2015. december 9., szerda

CaoNatur sampon és balzsam teszt

A blogszülinap kapcsán (amire holnap éjfélig jelentkezhettek ITT ! ) sokan említették, hogy szeretik a hajas posztokat, így most jön is egy, amiben egy sampont és egy balzsamot mutatok be, amivel szép, csillogó hajatok lehet!
Ezt a CaoNatur csomagot, amiben amúgy volt még egy pipereszappan, ami tökéletes illatosító a fiókomban, még a nyáron nyertem és azóta tesztelem. Fel lettem készítve, hogy megosztó termék az emberek körében: ha beválik, akkor nagyon, de ha nem, akkor nagyon nem. Picit féltem, de belevágtam!

Sampon normál hajra búzavirág és hibiszkuszvirág kivonattal

A csomagolása karcsúsított, hogy könnyebb legyen fogni, közepesen kemény műanyag, vizesen néha csúszik, de a címke nem ázik le, nem tűnik el a felirat.
A kupak kellően erősen zár, egy kézzel is nyitható, a kiömlő nyílás ideális méretű, bár nagyon erősen nem szabad megnyomni, mert akkor sok sampon zúdul ki.

Ezt írják róla és hátoldalán is ugyanez olvasható, más sorrendben:

Érezze a hibiszkusz friss illatát és az ápolt haj puhaságát! Természetes növényi összetevői gyengéden tisztítják, és ápolják a hajat. A búzavirág és hibiszkusz kivonat hidratálja, és nyugtatja a fejbőrt.
Természetes hatóanyagokat tartalmazó készítmény.
Szilikon olaj-, SLS-, parabén- és színezékmentes termék! 


Kinyitva az illata nagyon természetes, vadvirágos rétre emlékeztet engem, de nem édeskés. A hajon ez amúgy kevésbé érződik, de azért marad némi, egyáltalán nem tolakodó illat. A sampon maga sárgás-átlátszó, az állaga pedig közepesen folyós. Nagyon jól habzik, amit nem vártam amúgy, kevés is elég belőle és kiadós, így lassan fogy. 
Már a lemosáskor, ami könnyű, észrevettem, hogy puha a hajam, nem gubancolódik és fényes. Ezt kevés sampon esetében tapasztaltam, hogy balzsam nélkül széppé teszi a hajam. Így volt, hogy nem is használtam utána balzsamot se, bár ebből nem csináltam szokást, hisz azért az én hajam festve is van, kell az ápolás, de megállta a helyét.
Szépen tisztít, nem zsírosít, nem pirosodott ki tőle a fejbőröm. Szóval nagyon örülnék, ha lenne samponjuk festett hajra is.


Balzsam festett hajra panthenollal és E-vitaminnal

A csomagolás ugyanaz, csak picit kisebbe, a kupakja ennek valamivel lazábban záródik, így könnyebben kinyílik, de még nem folyt ki soha.

Amit a címkék és a net ír:
Különleges ápolás a festett hajnak. Búzavirág kivonata intenzíven hidratálja és nyugtatja a fejbőrt, a hibiszkusz kivonattól haja fényes és selymes tapintású lesz. Kombinált E-, C- és F-Vitamin tartalma antioxidáns hatást biztosít.
Természetes hatóanyagokat tartalmazó készítmény.
Szilikon olaj-, SLS-, parabén- és színezékmentes termék!




Beleszimatolva ez erős, édes, vaníliás illatú, nagyon kellemes, ez a hajban megmarad jobban, de lágy lesz.
Balzsam lévén sűrű állagra számítottam, ez elég híg, nagyjából annyira, mint a sampon, mai napig mindig picit megijedek, ahogy kijön, másra számítok. :D
Ebből is kevés kell, mert amúgy csak úgy szívja magába a hajam, szépen elvegyül, nem látszik a hajon, pedig sárgás-fehér színű a balzsam. Pár percet szoktam rajta hagyni, már akkor érzem, hogy puhítja és simán átsiklik a szálak között az ujjam.
Kimosni könnyű, nem ragaszkodik és utána nagyon puha a hajam! Szárítás után szép fényes a hajam és könnyen ki lehet bontani. Zsírosodást nem vettem észre tőle, hogy gyorsabb lenne.
Ahhoz képest, hogy ez a balzsam sokkal lassabban fogy, mint a sampon.

Nálatok mi az arány? Mi fogy el előbb? :D 

A piszkos anyagiakat tekintve nem drágák. A samponok 250ml-es kiszerelésűek, a balzsamok 200-ml-esek és 799-899Ft között láttam őket eddig. 
 

Ti próbáltátok már a Caola termékeket? Most milyen sampont/balzsamot használtok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena