2015. április 15., szerda

Instagram TAG!

Van egy kis Instagram függőségem, de egész jól kezelhető! :D Megörültem, amikor megláttam, hogy van ilyen tag bejegyzés és ki is töltöttem gyorsan.


Mi a Instagram felhasználóneved? @norah8051
Ezt egy játék App generálta nekem 6éve, én pedig elfogadtam, mára pedig hozzám nőtt. Volt pár változtatás, de maradtam ennél. :)

Mikor csatlakoztál? 2013. május 17. Két nappal az első androidos telefonom kézhezvétele után, a Google Play áruház felajánlotta, azóta pedig rabja vagyok.

Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél? Irodalom tanulás közepette voltam pont, magyar szintvizsgára készültem, kb. elásva a sok tétel és könyv között.


 

Milyen gyakran posztolsz képeket? Fotózni valótól függ, így van, hogy napi 2 kép is felkerül, de van, hogy pár napig semmi, de heti rendszerességgel 2-3 kép szokott kikerülni.

 Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél? Egy tortilla, megcsócsálva, de valahogy nem sikerült jól a kép, pedig a valóságban annyira király volt, de mégis kitettem, nem is értem magamat. :D

Melyik kép rendelkezik a legtöbb lájkkal? Amerikai palacsinta (laptop háttérrel), Milka csoki zsákmány, Oreo és csokis kekszek, abszolút a nasis képeim és egy manikűr a top5! :) 


Milyen típusú felhasználókat követsz? Bloggereket, kedvenc újságokat, márkákat, barátokat, pár cuki állatot, lovasokat, egy-két ismert embert és olyanokat, akiknek a képei megfogtak, feldobnak, inspirálnak.

Privát vagy publikus? Publikus. Hisz azért csinálom, hogy másokkal megosszam ezeket a képeket, felesleges még külön engedély ahhoz, hogy megnézhessék. Képmegosztó, nem is tudom hová tenni a privát profilokat. Főleg, hogy nem is tudom így mi alapján eldönteni, hogy megéri-e egyáltalán követni, nem látok semmit. Megvárni míg elfogadja, ha egyáltalán elfogadja az illető, az sem túl nyerő számomra. Nem is nagyon követek privát profilt.

Melyek a kedvenc képeid amiket posztoltál? Köthető hozzájuk valami fontos számomra.
A saját készítésű gombképem, tavaszváró fészekkel igazi színfoltja a szobámnak! Annyira életteli,jön a tavasz, közeleg a vizsga és szakma!
Lakáskulcs, a barátomtól, hogy bármikor mehessek hozzá. :)

Cosmo-nomakeup selfie, amiért konkrétan 6-kor keltem, hogy tuti meg tudjam venni, de megérte!
Karóra, amit az első évfordulónkra kaptam, gyönyörű és Ő választotta nekem, mert "az idő a legszebb ajándék". Ja és mert óraimádóval van dolgom :D
Kiskori kép rólam, szeretem ezt az "ÉN??!" fejet :D

Mi volt a legutóbbi frissítésed? Manikűr a Cosmo-hoz járó Essence lakkal és egy kis tavaszváró dekoráció. 

Milyen típusú képeket posztolsz?  Körülbelül mindent, ami épp szép és fotogén vagy érdekes. Ételek, blogbejegyzések, sminktermékek, tájképek, újságokat, pillanatképek, ünnepi képek.

Remélem érdekesnek találtad ezt a tag bejegyzést és minél többen kitöltik ezt, hogy bepillantást nyerhessünk egymás Insta-életébe!
Így a végére pedig: nyugodtan kövessetek Instagramon! :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena