2015. szeptember 9., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kollekcióim és hangyáim

Ismét VKP szerda van és a legutóbbi két körben nem igazán tudtam azonosulni a témával, de most... :) 
Ennek a témakörnek, ami nem más, mint a gyűjtemény, köszönhetően megtudhatjátok, hogy én miket gyűjtök, amik nem feltétlen kapcsolódnak a bloghoz, tehát ezt így simán nem gondolnám fontos infónak és osztanám meg csak úgy, de így igen, remélem élvezni fogjátok!


Ebben a vintage stílusú dobozban tartom az ilyesmiket, ennek a tetején egy óra is van, mert belefér minden és jól is mutat természetesen.

Na és miket is gyűjtögetek/tartok meg?
Nehezebben gyűjthető, inkább a megtartom kategória a naptár. Vannak bennünk azért fontosabb, visszakereshető infók, ezért el szoktam őket tenni.
Régebben a naplóimat gyűjtöttem, volt 6db, de egy költözés után belefutottam a dobozba, amibe voltak és rájöttem, hogy megszabadulok tőlük, mert nem szerettem volna, hogy bárki elolvassa rajtam kívül, ez az én kis részem volt, nem tartozik senki másra, úgyis emlékszem azért a lényeges dolgokra. Elolvastam mindet újra, majd egy éles kés segítségével megsemmisítettem őket.

Amikor tavaly szeptemberbe beiratkoztam a munkavédelmi technikus képzésre, elkezdtem eltenni a vonatjegyeket, megvan az összes, amit ezalatt használtam. Utólag kiszámolva elég nagy összeget költöttem el erre, pedig kedvezménnyel utaztam 3 alkalmat leszámítva (az egyik munkanapos hétvége, az írásbeli és a szóbeli napja). A többi kallódik általában valahol, a pénztárcámban, táskáimban, azok nem a tudatos gyűjtés részei, de utólag néha jó tudni, mikor utaztam. 

Egy ehhez hasonló képet láthattatok már Instagramon. Bizony, tippmixezek, erre most fény derült így, mivel gyűjtöm a nyertes szelvényeket. Jó érzés nézegetni őket, főleg, hogy konkrétan ebből fizettem a suli felét tavaly! Idén még csak most kezdődött a szezon. 

Ezen kívül még a mozijegyeket és a hozzájuk tartozó parkolójegyeket gyűjtöm. Jó visszaemlékezni, hogy kivel, hol voltam, mit néztem meg.

Ahogy látjátok a dobozban azért más dolgok is vannak.
Szeretem a ruhák cetlijeit eltenni, valamint gyűjtöm a belépős karszalagokat (amikre azt mondják, hogy erősebbek, mint sok kapcsolat manapság, tudjátok) strandról, buliból, lovas rendezvényekről vannak.
Ebben a dobozban van még sok-sok blokk, mert a jótállás is azzal együtt jár, itt tuti megtalálom őket.

Amiket még gyűjtök, azok a tartok (miniviaszok) és illatgyertyák. Hatalmas mennyiség van belőle a szobámban mindenhol.
Velem a Home részlegekre beszabadulni kész öngyilkos merénylet, M. tudatosan kerüli, amikor pedig önként bevisz, közli, hogy gyereknap van és randalírozzak. :D

Lényegében elmondhatom, hogy én emlékeket gyűjtök, memókat, mert néha jó őket elővenni és nosztalgiázni, az illatok közül is olyanokat választok, amik köthetőek valamihez.Lehet picit hangyás dolognak tűnik, de engem örömmel tölt el és ez számít szerintem abban, ha valaki gyűjt valamit!

Kíváncsian várom a többiek bejegyzéseit, hogy ők mit gyűjtenek! :) 
Ti mit gyűjtötök? 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena