2015. augusztus 17., hétfő

L'oreal Color Riche körömlakk

Kismillio éve nem volt körmös poszt, de most ideje egynek,
Nettinek köszönhetem, hogy ennek a körömlakknak a tulajdonosa lehetek és most nektek is bemutathatom!

A L'oreal Color Riche, 859-es Gourmandise nevű körömlakkot fogom ma megmutatni. 


A l
akk csomagolása visszafogott, stílusos mégis elegáns. Pici, hosszúkás üveg, ami 5 ml-es, szép arany kupak, dombornyomattal rajta. Sajnos ennél is előjön, hogy a kupak és az ecset néha elválnak egymástól, de nem végleg szerencsére.
Az ecset tökéletes, enyhén vágott a vége, így passzol a körömágyhoz és sokkal könnyebb követni a körmöt vele, precízebb festést tesz lehetővé. Nem túl vastag, hogy sok festéket vigyem fel, de nem is túl keskeny (legalábbis az én körmeimhez mérten). Szépen rálapul a körömre és egyenletesen oszlatja el a festéket.
A festék könnyed, nem sűrű, nem túl híg, nem csepeg és hipersebességgel szárad. 
A 859 Gourmandise árnyalat egy majdnem fehér, de mégis levendulás árnyalat, amitől először tartottam, mert elég világos a bőröm, de végül, miután felkentem, megnyugodtam, hogy nem lesz gond, mert nagyon szép! Nem fehér, az a leheletnyi lila gyönyörűvé teszi. Mintha tejbe öntöttek volna egy csepp lila ételszínezőt.
A színből következhet, hogy egy rétegben nem a legszebb, ekkor csíkoz és átlátszik még.
De a második réteg után fellélegeztem, ez nem marad így, hanem igen magas fedést érünk el, a fénye is magas, picit krémes finish mellett. Pillanatok alatt megszáradt, így sietősebb napokra is jó választás.
A tartóssága engem meglepett, eddig a világos lakkok esetében pár napot tapasztaltam, de ennél ez 5 nap volt (alap- és fedőlakk nélkül) , ekkor is csak azért mostam le, mert hajfestés után, a kimosáskor, bizony befogta őt a barnás-fekete hajfesték (egyébként egyenletes nude-tejeskávé lett az eredmény :D ) és akkor felpattant 2 ujjamon.
Ezért én abszolút elégedett vagyok vele. 
A drogériákban 1400Ft körüli áron lehet megvásárolni ezt az 5 ml-es lakkot, nagyon szép színekben. Sőt ezen a héten a Rossmann üzleteiben csak 999Ft. Ha valaki szeretne egy igen tartós, jól pigmentált lakkot, főleg, ha csak ritkán festi a körmét, ilyenkor pedig minőségi terméket szeretne, ajánlom ezt.

Ti hogy álltok a L'oreal lakkokkal? Milyen színeket használtok nyáron?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena