2015. május 10., vasárnap

Joy-napos szerzemények!

Idén sikerült Joy-napozni és tartani is a limitet, amit a bejegyzés végén elmondok. Addig is lássuk, mit vettem!

A tervezetet az előző Joy-napok kívánságlista alatt láthatjátok.

Egy napra lett letervezve az egész, a helyeket, a kuponokat és az időt figyelembe véve. Nem volt egyszerű egyáltalán, ezért listával indultunk neki az útnak.
Kakukktojás lett az F&F, mert ide péntek este eljutottunk és végül a ruhákat megvettük, utána elhasználtuk a meki kupont is.
Szombaton a következő helyeken voltunk, ebben a sorrendben: Rossmann, DM, Praktiker, Media Markt, Deichmann, Takko, Müller, Meki (ismét).

Termékek szerint készítettem a fotókat, aminek nem kedvezett az idő, ugyanis hol beborult, hol kisütött a nap délelőtt, nehezítve a munkámat... De jöjjenek a képek és a beszámolók! :)

Ruházat

Tesco, F&F
Kedvenc jeggings világos színben és a cicifix, kék és fehér színben a kedvenc fazonomból! Nagyon örültem nekik, annak ellenére, hogy cipőt nem vettem végül, volt topánka, de nagy volt rám (35-ös lábam van és csak 36-os volt). A felső, amit kinéztem, csak 38-től felfelé volt méret, pedig élőben is hihetetlen jól néz ki, valamint sajnos nagyon drágának találtam, 4500Ft körül volt.
A nadrág 3000Ft volt, de azt M. mondta, hogy tőle kapom. (az előzőt anyukámtól kaptam és ő abban a hitben volt, hogy tőle). Itt ő is zsákmányolt! :)
A két melltartó egyben volt, leárazva félárra 4500Ft-ról, így kerültek a 20% levonás után 2000Ft-ba. (a blokk valószínűleg a kocsiban maradt, de a címkékkel számoltam itthon).
 Otthon vettem észre, hogy a pántokon hátul van egy ilyen kampó és a másik oldalon egy karika, aminek segítségével össze lehet őket kapcsolni. Erre egyébként felhívja a figyelmet egy címke is, de azt nem is figyeltem, bevallom. Utólag örülök neki, mivel ezek fix pántosak, tehát nem lehet őket se cserélni, se variálni nagyon (előnye, hogy kapcsolódik le a pánt még véletlenül se), de így egy kicsit lehet.
Takko (nem kuponos)
Itt M. talált magának egy világos farmert (abban a fazonban, amilyet szeretett volna - megszületett végre :D ) 2500Ft-ra leértékelve 6000Ft-ról és egy zöld-fekete napszemüveget, én pedig ezt a gyűrűszettet, leárazva 500Ft-ra. Ezt tőle kaptam meg, rábeszélt, hogy 'de, akarjam', nagyon aranyos volt. :) 7db összesen, 4csavart és 3 sima.
Már le is lakkoztam őket átlátszó lakkal. (Így a nem nemes anyagú ékszerek nem oxidálódnak és nem fogják be a bőrt).
Testápolás

Tesco (nem kuponos)
Új közös használatú tusfürdő(nála hagyom): Treaclemoon Those lemonade days citromos tusfürdőnk, aminek az illatát mindketten imádjuk. 990Ft.

Dm
A Blend-a-med 3D white cool fogkrémet vadásztam le, féláron 275Ft-ba került, ami szerintem nagyon jó ár.

Rossmann
Bár most megérkezett hozzám tesztelésre a Braun Silk-épil 9 Spa epilátora, de azt nem lehet mindenhol használni, így vettem egy csomagot a jól bevált Isana borotvából is, ami most lila nyéllel kapható. 500Ft volt, de használtam a végösszegkupont, így ezt kb 450Ft volt, ha lebontjuk.
Ezenkívül megvettem Anyukámnak anyák-napjára utólag az Essence gél hatású lakkjai közül a 13-as, Forgive me árnyalatú lakkját, szintén 500Ft-ért.


Hajápolás


Dm
Itt Anyukámnak vettem meg a Garnier Color Sensation Sötét ametiszt elnevezésű festéket, féláron, 550Ft-ért. Odaadtam már neki, így nem került rá sajnos a képekre, ahogy a lakk sem.

Rossmann
A L'oreal festékek közül csak a Prodigy volt, semmilyen más fajta nem volt kint, de erre volt 40% és hazajött velem innen a 3.0 Barnásfekete árnyalat, 1000Ft-ért, amikről sok jót olvastam. Enikőnek és Pannának innen is köszönöm a tanácsokat, hogy merjek L'orealt venni! :)
Egyúttal megvettem egy Isana márjákú festett hajra való sampont, mivel eddig az Isana samponokban nem csalódtam, szilikonmentesek és olcsók emellett. A végösszeg levonás után ez 300Ft-ra jött ki.

Müller
Mint kiderült korábban, hogy minden kupon kizárólag egy termékre érvényes (amit sajnálok és láttam a kasszánál, hogy rengeteget ott adtak vissza, hatalmas dobozok voltak tele ezekkel a termékekkel, mivel nem volt egyértelműen ráírva a kuponra a dolog, a "bármely" szócska megtévesztő volt) én az 50%-osokat jól meggondoltam. Így jött velem haza a L'oreal Excellence 3-as sötétbarna árnyalata, 1000Ft-ért.
Valamint a Garnier kupont is egy nagyobb termékre váltottam be, ami a Fructis termékcsalád Densify dúsító, tápláló pakolása lett, 750Ft-ért.

Arcápolás

Dm




Csak az Alverde kupont váltottam be a kedvenc hétköznapi szempillaspirálomra, az Eyecatcher-re. 550Ft-ért vehettem meg, ráadául 5x-ös pontot kaptam a DM kártyámra érte.
Rossmann
A megszokott Rimmel Lasting Finish 25H Nude alapozóm utánpótlására csaptam le, féláron 1000Ft-ért. Legnagyobb meglepődésemre tele volt az állvány!
Megnéztem a szemöldökformázót, de végül rájöttem, hogy ekkora fedésre és kitöltésre nincs szüksége a szemöldökömnek, azt a keveset a ceruza jobban megoldja.

Müller
Sokáig gondolkodtam, hogy megvegyem-e a Maybelline Master Precise filces szemhéjtusát, de rájöttem, hogy féláron ugyanannyiba kerül (1100Ft), mint az Essence, aminek nekem túl vastag volt a hegye, ráadásul már csak egyetlen egy volt az állványon, ezért elhoztam végül.

Tesco (nem kuponos)
A Libero popsitörlőjét használtam eddig, de elég száraz a fele körül, hiába zárom vissza jól, most ezt a saját márkásat vettem meg 260Ft-ért akciósan. Remélem beválik.

Összesen pedig 10000Ft-ot költöttem így (pár százzal volt felette a végösszeg), ami szerintem nagyon megérte! Főleg, hogy csak a két hajfesték, a hajpakolás és az alapozó lett volna ennyi!

A Praktikerben anyukáméknak vettünk egy lila szuper kis porszívót, ami 9000Ft helyett volt 7000Ft, kivételesen nem volt olyan hétvége, hogy mindenre 2% akció (az előzőnél ez elég durva volt), ami kizárta volna abszolút a kuponhasználatot.

Ahol még jártunk az a Media Markt volt, gondoltam, hátha lesz valami jó hajsütővas, de volt egy kis gondom. Két eladóhölgy volt a sorban, aki ahogy odamentem, egyből követtek és éreztem, hogy amint hozzáérek majd egyhez, rögtön megkezdődik a "vedd-vidd-ilyet-olyat", amitől égnek áll a hajam és egyszerűen nem tudok vásárolni, most is menekülőre fogtam.Bár az árakat elnézve, az a -20%-kal se lett volna kedvezőbb.
A Deichmannban lett volna cipő rám, de végül nem vettem meg, kicsit bánom, azonban sokalltam az árát, annak, ami tetszett. Így majd, később.
A mekiben felhasználtuk a 30%-os összeállított kupont is, McFlurry-vel kiegészítve. :)

Nálunk így teltek a Joy-napok, eléggé elfáradtunk, de megérte! 

Nektek hogy telt? Miket vettetek?

Remélem tetszett a bejegyzésem nektek! 

2 megjegyzés:

  1. 10000?! Azta, azt hittem sokkal több lesz a végösszeg. Remélem beválik a hajfesték :) Én is utálom az nyomulós eladókat, inkább nem veszek semmit olyankor. Az a tusfürdő nagyon jól néz ki, lehet megnézem magamnak közelebbről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon örültem mert többre számítottam és hogy sikerült tényleg ennyire kihasználni az akciókat, elégedett vagyok.
      Én is, nagyon várom már a festést! :)
      Engem kikergetnek vele, főleg, hogy nehezen döntök és ilyenkor kényszerhelyzetben érzem magam.. Lesték mindig mozdulatomat :S
      A tusfürdőből van vaníliás (anyukám is imádta, mert utánam a fürdő órákig süti illatú volt! ) amit próbáltam és a gyömbér is nagyon jó illatú! A kókuszos és a málnás nekem túl mű volt.

      Törlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena