2016. október 6., csütörtök

Bon Prix | Készülök a hidegre/télre

Bekerültem a Bon Prix bloggers programba, amely keretén belül rendeltem tőlük és ezt most meg is mutatom Nektek!

20-25fok alatt fázok, dzsekim pedig erre a szezonra már nem volt, így nem is volt kérdés, mit rendelek elsőnek: kabátot! Mellé pedig valamilyen dekorációban gondolkodtam, ami szintén a télre jól jön.

Sokoldalú, kapucnis, nem túl sportos, kényelmes és meleg - ezek voltak a kritériumaim, nem könnyű ugye?! :)

Végül erre esett a választásom:
http://www.bonprix.hu/style/kabat-177754588/?catalogueNumber=976382&source=1

A levehető kapucnival, a félmatt külsővel, betétekkel és a vattázással megnyert.


Szemeztem a kékkel, csak abból azt hiszem nem volt akkor épp a méretem, és juharpirossal is sokáig, de nem voltam ennyire bevállalós, ezért a mindennel kompatibilis feketére tettem el a voksom. 34-es méretben rendeltem meg, ami egy picit bő a derekamnál, aláfér még 1-2 vastag pulcsi, szóval télre is jó lesz! Sportosabb és elegánsabb ruhákkal is megállja a helyét, anyukámat teljesen levette a lábáról, hogy ennyire jó mindenhez.
Vezetéshez is kényelmes lesz, ugyanis a cipzár alulról felhúzható, nem feszül meg üléskor. A rá patentolható védő nagyon jól néz ki és így biztosan nem ázik be, a zsebek is így működnek, de be is lehet hajtani ezt, ha úgy van. A levehető kapucnit imádom, ugyanis van, amikor nem kell tuti és nincs ott feleslegesen. Azonban ha kell, akkor jó nagy és behúzható, összepattintható. A gallérja, ami kötött szintén óv a széltől.
Azért nem mutatom meg még felvéve, mert "be kell még törnie" csupán 3 napja tudtam végre igazán kipróbálni és hordani is, most még összemelegszünk. :)


Azonban arról már tudok nyilatkozni, hogy tényleg szuper szélálló és nagyon jól melegít! Felül egyáltalán nem lehet benne fázni, könnyen átmelegszik, az ujjaimnál pedig nem tud bejutni a szél sem. A fázósak kedvence lesz, nekem eddig ez életem kabátja! Hangja kevés van, aminek örülök, nem szeretem a susogós kabátokat, ki lehet vele kergetni a világból!
Szegénykém fel volt töltődve, amikor megérkezett, mindent (hajamat, papírt) vonzott, de ez mostanra elmúlni látszik.
Gépben mosható, tehát jóban lesz anyukámmal is. :D

A kedvenc összeállításom a kabáttal:
A kabát betétével azonos színű csizmával hordom és összeillenek.

A Bon Prix oldalán itt találjátok meg a többi kabátot és dzsekit:
http://www.bonprix.hu/kategoria/360/dzsekik-es-kabatok


Cukiságfaktoromat kimaxolta ez a lábtörlő:
http://www.bonprix.hu/style/labtorlo-birdy-395627401/?type=image&return=ref

Ezt nem lehetett kihagyni! Már csak 11 hétfő van karácsonyig, időben el kell kezdeni készülni rá. 
Összetekerve érkezett, jól becsomagolva, kellett pár óra mire kirúgta magát és nem kunkorodott, viszont külön köszönet érte, hogy befelé hajlik és nem fel a két vége (találkoztam már utóbbi csomagolási módszerrel, sose tudtuk kisimítani a kunkori széleket...).
38*59cm-es a mérete, a gumis szél külön tetszik rajta, a képen vékonyabbnak tűnt, de így legalább nagyon jól letapad! Kellően puha és egyenletesen nyírt. Őszinte leszek: nincs szívem a bejárati ajtó elé tenni, hanem inkább bent lesz a szobámban. az ajtómnál. :D

A többi cukiságot itt találjátok:
http://www.bonprix.hu/kategoria/842/szonyegek-es-labtorlok/


Még egy részre számíthattok a következő héten, addig is írjátok meg Ti mit vennétek mostanában! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena