2015. december 30., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ilyen volt 2015

Már rég volt VKP, de most egy nagyon jó téma jött, ami nem más, mint az évértékelő.
Az egyszer már biztos, hogy gyorsan telt és sok minden történt.

2015...

Január
Elindult az Aknéstop sorozat, amiben bemutattam az én story-mat és az alakulást. Sőt hamarosan lesz újabb része, remélem várjátok! :)
Egy évesek volt M-mel és most jön majd a második évfordulónk, már most agyalok az ajándékon. :D

Február
Megkaptam az első díjamat, aminek nagyon örültem, örömmel töltöttem ki a vele járó feladatokat és adtam tovább.
Megírtam az első modulzárót, ami 5-ös lett. Hihetetlenül örültem neki, ekkor éreztem úgy, hogy tényleg menni fog minden, hogy nem is vagyok olyan hülye, mint ahogy gondoltam... :D
Hatalmas hóviharba mentünk Szolnokra, amikor elindultunk, még sütött a nap és 15km-rel arrébb, már alig láttunk valamit, annyira esett a hó. A mellettünk elhaladó autó beleszaladt az árokba. Nagyon félelmetes volt!

Március
Vártam a tavaszt és a megújulás első lépése egy új szemüveg volt. Azóta is imádom: fekete, csipke mintás a szára és nagy. :)
M. tudta mennyire szeretem az állatkertet, ezért bekötötte a szememet és elvitt Jászberénybe! Gyerekkorom óta imádom azt a helyet és a hideg ellenére végigjártuk, jókat nevettünk. 2016-ban is kötelező lesz elmennünk, remélem addigra már lesz raktáron mosómacijuk. :D Sőt elvetemültek voltunk, ugyanis aznap késő délután felhívtak a barátok minket, hogy menjünk el a Camponába, a Tropicariumba, igent mondtunk. :D Szó szerinte állati nap volt, egy KFC-vel megspékelve.

Április
Oh, végre valahára elkészült az a komód, amit még januárban rendeltünk ("2-3hét alatt kész" mondták ahányszor bementünk az üzletbe). A végén már úgy éreztük, hogy végülis nem mondták, mikortól számítva 2-3hét. Harmadik alkalommal úgy mentünk be, akkor visszakérjük a pénzt, ekkor közölték, hogy
kész van, elvihetjük! Még jó, hogy az árban benne volt a házhoz szállítás... Végül betuszkoltuk a kocsiba és a lehető leggyorsabban igyekeztünk elfelejteni őket, mert amúgy nem egyezett 100%-ig azzal, amit rendeltünk, elég érdekesek voltak...
Az első jó időben tettünk egy nagy sétát a Tiszánál.
Kikerültek az Essence The Gel körömlakkjai, amiket azóta is nagyon szeretek, szerintem igazán jó széria lett!
A Glamour-napokon ugyan nem voltam, de készítettem egy vicces horoszkópot, ki, hogyan vásárol.

Május
A Joy-napokat viszont már kihasználtam és bevásároltam, amiről a két poszt igen nagy népszerűségnek örvendett!
Ellátogattam az első lovasiskolámba, ahol lovas napok voltak és nosztalgiáztam, kicsit meg is szakadt a szívem, mert nem sokat változott, sok-sok ismerős arc és ló jött velem szembe, felidézve mindazt, amit kaptam és átéltem ott.
Elkészült az első zabkekszem! Amit azóta is szívesen készítek, mert szuper!
Megírtam az utolsó 2 modulzárót is és készülhettem a vizsgára. Hatalmas megkönnyebbülés volt, főleg, hogy az egyiket pénteken írtuk és aznap közölték, hogy a másikat előre hozták, másnap írjuk! 
Bekerültem az első trnd.com projektbe, ami meglepetés is volt, mert abszolút nem számítottam rá! A Braun Silk-Épil 9 epilátorát rejtette a doboz.


Június
Pont az írásbeli előtt vehettem át a Titkos kert színezőmet. A laptopom hűtője tönkrement és pár napra szerelőhöz ment.
Véget ért a Maypril photo challenge, amit pár kép kivételével végigcsináltam és élveztem! :)
Az első VKP posztomat ekkor írtam és ezután beletanultam az egészbe.
Elindult egy új sorozat is, amiben az adott hónapban történtekről írok részletesen egy kis statisztikával együtt.
A hónap utolsó napján pedig sikeres vizsgát tettem, munkavédelmi technikus lettem!

Július
Névnapos hónap volt.
Az aknéstop különböző kivesézése után jöttek a jelentések, amikben újdonságokról, fejlődésekről számoltam be.
A 100. poszt is megszületett, aminek nagyon örültem!
A júniusban indult nyerő szériám folytatódott és már féltem a megkövezéstől. :D

Augusztus
Felmerül a pajzsmirigy-alulműködés gyanúja. Elkezdtem az időpont vadászatot és a végére járni a dolognak.
M. nagyon beteg volt hetekig, borzasztó volt úgy enni mellette, hogy ő nem tud vagy csak fájdalmak árán. :(
Megadta magát a laptopom billentyűzete, ami egy nem várt, foghúzós kiadás volt.. :\
A nyerő széria kicsúcsosodott és hihetetlenül örültem! Éveket pótolt be a szerencsém.

Szeptember
Az Elite Fashion Öltönyház cikkírója lettem!
Elindult az Ötletbörze és sok-sok őszi tippek, trükköt, receptet szedtem össze és én is berendeztem az őszre.
Bekerültem a trnd.com Baba testápoló projektjébe, aminek köszönhetően megtaláltam a megfelelő testápolómat.
Jött a második díj, aminek ismét nagyon örültem! Ezzel egyidőben elindítottam az Elfogytak posztokat is, ami nemsokára ismét lesz.
Elkezdtem készülni a Glamour-napokra és a szülinapomra.

Október
Szülinapos hónap, ami rögtön a Glamour-napokkal indult, ahol igen sokat sikerült spórolnom, beszereznem mindent, ami elfogyott, kellett.
2x is kaptam díjat, hatalmas mennyiségű új infót osztottam meg veletek magamról. Sőt még van egy, amit a jövőben töltök majd ki.
Betöltöttem a 21-et, hihetetlen, néha olyan fura kimondani.
A szülinapom másnapján mentem fogorvoshoz, mert elhatároztam, hogy mostantól nem hanyagolom el a dolgot!
Túl voltam az első endokrinológus vizsgálaton is, ahol megállapították a pma-t. Elindult egy posztsorozat, amiben az ezzel kapcsolatos dolgokat osztom meg veletek, segítve azoknak, akik hasonló gonddal küzdenek, illetve ez nekem is jó, hogy feldolgozom a dolgot, kiadom magamból és személyes poszt is születik így. 
Elkezdtem a mit viselek ma posztokat Instagramon, amiket hanyagoltam az utóbbi időben. Van rá igény? :)
Elkészítettem életem első pörköltjét, ami istenien sikerült, azóta is mindig van kérés, hogy csináljak.
Részt vettem a Digital Divas bloggereseményen, amit imádtam és jövőre is ott leszek, ha megrendezik! :)


November
Először rendeltem a Pinkapanda.hu-ról, amit nem bántam meg, azóta is napi használatban van az a két paletta!
1000. lájkolója voltam az egyik helyi olasz étteremnek, ahol kaptunk egy vacsorát cserébe!
A Richter Gedeon sajtótájékoztatóján vettem részt, ahol először láthattam élőben Orosz Barbarát.
Megműtötték Apukámat, akiért aggódtunk és segítettük, ahol lehetett. Ennek köszönhetően találkozhattam a bátyámmal, aki őszintén nagyon hiányzott, hisz évek óta nem láttam és alig beszéltünk 2-3x egy évben. Egy báty az báty, akire szüksége van a húgának! :')
A Rossettinél jártam, akiknél társszerkesztő lettem!
Joy-napoztam is, ahol csak a fogyóeszközöket szereztem be, sőt a nagy részét M-nek vettem.
Lezajlott a Mikulás Gift Swap, ahol szuper ajándékot kaptam.
1 éves volt a blog, aminek keretében volt egy nyereményjáték is.

Decemberről a pénteki Decemberben történt posztban olvashattok majd!

Az évem felülmúlta messzemenőkig a vártakat! Pörgős, eredményekben gazdag évet tudhatok magam mögött, aminek köszönhetően rengeteget változtam és tanultam!

A többiek beszámolóját a lenti linkeken találjátok meg! :)

Nektek milyen volt a 2015-ös év?

2 megjegyzés:

  1. Sok sikert kívánok a továbbiakban és sok posztot, és BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen és viszont kívánom Neked is, sok posztot és sikerekben gazdag új évet! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena