2017. június 16., péntek

Bon Prix csomag - tavasz

Ismét lehetőségem nyílt a Bon Prix oldaláról a Blogger program keretén belül vásárolni. Insta story-ban volt bontogatás, de most a hosszabb távú tapasztalataimat osztom meg veletek, ugyanis sajnos most vissza is kellett küldenem, ennek a lezárulásáig nem akartam beszámolót írni.

A csomag 1,5 hét alatt érkezett meg, sajnos ez alatt az időjárás már sokkal szebb arcát kezdte mutatni, de a hűvös estéken igazán jó barátok lettünk a termékkel.

Az abszolút kedvencem a bokacsizma!
Esős, hűvös időben még nyáron is kényelmes viselet. Könnyű, puha, a színe pedig tökéletesen megy minden farmerhez.
Kislábú sorstársaimnak jó hír, hogy nem ez az egyetlen csizma, ami 35-ös méretben is kapható a BonPrix-nél! :)
 

A zöld, csipkés, nőies póló telitalálat lett. Leggings vagy farmer mellé is jó választás. Az anyaga kellemes, alakkövető és mégis lenge.
Korábbi tapasztalatok alapján rendeltem egy számmal kisebbet és kellett is, így is még lengébb viseletet tesz lehetővé. Nyári, hűvös estéken fogom viselni továbbra is.
Itt a pólók között volt a legnehezebb választani ismét, mert akkora a választék!


A pizsamát, főleg, hogy most lett vége a fűtés szezonnak és bizony nagyon hideg van még éjjel, a hűvös estéken mindig elő tudom majd venni még, főleg az alsót. Hosszú ujjú pizsama felsőben csak a nagyobb hidegekben alszok. 
Pihe-puha és jó érzés benne aludni, nem izzad le benne az ember. A színét mosáskor nem engedte, ahogy a zöld felső sem.
A magas bio pamut tartalomnak köszönhetően ráadásul az öblítő illatát különösen sokáig tartja meg, ami nálam hatalmas plusz pont!



Még egy super skinny farmert rendeltem, ebből is egy számmal kisebbet mint kellene, de sajnos így is nagynak bizonyult, a derekamon, combomon és vádlimon messze nem feküdt fel legnagyobb bánatomra, ezért kénytelen voltam visszaküldeni. Pedig maga az anyag és a fazon nagyon tetszett, a színéről nem is beszélve.

Az ügyfélszolgálaton utánakérdeztem a dolognak, ami után nagy borítékba tettem a nadrágot a formanyomtatvánnyal és a megadott címre feladtam. Bár ez nem ment olyan zökkenőmentesen a nálunk lévő kis postán, mint gondoltam. 2x futottam neki a feladásnak itt, ám mindkétszer sikertelenül, mert nem tudták felvenni valamiért a csomagot. Így az utolsó napon a központban lévő, nagy postán tudtam megtenni. 1490Ft volt a kis csomag, de 10 nap alatt le is zárult a dolog, ami szerintem nagyon jó, mert máshol 30napos átfutások vannak.

Természetesen magazin is érkezett, amit egy kávé mellett futottam át. :)

Ismét köszönöm a Bon Prix csapatának ezt a lehetőséget!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena