2016. május 6., péntek

Teszt | Isadora bőrkorrekciós paletta

Az Isadora csomagból a következő termék, amiről elegendő tapasztalatot gyűjtöttem az nem más, mint egy korrektor és highlighter bőrkorrekciós paletta.
Az utóbbi időben elkapott a highlighter-láz és a ceruza mellé amúgy is szerettem volna egy krémes verziót, így teljesült. Egyébként engem meglepett, mert még nem láttam ilyen korrektor palettában highlightert, de tetszik, minden egy helyen van, praktikus!

Amit tudni kell róla:
Professzionális megoldás a bőrhibák palástolására és a tökéletes arcbőr eléréséhez: korrektor és highlighter egyben!
A korrektorok használatával korrigálhatóak a bőr elszíneződései.
Minden bőrtípusra
Kiszerelés: 4 g/.14 oz.

Illatanyagmentes. Klinikailag tesztelt.
 

A színekről lejjebb olvashattok!

A csomagolása nagyon elegáns, imádom benne ezt a szépséget és azt is, hogy a neszesszerben is megállja a helyét, erősen záródik, nem kotyog, nem karcolódik, nem kopik a felirat. Tudjátok, nálam ez valamiért fontos, nem szeretem a megkopott, felirat nélküli termékeket, inkább vigyázok rájuk.

30 Anti-Redness árnylat
Kifejezetten örültem, hogy nincs benne ecset! Egyszerűen nem is értem amúgy, amelyikben van, mert a legtöbbször használhatatlanok, túl rövid a száruk, kicsik és csak kiesnek minden egyes kinyitásnál, ráadásul ez pont az a termék, amivel a legtöbben kézzel dolgoznak.  

Korábban már futottam bele korrektorba, ami borzasztóan kemény volt, de amint ebbe belenyúltam (miután kigyönyörködtem magam :) ) megkönnyebbültem, hogy ez egy lágyabb, viaszos jellegű korrektor és  krémes highlighter! Ez tuti nem húzza a bőrt felvitelkor és a hidegebb kezekkel rendelkezőnek (én is köztük) azonnal tudnak vele dolgozni, nem kell melengetni a kezünket vagy az ecsettel szenvedni, hogy felvegye.

Mindre érvényes, hogy könnyű eldolgozni őket, beautyblendert és a kezemet használom, előbbit a highlighterhez, utóbbit a többihez. Egy dolog az, amit tapasztaltam és sokkal szebb az eredmény: alapozott bőröm működnek a legjobban és ott lehet láthatatlanná tenni, igazán természetes hatást kelteni. Bár én alapvetően mindig alapozó után korrektorozok, ennél ez különösen igaz, hogy alá nem érdemes tenni, különben semmi értelme! Natúr bőrön azért látszik némelyik, nem vészesen, de én láttam és az elég...

A mennyiséggel azért vigyázni kell, hogy egyszerre ne akarjunk sokat felvinni egyikből sem, egyrészt akkor meglátszik, másrészt úgy beleülnek az apró ráncokba, de vékony rétegben építhetőek gond nélkül, tehát ha az első réteg még nem fedne a kívánt hatással, mehet rá a második, így el tudjuk kerülni a vakolat hatást.

4 szín található benne, 4 különböző funkcióval.

 A Red Carpet matt rúzs swatcha is itt van :)

30 Anti-Redness árnylatban van meg nekem, amiben a következő színek lelhetőek fel ezekkel a funkciókkal:
Green: a zöldes árnyalat a bőrpírt, a piros foltokat fedi el.
Elsősorban az orrcimpáim mellé használom, igen szépen elfedi  a pirosas részt, bár arra nagyon kell figyelni, hogy ne legyen száraz, különben azt kiemeli, de radírozva, hidratálva nincs probléma.

Peach Yellow: a barackos-sárgás árnyalat a szem alatti sötét karikákat és a kékes-lilás hajszálereket kendőzi el hatékonyan.
Ezt a szemem alá használom, eredményesen, bár egy picit kellett barnulnom egy-két árnyalatot (na, de hófehérke vagyok, most tökéletes az Ivory árnyalatú alapozóm :) ) azóta tökéletesen illik a még így is fehér bőrömhöz. Ennél érvényesül főleg, amit fentebb írtam, hogy vékony rétegekben kell dolgozni a kívánt fedésig, valamint, hogy nem húzza a bőrt, ami a szem alatti érzékeny résznél különösen fontos! Egyébként nálam a Catrice folyékony korrektora valamiért a szemem belső felénél annyira fed, de ez pont jó oda.

Concealer: elfedi a kisebb bőrhibákat
Bár konkrétan akném már nincs, de azért előfordul néha-néha egy pici pötty, illetve még azért a foltok megvannak, azokat egész naposan elfedi! Ez igen világos amúgy, tehát hófehér bőrrel sem üt, az tuti! A folyékony korrektorok tudjuk, hogy ebben nem a legjobbak, ezért jó ez a krémes, de nem kemény korrektor.  Picit szárít, ami bőrhibáknál kapóra jön! A highlighterbe és ebbe nyúlok a legtöbbször.

Highlighter: világosítja, és finom fényével kiemeli az arc egyes részeit
Erre voltam a legjobban kíváncsi, hisz pont erre vágytam mostanában. Óvatosan kell vele bánni, mert könnyű sokat felvenni belőle, ami nem mutat szépen a bőrön. Itt fontos az alapozó! Simán a hidratált bőrön kiütközik, messziről látható, érdesnek látszik tőle a bőr, még ha nem is az. Na, de alapozóval ez abszolút nincs. Abba szépen beledolgozható és természetes fényt ad, nem csillámos annak ellenére, hogy kézen például az.

A fedésük és a pigmentáltságuk kiváló, ahogy a tartósság is. Egész nap nem mozdulnak el és nem is érezni őket. Az én bőröm kombinált, tehát a T-vonal hajlamos a kifényesedésre, a többi pedig szárazabb, azonban normális bőrön is jól működik, szárazabb bőrön a megfelelő előkészítés után.
Nálam fontos, hogy ne okozzanak bőrproblémát a korrektorok, de tartós (több napon keresztül) használat esetében sem tapasztaltam eltömődést vagy irritációt. Tehát betartva a rétegezést, az eldolgozást, radírozást, hidratálást bevált és jó szívvel ajánlom!

Ezen kívül még két árnylatban kapható ez a korrektor: 32 Neutral és 34 Anti-Dullness. A Douglas-ban keressétek őket!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena