2015. október 2., péntek

Avon csomag teszt!

Mit rejtett az a bizonyos doboz?

Már korábban írtam, hogy az Avon egyik nyereményjátékán nyertem egy csomagocskát, tele szuper dolgokkal, nagyon kíváncsian próbáltam ki mindet, amennyire lehetett. Most részletesen be is mutatom őket és leírom az eddigi tapasztalataimat.

Összességében ők lapultak benne.

Glow barnító gyöngyök

Warm árnyalatban érkezett, ami egy kellemes, neve is igazolja, meleg szín, de nem túl erőteljes.
A legjobbkor, ugyanis kerestem bronzosításhoz már termékeket, de nem vettem rá magam a vásárlásra.


Kibontás után egy édeskés-púderes illat lengett körül. Ez a gyöngyös megoldás nagyon tetszik, a rajtuk lévő szivacsnak köszönhetően pedig nem törnek össze, zúzódnak porrá.
Alig kell belenyúlni, jól felveszi az ecset és az én hófehér bőrömön se kiabál vagy mű hatású, szépen eldolgozható, beleolvad a bőrbe, pont el van találva a finish, legalábbis nálam inkább matt, picit selyemfényű. Beépült a mindennapjaimba, annyira szép összhangot lehet vele varázsolni. Korábban mindig tartottam a bronzosítástól, lévén a fehér bőrre nehéz megfelelő terméket találni. Ezzel el leszek látva hosszú távra, az biztos!



Korrektorpaletta

A csomagolása fel van töltődve, vonzza nála a port, de egyébként egy nagyon stabil, erős tartó.
Egy pici ecsetke van benne, én őt békénhagytam, kézzel jobban szeretek dolgozni ilyesmivel, hogy felmelegedjen. Lágy, könnyen kenhető mind, de a lilás elég gyengén fed, tényleg csak ragyogáshoz elég.
4 szín van benne:
  • bézs: a bőrhibák eltüntetésere és az egyenletesebb bőrtónusért
  • lilás szín: egészséges ragyogást ad
  • barackszín: ami a megfáradt bőrt élénkíti
  • sárga: a piros foltok ellen
A bézs és a sárga jól fednek, elég tartósak is, nem okoztak bőrgondot. Bőrhibákra szuperek, szem alatti karikákra sajnos nálam nem vált be, oda más fajta kell, mert azon kívül, hogy beleült a ráncokba, kiemeli és elég nehezen is tudtam felvinni oda, mivel nehezebb, ragadósabb korrektor.
Szemhéjra ilyen szempontól viszont pont jó! Pici színt is ad és tartós lesz tőle a szemhéjpúder is.
 

Extra Lasting folyékony alapozó

12-es fényvédőt tartalmaz és 18órás tartósságot ígér.
Na, ő az egyetlen kakukktojás, mert csak a kezemen tudtam kipróbálni, ugyanis hozzám képest borzasztó sötét! Medium Beige árnyalat. Az üveg tükrözi a benne lévő mennyiséget és színt, a pumpás adagoló higiénikus, bár néha sokat tudok kinyomni egyszerre és előfordul, hogy túl erősen nyomom, így máshol is kiköt belőle egy kicsi.
A kezemen tapasztaltak alapján, elég folyós, cserébe vékony réteget képez, tehát építhető is, a finish is szép, majdnem teljesen matt és elég tartós is, mivel nehéz volt simán vízzel lemosni. A megfelelő árnyalatban biztos szeretném. :D
M. amikor meglátta, annyit mondott: Majd jövőre jó lesz horvát után... ( nem is beszéltünk még semmi ilyesmiről) :D

Púderecset

Szerelem volt első látásra, pont előtte gondolkodtam, hogy be kéne szerezni pár új ecsetet, egy nagyobb púderecsetet. Ez tuti, hogy valami gondolatolvasás volt! :D Már a kinézetével is megnyert, sikkes és stílusos, és belefér a nagyobbik neszesszerembe.
A fejmérete is pont jó, és annyira puha! Egész nap simogatnám vele az arcom. Ez egyébként egy lazább szerkezetű ecset, púderekhez, pirosítókhoz, bronzosítókhoz való, de nálam csak púder és esetleg pirosító, amire használom. A bronzosításhoz túl nagynak és lazának érzem, inkább annak az elsatírozására felel meg.


Ultra Glazewear ajakfény

Rave árnyalatban. Ez egy málnás árnyalat, igazi bogyószín.
Hidratál és 15-ös fényvédőt tartalmaz.
A csomagolásban látható szín alapján először megijedtem, hogy sötét. Majd felkenve láttam, hogy ez egy halványabb, kicsit átlátszó szájfény.
Igen, szélben ebben is beleragad a hosszú haj, erre még nem igazán van megoldás...
Az applikátorral szépen lehet dolgozni, pontosan lehet vele felvinni és nem csikiz! :D 
Önmagában visszafogott, egy másik rúzsra kenve nagyon szép fényt és rózsaszínes árnyalatot ad neki. Szájhangsúlyos sminkhez nekem jobban bevált, az én tekintetemet oda vonzza inkább.
A tartóssága, hát szokásos, mert egy evés-ivás után jelentősen megkopik. Hála tényleg nem szárítja az ajkakat, aminek nagyon örülök. A mérete miatt belefér a kis neszesszerembe.



Ti ezek közül használtátok már valamelyiket? Melyik tetszett a legjobban a fentiek közül?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena