2015. április 15., szerda

Új Essence the gel lakk TESZT.

A Cosmo+Marieclaire mellé csomagolt Essence lakkot a boltokba kerülés előtt próbálhattuk ki, így velem is hazajött egy, amit leteszteltem!

 


 Nem akartam már másnap tesztet írni róla, ezért én is és még anyukám is letesztelte a lakkot.
A 16-os Fame Fatal árnyalat, ami az igazi nagybetűs PIROS lakk, nem az a világos, ami kirívó, hanem mélyebb, elegánsabb szín, ami bármihez megy.
A csomagolás a régi, legömbölyített aljú és tetejű, átlátszó, ízléses üveg, a színnel megegyező kupakkal, 8 ml-es kiszerelésben. 
Az ecsete is a régi, ami a szívemhez nőtt. Lapított, kerek végű ecset, ami teljesen ráfekszik és illeszkedik a körmökre, tökéletesen lehet vele dolgozni. Nem csíkoz. 


Maga a lakk szuperül terül, de nem folyik. A körömágy bőrét befogja egy kicsit, de fülpiszkálóval ez is korrigálható.
Alaplakk nélkül is egyenletes felületet alkot, ami már az első réteg utána is elég magas fedést ad. Ha azonban felvisszük a második réteget, akkor kapjuk meg az ígért színt, valamint egy hihetetlen sima és fényes felületet. Fedőlakk nélkül!



Anyukám körmeire egy nappal korábban kerültek fel. Nála 4 napig voltak tökéletesek, pedig ő aztán nem kímélte őket: takarítás, mosogatás, varrás, sütés-főzés minden mennyiségben. Az 5. napon az egyik kisujjáról jött le egy kevés a végéről, de ennyi. A 6. napon azért mosta le, mert már nem volt annyira fényes és apró hajszálrepedések jelentek meg.
Én másnap festettem ki a körmeimet, nálam 7 napig tartott ki. Hajmosások, zuhanyzások, takarítás, sütés-főzés, suli, gépelés kíméletlenül. Nálam a végek koptak meg és pattogtak le egy kicsit, de inkább csak én láttam ezeket a picike hibákat.
Mindkettőnknél alap- és fedőlakk nélkül kerültek felfestésre. De nem is éreztük így szükségét.
Élénk szín lévén a lemosás több körből, sok vattakorongból és lakklemosóból állt, ami nem meglepő, de még ekkor is könnyeden megy, hamar feloldódik és lejön. Minimálisan fogja be a körmöket, amik egy zuhanyzás után eltűnnek.

Ebből a lakkból kiindulva be fogunk szerezni jó párat, anyukám már a színt is tudja. :)
Sőt a nővéremet is "megfertőztem" vele, ugyanis amikor nála voltam, neki is kifestettem a körmeit ezzel a színnel.
Ő is elégedett és biztos lecsap pár árnyalatra. :)
Én valami természeteset szeretnék, illetve a sima átlátszó is kíváncsivá tett.

Ti próbáltátok már ezt a formulát? Melyik színt? Vagy melyiket szeretnétek? Írjátok meg a tapasztalataitokat vagy amilyet kinéztétek! :)


4 megjegyzés:

  1. Szép ez a szín! :) A rózsaszín lakkot próbáltam, ami szintén a Cosmo-hoz járt. Nekem egyelőre tetszik. Az Indian Summer-t néztem még ki magamnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rózsaszínt láttam képeken, nagyon szép! :) Először azt akartam, de nem volt már az újságosnál, csak piros, így az került hozzám, utólag nem bánom, de azért kíváncsi lettem volna rá :)
      Anyukám is azt a színt nézte ki többek közt :)

      Törlés
  2. A gél lakkok nagyon jók. Bár még nem próbáltam őket - bevallom - most már kedvem támadt kipróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy meghoztam a kedved :) Én mostanában már szinte csak ilyen gél hatású lakkokat veszek, mert ha már egyszer kifestem, ne kelljen 1-2 nap múlva lemosnom, szeretem sokáig élvezni a manikűrt. :) Ebben pedig nem csalódtam.

      Törlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena