számomra fontosaknak, akikről tudom, hogy nem élnének vissza a dologgal, utaznék, jogsit szereznék, autót, lakást vennék, talán egy pacit is. :)
4. Tanultál valami trükköt anyukádtól/nagymamádtól? Elárulod, mi az? Anyukámtól, azt hogy minden sütibe kell rétesliszt, egy kevéske, de kell, sokkal jobb lesz az állaga minden sütinek!
5. Mi voltál előző életedben, és mit hozol magaddal onnan? (Ha nem hiszel ebben, azért eljátszhatunk a gondolattal. :)) Nem tudom mi lehettem, talán ügyvéd vagy bíró. :D  Egyetlen vagyok a családban, aki odavan a lovakért, aki szeret írni. Valószínű hoztam magammal az igazságérzékemet és a békebíró képességemet.
6. Mennyi pénz lenne havonta, amivel tökéletesen elégedett lennél a következő 20 évben? Szerintem 150-200.000Ft közötti fizetés elég lenne, főleg, ha albérletre, megtakarításra és egyéb hosszútávú dologra is számolnom kell.
7. Van valamilyen rossz szokás vagy tulajdonság, amit felnőtt korodra levetettél magadról? Régen hirtelen haragú voltam, nem gondoltam meg, mit mondok, mostanra eljutottam oda, hogy elszámolok 10-ig, mielőtt mondok valamit.
8. Miért blogolsz? Önkifejezés, hobbi célból, ráadásul még segíthetek is, tanácsot adhatok, elmondhatom a véleményem.
9. Hány olyan ember van az életedben, akiért tűzbe tennéd a kezed? És hány, aki teérted? 6-7 és szerintem visszafelé is ennyi.
10. Megéled a pillanatot? Igyekszem, néha viszont elfelejtem és érzem olyankor, hogy nem kellett volna.

Az én kérdéseim:
  1. Szeretsz online vásárolni? Ha nem, miért nem?
  2. Milyen a kapcsolatod Anyukáddal?
  3. Van valamilyen játék (akár társas, akár konzolos vagy számítógépes, telefonon) amit szívesen játszol?
  4. Hogyan tartod magad formában?
  5. Mit fogsz ma este csinálni?
  6. Hol dolgoznál szívesen?
  7. Melyik az a ruhadarab/kiegészítő, amit mindennap viselnétek?
  8. Tea vagy kávé? Milyen fajta?
  9. Milyen 3 emberi tulajdonságot szeretsz?
  10. Milyen ételt nem szeretsz?


Akinek én továbbadom:



Remélem örültök neki és kitöltitek! :)
Ezen kívül pedig bárki nyugodtan megválaszolhatja a kérdéseket kommentben! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena