2015. február 26., csütörtök

Aknéstop #4. Krémek, kencék

Az akné sorozat negyedik részében különböző krémekről, kencékről lesz szó, amelyek segítettek.

Összeszedtem azokat a krémeket, amiket már jó ideje használok, eredményesen. Mivel erősen szárító hatású terméket is használok, ráadásul a hideg időjárás sem kedvez a bőrömnek, rászorul a krémezés. A pattanásokra pedig a különböző kezelések.


Elsőként a legegyszerűbbről írnék, ami a Patikai személyre szabottan kikevert krém. Bementem a patikába, elmondtam, hogy gyulladásra/pattanásokra hajlamos a bőröm, de a széltől kiszárad, erre szeretnék hidratáló krémet. Másnap kellett visszamennem érte, 400Ft-ot fizettem egy közepes tégely krémért.
Tudom, nem konkrét krém, de ezzel azt szeretném leírni, hogy milyen tapasztalatom van a patikás saját krémmel.
Sajnos összetevőket nem tudok, de az biztos, hogy tartósítószer nincs benne, mert 2,5-3 hónap a felhasználhatósága. A törtfehér színű krém illata nagyon picit édeskés, virágos, de természetes, nem hozzáadott illatanyag miatt ilyen. A textúrája könnyed, szinte hab állagú, azonban kevés is elég belőle. Naponta kétszer használható. Nem tömíti el a pólusokat, de icipici pirosságot okoz felkenés után, ami hamar elmúlik. Puha arcbőrt eredményez, anélkül, hogy zsíros érzetet hagyna, smink alá picit kevésnek éreztem. Nincs benne fényvédő, ez hátrány, de erre van más krémem. Szóval nyugodtan menjetek be a patikába és kérjetek krémet! :)

Nagy-nagy kedvencem a Nivea hidratáló nappali arckrém.
A csomagolása annyira letisztult, az illata pedig tipikus Nivea, ami valamiért vonz engem. A fehér krém nagyon krémes, könnyen beszívódik, minden nyom nélkül. Az illatát pedig még egy ideig érezni utána. Nagyon puha az arcom utána, ráadásul matt is marad. Igazi babapopsi az eredmény.
Fényvédő van benne, ami abszolút pozitívum és nem okoz pattanásokat nekem, picit csípi a pattanásokat, de segít a gyógyulásukban is. Ha felkenem, rásminkelek, mire hazaérek és lemosom, alatta általában meg is érnek vagy le is hámlik a pattanás/seb. Imádom, főleg, hogy 1500Ft körüli összegért 50ml-t kapunk. Ha elfogy, biztos újra megveszem, mivel ez már a második tégely!

Hatalmas megmentőm lett a Synergen Pattanástalanító gél.
A Rossmann-ban kiárusításon 300Ft-ért jutottam hozzá kb 2hónapja, az első sikerek után rohantam is vissza a másodikért.
A kis tubus, csőrös véggel nagyon higiénikus és praktikus megoldás. Az átlátszó gél nagyon tiszta illatú, érezni a szalicilsavat, ami 2%-ban megtalálható benne.
Miután felkelni az ember, megszárad hamar és egy filmréteget képez, ami hasonlít az arcpakolásokhoz, húzódik kicsit. Lehet rá sminkelni gond nélkül, sőt később is lehet rá tenni, mert nem áztatja fel, keni el.
Elég pöttyinteni a pattanásra, ami akár ki is jött már vagy csak készül, lehúzza a pirosságot, megérleli, majd lehúzza.
Alig csíp, de a gyulladásokkal szemben igazi csodaszer. Imádom egyszerűen!

Az egész testemre, az arcom kivételével pedig az Isana E-vitaminos testápoló krémjét használom.
A tégelyes kiszerelésben finom illatú krém rejtőzik, ami igazán gazdag textúrájú és sűrű.


Az illata tipikusan az édesanyáink krémjeire emlékeztet, visszafogott. Gyorsan felszívódik, nem hagy ragacsos vagy zsíros érzetet maga után, a háton dekoltázson pedig nem okoz pattanásokat, göböket.
A benne lévő jojoba olaj és e-vitamin végzi a dolgát és nagyszerűen hidratál. Érdemes vékonyan felvinni, ha kell később újabb adagot felkenni, hogy kifejthesse hatását. Nekem a lábfejemen van egy borzasztóan száraz foltom, egy sivatag és egy sajtreszelő gyermeke... :D Este alaposan be szoktam kenni ezzel, zoknit húzok rá és reggelre pihe-puha lesz, sokáig olyan is marad hála! 

Az utolsó kence egy kicsit kilóg, mert vényköteles termék, de háziorvos felírhatja. Baneocin kenőcs. Két antibiotikum keveréke, amit műtéti sebekre, bakteriális és gyulladásos bőrfertőzésekre adnak. Először az apukám kapta miután nagyon csúnyán megsérült a kézfeje, a nála tapasztaltak után én is felírattam magamnak az arcomon lévő hegekre, kisebesedő pattanásokra. Hihetetlen sebességgel gyógyulnak tőle a sebek! Alig kell belőle, nem is érdemes vastagon kenni, éjszakára vagy ha épp egész nap otthon maradunk, akkor érdemes felkenni, mert taszít mindent a seben, pattanáson. Nem lehet rá sminkelni, mert nem szárad meg. Nekem egyáltalán nem csípett, de láthatóan gyógyította a sebeket, sőt még herpeszre is használtam. Mivel nedvesen tartja a sebet, így nem húzódik, hegesedik. Ráadásul a 20g kenőcs mindössze 600Ft, patikától függően.


 Most vettem észre, hogy minden termékem kék-fehér, elég stílusos lett! :)
 A következő részben gépekről, gyógyszerekről lesz szó, jön az igazi nehéztüzérség! Remélem ezekkel a terméktesztekkel is tudtam segíteni, esetleg döntésben előrébb vinni titeket!
Ti milyen krémeket használtok?
Iratkozzatok fel a blogra, instagramon is követhettek @norah_stbn néven megtaláltok. A blog Facebook oldalán pedig első kézből értesülhettek az újdonságokról!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena