2015. október 6., kedd

Egy kis háttérinfó...

Pár perce néztem meg és pontosan 20.000 az oldalmegjelenítések száma! Ennek alkalmából pedig egy kis háttérinfót osztanék meg veletek, ami a következő:



Ősz lévén átnéztem a posztokat és bizony november végén lesz a blog hivatalosan 1 éves!
Tudom, hogy messze régebbi ennél, bár akkor el se érte kb. az 50oldalmegjelenítést, de lassan 1 éve nyitottam újra, teljesen más szemlélettel, azóta vannak rendszeres posztok, haladok egy bizonyos irányba és igyekszem építeni a kis közösségünket. Ehhez viszonyítom a dolgokat, remélem nem bánjátok.
Na és ennek alkalmából majd szeretnék egy blogszülinapos nyereményjátékot tartani. Egyenlőre a kérdésem csupán az, hogy szeretnétek-e játszani, van-e erre igény?
Mert ha igen, akkor ezt jelezzétek nekem (komment, like, stb.) és szépen lassan beszerzek mindent! Lesznek feltételek, feliratkozás, stb., ezt is kiötölöm addig.
Esetleg megírhatjátok, hogy milyen ajándéknak örülnétek. :)

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :)
    Nagyon szeretem a posztjaid.
    Szerintem valamilyen szép őszi/téli körömlakk/smink lehetne benne. ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Gabi! :)
    Ezt jó olvasni és jól esik! :)
    Felírom a listámra! ;)

    VálaszTörlés
  3. Királyság!
    Először is gratulálok a kitartásodhoz.
    Aztán játszani meg jóhogy szeretnék, mindig mókás. (jó, nálam vannak kizáró dolgok, mint a nagy, nehéz, spré állapotú, törékeny, de csak én vagyok ilyen problémás)
    És végül, de nem utolsó sorban tessék rendesen megünnepelni! Ez egy nagy dolog!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Ildi! :)
    Voltak nehéz időszakok, az biztos, de igyekeztem túllépni rajta. Majd lesz erről is kis szösszenet.
    Az tuti, hogy meg lesz ünnepelve, annyira fura és jó egyben, hogy már egy év csak így eltelt.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena