2015. december 11., péntek

Paletta teszt | Makeup Revolution Iconic 3

Már érkezik is a második paletta tesztje, amivel megleptem magamat pár hete.

Mivel kék szemem van, így a rózsaszínes, picit szürkés palettát szerettem volna és ezt éreztem a legközelebb magamhoz, ezért erre esett a választásom az Essential Matte 2 után.

A csomagolása ugyanolyan, mint a másiké, szép, ízléses, fekete, masszív műanyag, ami nem recseg-ropog.  A rajta lévő átlátszó berakásnak köszönhetően látja az ember a belsejét. Benne a fekete, kétvégű, puha, tömör szivacsos applikátorral, ami érintetlen. :D A karcokat nem viseli jól, sőt néha vonzza a koszt, de könnyen letisztítható. Minden kis tartó a helyén van, nem mozog, nem ferde.


A színek között van 3 matt, 1 félmatt és 8 csillámos. Utóbbiakkal barátkozom még. :D
Egyetlen nagyon világos van benne, szinte fehér, ez az első, a másik eltérő pedig az arany színű, az összes többi a rózsaszín árnyalata vagy a lilával/szürkével való keveredése.
Belenyúlva ez is nagyon selymes, könnyen felvehető. Itt is válnak ki néha, főleg erősebb rányomásnál, darabok, de ecsettel szintén jól eldolgozhatóak, csak figyelni kell, hogy inkább ne legyen nagyobb darab az ecsetem, inkább nyomjuk vissza egy picit, hogy biztosabban üljön rajta, mert amikor már felvisszük, ezek lepotyoghatnak, ha csak úgy elücsörögnek a szálak végén és bizony, pöttyök nélkül ebben az esetben nem ússzuk meg! Én meg szoktam fújni ilyenkor az ecsetet még.


A kezemen alapozó van, hogy minden szín látszódjon rajtam és egyformán is lehessen őket látni!
Egy belenyúlás és felkenés eredményei a képen látható színek, szerintem elég meggyőző, hogy erősen pigmentáltak, kivéve talán a világosabb közül az első és a negyedik, azok gyengébbek és a másodikat, ami amúgy szinte csak csillámokból áll. Csak ezeknek nem a legjobb a fedésük, a többi minden további nélkül látszik, egy-két mozdulat után.
Egyébként a sötétebbeket, az utolsó 6-ot szépen lehet építeni, az első négyet annyira nem.
A 3. 4. és 7. alapként szolgál nálam, vagy ha nem vágyok hangsúlyos sminkre. A többivel akkor ha több időm van, vagy sötétebb, hangsúlyosabb sminkre vágyok. Jól eldolgozhatóak, összesatírozhatóak a szemhéjon és keverve is szép színeket adnak.
 A felvitelnél és az eldolgozhatóságnál azért sokat számít az eszköz is szerintem, nekem az Urban Decay Naked 2 ecsetének másolata van meg, hibátlanul lehet vele dolgozni, más, mint pl az applikátor.
Ami a tartósságot  illeti, egész nap fent vannak, a csillámosokból a csillámok szoktak megkopni, de nem az arcon kötnek ki hála, (felszívódnának? :D ), este kb olyan a tükörben, mint reggel és a sminklemosókendőn is jócskán van, pedig picit zsírosodik a szemhéjam és nem gyűlnek össze egy csíkba!
Potyogás azért  előfordul, a csillámosok esetében főleg, de ha szépen, nem sok festékkel, nem túl gyorsan akarjuk feltenni a sminket, ez is kiküszöbölhető. Egy kis tanulás és már nincs is gond.

Amivel pedig szerettem volna szemléltetni a tartósságot, az a lenti kép! A másik palettával is végigcsináltam, hogy folyattam rá a meleg vizet és szinte semmi nem történt. Egy kicsit megfakultak a világos színek, de a sötétek! :O Megdörzsöltem utána, de akkor is nehezen jött le! 


A vele készült, erősebb smink, ami nem leheletnyi, az így néz ki:



A palettát a Pink Panda oldaláról ITT tudjátok megrendelni, nekem 3 munkanap volt, pénteken délután rendeltem meg és kedden reggel 8 előtt 3 perccel már nálam is volt! Hatalmas mennyiségű pukipapírban :D
Az ára: 1990Ft

Ár-érték arányban számomra tökéletes, főleg, hogy így barátkozhatok a csillámosabb színekkel is. Korrekt paletta, korrekt áron. Így engem ez a paletta is meggyőzött, szívből ajánlom akár karácsonyi ajándéknak is, nőrokonok tuti örülnek neki! :)

Ti mit gondoltok? Milyen palettát szerettek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena