2016. február 5., péntek

Teszt | Ziaja kókuszos ajakbalzsam és kézkrém

A hideg, szeles időben a bőrünknek szüksége van az ápolásra, ahogy az ajkaknak is, most megtudhatjátok, hogy a Ziaja kókuszos termékcsaládjának két tagja mit tud!
A Raffaello-val kilóra megvásárolható vagyok és erről a fehér csomagolásról a kókusszal pont ez jutott eszembe, így nem hagyhattam a csomagot a boltban.

A csomagban volt egy kézkrém, egy ajakápoló és egy tusfürdő, utóbbi nincs most ebben a tesztben, ugyanis egyrészt el akarom fogyasztani a jelenlegi tusfürdőmet, másrészt bár kipróbáltam, de 1 használat után nem akarok még írni róla! :)

A márkáról tudni kell:


A ZIAJA termékek a legjobb minőségű, természetes összetevőket tartalmaznak, a legújabb technológia alapján készülnek, allergiatesztjei a gdanski Orvosi Akadémia Bőrgyógyászati Klinikáján (Dermatology Clinic of the Gdansk Medical Academy), egyéb lengyelországi klinikákon és külföldön zajlanak, formuláit nem tesztelik állatokon, megfelelő PH egyensúlyúak.


Csomagolás

Az ajakápoló balzsam10ml-es tubusa papírdobozból bújik elő. Kialakítása a szájfényekéhez hasonló, vágott vége van, amin egy optimális méretű lyuk található. Csupán alapvető és fontos információk találhatók rajta, amik nem kopnak le, a többiért a dobozt kell megnézni. Azon a következő olvasható:


Kókusz lipideket, repceolajt, lanolint, A- és E-vitamint tartalmaz. Tökéletesen hidratál, megelőzi az ajkak kiszáradását és kicserepesedését.

Minden bőrtípushoz.

A kupak könnyedén lecsavarodik, nincs túl sok menet rajta. A puha tubusnak köszönhetően nem kell erősen nyomni, hogy megjelenjen az ajakápoló balzsam a lyuknál, ahonnan nekünk kell szétkenni a vég segítségével.  Egy picit talán nagyobb az én számhoz, de nekem pici szám van, szóval nem panaszkodok, könnyen lehet vele még így is dolgozni.

A kézkrém 80ml-es kiszerelése engem nagyon megfogott, ugyanis lapított a flakon, ami igen táskabarát és helytakarékos. Ez sem túl kemény, hogy nehéz legyen kinyomni a krémet. Sajnos a tubuson nekem magyar információ nincs, bár nem kopik le az angol, német és spanyol leírás. :D Viszont a webáruházban és a dobozon rendelkezésre áll minden:

Ápolja és  védi a káros környezeti hatásoknak kitett kezeket. Regenerálja és simává teszi a bőrt. Erősíti a körmöket, és megvédi a bőrt a kirepedezésektől.

A kupakja jól zár és könnyen nyílik, nem jelent gondot, azonban használat után rögtön a sima felület miatt néha nehezebb megfogni, picit csúszik. A lyuk kis méretű, így jól adagolható a krém.

Mindkét termék esetében tetszik a letisztult, praktikus csomagolás.


Állag és hatás

Az ajakápoló édes kókuszos illatát a kupak letekerését követően azonnal érezni. A balzsam fehér színű, krémes, közepesen sűrű állagú és kicsit ragacsos, de az ajkakon már nem az. Könnyen elkenhető, lassan szívódik be, addig azonban a fehérség sem tűnik el az ajkakról, még vékony réteg esetében sem, szóval én ezt inkább itthon használom, főként sminkelés előtt, amikor bőven van ideje beszívódni, mert a hatása tényleg nagyon jó! Pár perc alatt felpuhítja az ajkakat, teljesen felszívódik, nyoma sem marad és jó alapot készít a rúzsoknak. 
Én úgy vettem észre, hogy hosszútávon segít valóban a megelőzésben és az esetleges kialakult szárazságon, cserepességen rövid idő alatt. Kell pár használat, mire látszik a hatás, de van! :) A megfelelő mennyiséget ki kell tapasztalni, de nálam a vékonyabb réteg hatásos, egyszerre többet nem tudnak felszívni az ajkaim.

A kézkrém nagyon sűrű, fehér színű, ami a szétkenéskor már eltűnik. Ezt is kis mennyiségben szoktam alkalmazni, hogy gyorsan felszívódjon. Ekkor az eredmény a pihe-puha kéz, ami nem csillog vagy csúszik, miután felszívódott, addig egy picit igen, de nem zavar. Még anyukám is megjegyezte, hogy nagyon puha a kezem és jó fogdosni! :) 
Ennek egy picit más az illata, de határozottan édes kókusz. Műnek nem mondanám, csak édesebbnek.
Ragacsos érzetet nem tapasztaltam, a kezem most minden hidratálásnak nagyon örül, mert a hideg megviseli. A körmeim is szépek tőle, a körömágyam hidratált és könnyen hátratolható. 
Mindez amúgy meglepett, mert a legtöbb kézkrém nálam nem szívódik fel teljesen, kézmosáskor fura réteget képeznek, de ez nem, így landolt a táskámban, szeretem előkapni és bekenni vele a kezem, mert nem kapja ki a kesztyű szöszeit a kezem utána.



Az ára is baráti és elérhető termék, mert a drogériák polcán is megtalálhatóak, de a webáruházból is meg lehet őket rendelni.
Mindkét termék 575Ft-os darabáron kapható, csomagban én 700Ft-ért vettem a 3 terméket, féláron, mivel ez volt az utolsó a polcon. Ezek az első Ziaja termékeim, amiket nem bántam meg, hogy megvettem!

Ti szeretitek a Ziaja termékeket? Milyen ajak- illetve kézápolót használtok a hűvös, szeles időben?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena