2016. január 3., vasárnap

A fa alatt lapult | Karácsonyi ajándékok

Nagyjából mostanra már mindenki kipihente a karácsony és a szilveszter fáradalmait, én is, így most beszámolok nektek a karácsonyi ajándékokról!

Az én kis Jézuskáim idén nagyon szorgalmasak és bőkezűek voltak, sőt nagyon is ráéreztek a dolgokra! Innen is köszönöm nekik! :)

Elhalmoztak édességgel, hisz anélkül nem is élném túl a mindennapokat, néha kell egy kis kényeztetés, tea-csoki. :)

Karamellás Milka csoki, amit már nagyon rég nem ettem, de biztos nem marad meg. :)
A Dove Pro-Age tusfürdő amúgy nem tudom, hogy került erre a képre, nem édesség, de kényeztetés, az tuti, nagyon jó illata van!
Tűzalma, limitált kiadású gyümölcstea, amihez kell szereznem teatojást, sok-sok gyümölcs darab és egyéb ínycsiklandó dolgok vannak benne, ma le is teszteltem és valóban nagyon finom! Csak egy picike citrom kell bele pluszba, hogy előbújjon minden íz.
Zöld tea & málna, amit még sose ittam, de a zöld teákat nagyon szeretem, nem csak a jótékony hatása miatt, hanem, mert finomak. Alig várom, hogy kipróbáljam!
Raffaello, a hatalmas kedvenc, egyszer házilag is fogok készíteni, mert ha egyszer elkezdem, nem elég 2 belőle!
Szamos szaloncukor és marcipános golyó, ami minden évben kihagyhatatlan része az ajándékoknak, amit a nővéreméktől kapunk! :)

A tűzalma tea, Raffaello, Szamos édességek a nővéremtől érkeztek, a csoki, tea, tusi az anyósjelöltemtől! :)


Nem ért véget a bekuckózáshoz, pihenéshez valók listája, mert a hatalmas, piros gyertya mögött szintén marcipán golyók bújtak meg, amit az apósjelöltemtől kaptam!
Anyukáméktól dán vajas kekszet kaptam, a dobozra külön hivatkozva, hisz abban áll el a legjobban a keksz, ha már úgy is én vagyok a család "kekszkiránynője" :D Igen, Anya az utóbbi időben elkezdett hasznos, későbbiekben a konyhában nélkülözhetetlen dolgokkal meglepni, aminek nagyon örülök. Van egy hatalmas cipős dobozunk, amiben gyűlnek ezek. (csizma doboza!)
Nelly szappan, amivel a nővérem lepett meg, hogy most már tesztelnem kell, mert ő nagyon szereti. Egy kolléganője készíti hobbiból, kézzel és az ő ekcémás bőrét sem bántják. Nem mellesleg ez egy almás-fahéjas darab, aminek már a csomagoláson keresztül jó illata van!


A nővérem nagyon ráérzett a dolgokra, ugyanis a harisnya egy olyan fázós embernek, mint nekem, mindig jól jön! Az előző ugyanilyen szürke darabot is tőle kaptam, ami már elég hadviselt állapotban van, jól jött az utánpótlás. Ráadásul 2 db!


Sőt valamilyen megérzés is volt, tuti! Ugyanis két hete nem találom az ezüst fülbevalómat, amit mindig hordtam. Egyszer vettem le... Azóta nem volt semmi a fülembe és tá-dám a nővérem meglepett egy 3db-os szettel! Nagyon szeretem a visszafogott fülbevalókat, amik ízlésesek, a Six ékszerei ilyenek számomra, imádok betérni hozzájuk.


 A kívánságlistámon szereplő naptárat kipipálhatom Anyukámék által. Puha tapintású, lila, kompakt szépség!

M.től még egy késői szülinapi ajándékot is kaptam, méghozzá azt a kinézett cipőt, amiért annyira fájt a szívem! 
Lányok, őszintén, hát nem gyönyörű? *-*
 
 

A karácsonyi ajándékom pedig a régen vágyott hajsütővas! 32mm-es, kerámia bevonatú, könnyen használható Philiphs.
Hamarosan felavatom és írok róla! ;)


Szavam is elállt ettől a karácsonytól és kimondhatatlanul hálás is vagyok! Már az is számomra hatalmas és legszebb ajándék volt, hogy minden családtagom együtt volt, a bátyám ismét látogat minket és szeretetben, békességben, egészségben telt az ünnep! Ezek pedig az adalékok.

A képekről lemaradt a Milka szaloncuki, a mézes-mandulás csoki és a pénztárca (Anyukámék jóvoltából), amit szerintem majd egy Mi van a táskámban posztban fogok megosztani veletek, ha nem bánjátok! :)

Nektek mik lapultak a fa alatt? Mi volt a legszebb ajándékotok? :)

3 megjegyzés:

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena