2015. október 21., szerda

Milani Baked Blush 03 TESZT

Mint a cím is mutatja, a Milani "sült" pirosítója lesz ma terítéken, abból is egy másik árnyalat, nem az ismert 05 Luminoso, tartsatok velem, ismerjétek meg!


A Milani Cosmetics Instagram játékán nyertem ezt a kis szépséget, alig vártam, hogy megérkezzen, mert pont azon agyaltam, hogy kellene egy szebb pirosító, ami nem rózsaszínes.

Szépen körbe volt csomagolva, így garantáltan érintetlen. Nem tudom, ti hogy vagytok ezzel, de én egyre jobban figyelek arra, hogy egy adott termék le legyen ragasztva/fóliázva, mert ez egyfajta biztosíték, hogy nem kapott még levegőt, nem nyúlt bele senki, tényleg onnan indul a szavatossága, amikor én kinyitom.

A csomagolása szép, arany színű, teteje tükörhatású, az alja matt. A tető kicsi elmozdítható jobbra-balra, cserébe viszont atombiztosan zár! Én először azt hittem, hogy benyomós, nem nyílt, aztán rájöttem, hogy csak elég a kis pöcök alá benyúlni és kinyílik. (grat Nóra.. :D )

Két részes belül, felül van a pirosító maga, alatta, ha felnyitjuk, ott van egy rekesz egy lapos ecsettel. Ez néha nálam felcsapódik, lehet erre is jó lenne egy erősebb zár, valami, ami ezt megakadályozza, mindig megijedek, hogy eltörik tőle a pirosító. Az ecsettel még barátkozok, mert a hosszú nyelű, kerek ecsetekhez vagyok szokva. Ezzel amúgy szép kontúrvonalat lehet húzni.


Rátérve a lényegre, ez a kis pirosító alakít, kontúroz, kiemel, ez áll a hátoldalán.
Picit utána is olvastam a Milani webshopjában, a következőt írják:

Ezt a sokoldalú, selymes pirosítót sokféleképpen használhatod. Alakít, kontúroz, kiemel. Olasz terrakotta lapokon égetették, könnyen építhetővé halványtól az élénkebb árnyalatig. Igen, feldobja az arcszínedet. Ragyogó és meleg színhatást eredményez.

Made in Italy termék és állatkísérlet-mentes termék!
Ez az árnyalat a 03 Berry Amore, lágy, világos rózsaszín, arany beütéssel. Pont erre vágytam! A világos, szinte hófehér bőrömön kevés árnylat nem hat bohócként.
Valamiért mindent szeretek megszimatolni, ennek pedig édeskés illata van. :)


Belenyúlva szépen, erősen fog, tehát kevés is elég belőle, jól építhető (valamiért az ujjaim jobban felvették a fényképezéskor, ott több volt, mint a kezem és onnan nehezebben is jött le :D ). Ecsettel picit porzik, de csak a csomagolásban, az arcon már nem vettem ezt észre, csak oda kerül, ahová én akarom. Valamint ott is marad, nem mászik el, megkopik ugyan, de nem tűnik el, abszolút vállalható estére is. Legjobb pedig, hogy nem ég alatta az arcom, nem okoz pattanásokat, gond nélkül lejön sminklemosóval.

Egyszer húztam végig az ujjam rajta és felvittem a kezemre, a képen látható erősséggel fogott (az ujjamon több maradt :D )
Ahogy látszik is, pár aprócska arany csillám van benne, de nem az a zavaró/tolakodó, hanem az a visszafogott. A szín is az, arcon nagyon természetesen hat, tökéletesen el lehet dolgozni, amit "kezdőként" is meg tudok csinálni. Sőt én úgy vettem észre, hogy e mellé nem is kell bronzosító, elhagytam mellette, mert nem érzem szükségét.

Mivel ennyire kiadós, biztos sokáig elég lesz, 3,5g-os a kiszerelése és 2490Ft-ért vásárolható meg a Milani webshopjában.

Ti hogy álltok a Milani termékekkel? 

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép ez a pirosító :) Na most már tuti kívánságlistás :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy meggyőzött, engem is megvett kilóra :) :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena