2015. február 18., szerda

~ Rimmel Lasting Finish TESZT.

Hófehér, normál, de pattanásokra hajlamos bőr, kisebb-nagyobb hibákkal nyomokkal. Igazi kihívás az igazi alapozó felkutatása. Nekem is körülbelül 1 hónap volt. De meglett! Rimmel Lasting Finish 25h Nude.

Most pedig itt a teszt róla!

 A tubusán az alsó harmad átlátszósága praktikus, látni a színt és később a fogyás is nyomon követhető. Egyébként a design egyszerű, mégis szép.

Azonban a kinyitásnál érdemes felfelé tartani és nem nyomni, mert túlnyomás van benne és azonnal kijön egy nagyobb adag.
Az alapozó állaga folyékony, de nem folyós, könnyen kenhető.
A 010 Light Porcelain árnyalatot tudhatom magamnak, amit hosszas próbálgatás után hoztam el 2 hónapja, így már tudok írni róla.
Természetes fényben így néz ki kézen. Ritkaság számba menően világos és rózsaszín beütésű.



Engem az illata krémre emlékeztet, de egyáltalán nem érzem magamon.
Ecsettel és kézzel jól eldolgozható, picit gyorsan szárad, ami sietős reggeleken nagyon jól jön.

Ez a kép még 2 hónapja készült, zuhany után teljesen mindentől mentes az arcom, a második használat alkalmával. Itt még csúnyácska volt a bőröm, de ezen legalább látszik a fedése.


Én mindig aláhidratálok, mivel a normál bőrt minimálisan szárítja, kiemeli a szárazabb részeket. A krémet az Aknéstop sorozat következő részében bemutatom. Zsíros bőrre nem muszáj alá hidratálni.
Majd először kézzel felviszem mindenhová. Kevés elég belőle, mert ha sok akkor kukacosodik, illetve nem szárad megfelelően. Kiválóan építhető! Vékony rétegekkel érdemes dolgozni, mert a vastag kenést nem viseli olyan jól és órákkal később is lejön akkor egy felső fel/levétele során.
Ha szépen egyenletesen felkenjük, gyorsan és púderesre szárad, ami nem jön le.

Így néz ki egyetlen rétegben ecsettel eldolgozva. A közepes fedést tartja, szerintem nagyon szép egyenletes bőrt eredményez, beleolvad a bőrbe és mattít.

Későbbiekben csináltam úgy hogy először kézzel felvittem egy keveset, majd ahová éreztem, hogy kell még, oda ecsettel feltettem és az is szép eredményt adott.
A szemöldökre érdemes figyelni, hogy utána vagy húzzuk ki vagy fésüljük át, hogy legyen színe újra! :)

Ezt követően feltettem egy sima sminket, ez lett az eredmény.


Emellé nem használok púdert, ugyanis nálam nem fényesedik át 12 óra alatt sem.

Mivel nem kell sok belőle így ez a 30 ml is sokáig elég lesz, főleg hogy újonnan már ki merek menni az utcára smink nélkül! :)
Az ára is elég jó, 2000Ft körül mozog, akcióktól függően. Ráadásul 20-as fényvédő van benne, valamint nem aknéképző számomra.

4 megjegyzés:

  1. Awhh! Olyan szép arcod van!!!! :) Nekem Avon-os alapozóm van, mert egyedül ott találtam olyan fehér-rózsaszínes alapozót, de a fedése nem ilyen jó, szóval megyek is és beszerzek egyet. Púderek közül milyet használsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, aranyos vagy! :) :$
      Melyik alapozó az Avontól?
      Essence all about matt fixing loose powder-t használok, ha épp kell, emellett már nem igazán. :)

      Törlés
  2. Azta, ez aztán meggyőző! Nagyon jó fedése van és végre valami igazán világos szín, ami rózsaszínes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Úgy örülök neki, igazi kincs a piacon, főleg, hogy nem aranyáron mérik! :)

      Törlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena