2015. szeptember 11., péntek

Díjat kaptam, avagy 10 dolog rólam!

A második díjamat kaptam meg, amiben 10 dolgot tudhattok meg rólam valamint 10 kérdésre válaszolok és én is teszek fel.



Ezúton is köszönöm a Skinnende blog írójának a díjat, ami nem más mint a Liebster Award. Ennek keretében 10 dolgot írok le magamról, válaszolok 10 kérdésre és felteszek 10-et én is annak a 10 embernek, akinek továbbadom.
Tartsatok velem! :)

S Z A B Á L Y O K 
  1. Írd le hogy kitől kaptad!
  2. Írj le 10 dolgot magadról!
  3. Válaszolj 10 kérdésre!
  4. Tegyél fel 10 kérdést!
  5. Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog magamról

1. Nem szeretek testápolót használni. Kellene, de nem szeretem, ha várni kell arra, hogy beszívódjon, nem tudok ruhát felvenni, ezért használom szívesebben a zuhanyzás közbenieket.
2. Utálom, ha győzködnek/tukmálnak. Egyszerűen menekülök ezekből a szituációkból, akár ismerős, akár a boltban az eladó próbál rábeszélni valamire, a nem, az nem. Néha még csak azért se.
3. Imádom az olasz konyhát, a rákot és a halat.
4. Tűfóbiás vagyok. Akik olvasták az előző posztokat, említettem, hogy vérvételen voltam... Múlthéten még egy rémálmom is volt egy ilyen szituációval!Valaki találjon már ki valami jobb módszert erre! :D
5. Szeretem az őszt, a nagy hőségben már vártam. Nem véletlen, őszi gyerek vagyok. Autumn tag is lesz! ;)
6. A postás már millió csomagot hozott nekem, de még egyszer sem látott és ezt meg is jegyezte: ennyi szépségápolási dolgot csak egy szép lány kaphat, most már látni is szeretném! :D
7. A pókok, szúnyogok csak engem esznek meg... Ha van egy a lakásban, reggelre tuti lesz (csak) rajtam pár csípés, a többiek meg értetlenül állnak, hogy rajtuk semmi sincs Persze, hisz én voltam a finom falat. Legutóbbi összesen 32 csípés díszítette a testem egy időben. Ekkor már meggyőződésem volt, hogy ez valami mexikói élőlény és igazából szépen lassan elviszik a szerveimet, a vérrel kezdik... :D
8. Ma 10 éve, hogy először lovaglóórán jártam! :)
9. Sok mindent csak zenével egybekötve tudok csinálni, sokszor viszem magammal a telefonomat a zuhanyzáshoz is (még szerencse, hogy vízálló :D), hajszárítás, sminkelés mellé kötelező, ahogy Facebookozás, bloggolás, olvasás közben is.
10. Stresszben sokkal jobban teljesítek, ezért szükségem van határidőkre és azoknak is az utolsó felére. Mindent akkor kezdek el, adhatnak nekem valamire egy hónapot, ha korán elkezdem pocsék munka lesz belőle, ha az utolsó 1 hétben csinálom meg, 110%-os lesz. Szükségem van erre.

10 válasz

Miért kezdtél el blogot írni?
Nagyon szeretek írni, van több kisregényem (füzetben és gépen word-ben), amiket szabadidőben írtam, de bármiről tudok órákig beszélgetni. Önkifejezés és így átadhatom a tapasztalataimat az olvasóknak! :) 
 
Mi volt a legutolsó kép amit készítettél a telefonoddal? (legújabb)
Kajafotó, az ebédem, tortellini saját készítésű paradicsomos-bazsalikomos szósszal.
 
Mi volt a leghosszabb idő, amit alvás nélkül kibírtál?
30óra. A nagy ónos esőkor volt ez, mire eljutottam oda, hogy lefekvés, közbejött valami fontos és mire ismét lefeküdtem volna, már nem voltam fáradt, ezért fennmaradtam inkább. 

Mi volt a legkedvesebb, legmeghatóbb dolog, amit valaha mondtak neked?
A legkedvesebb az volt, amikor reggel M. rám nézett és azt mondta: neked nincs szükséged sminkre, úgy is szép vagy, de így gyönyörű! <3 :) 

Mi a legkedvesebb gyerekkori emléked?
Amikor a szüleimmel elmentünk egy rendezvényre és felülhettem egy pónisétára, ők pedig büszkén néztek. 
 
Mire vagy a legbüszkébb?
Arra, hogy segítség nélkül főzök-sütök mindent és én vagyok a családban a kekszkirálynő! :D
 
Mi az amit szeretsz magadban, és mi az amit nem?
 Szeretem a szervezőképességemet, hogy mindent össze tudok hangolni. A szememet és az alacsonyságomat szeretem magamon. Nem szeretem, hogy konfliktuskerülő vagyok és néha nem vagyok elég határozott, valamint, hogy mindig alábecsülöm magamat.
 
Melyik a kedvenc cikked? (saját blogod cikkei közül)
Az általam készített S.O.S. blogger a legjobb barátnőm posztot szeretem, mert annyira igaz! :) 

Melyik a legjobb cikkem eddig? (Ha már valaha olvastad a blogomat… :D )
DIY School supplies II. a füzetek nagyon szuperül néznek ki!
 
Hogy néz ki egy tökéletes nap számodra?
Akkor kelek, amikor felébredek, majd egy finom reggeli a friss levegőn, közben újságolvasás. Összhangban lévő smink, ruha, haj. Napközben valami izgalmas program, sport, vásárlás, este forró fürdő, kedvenc sorozat vagy film és nasi. 

10 kérdés
Milyen magazint olvasol rendszeresen?
Hány blogot olvasol? 
Milyen különleges képességet szeretnél? 
Gyógyszerek vagy természetes alternatívák/megoldások?
Van valami rossz szokásod?
Melyik évszak a kedvenced? 
Mit szeretsz inni leginkább?
Hova szeretnél eljutni a világban?
Család, barátok hogyan viszonyulnak a bloggolásodhoz? Szokott téma lenni?
 Szeretsz főzni/sütni? Ha igen, mi a kedvenc recepted?

Akiknek továbbadom
Styleriginal - Gabi
bdius - Dia
Behind My Makeup - Kamilla
bookworm katacita - Katacita
Citromhab - Évi


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena