2015. október 19., hétfő

Baba mélyhidratáló testápoló

Ismét trnd projekt volt, szerencsésként bekerültem, ami kapóra jött, ugyanis kerestem a tökéletes testápolót, nálam igen nehéz ez, na, de vajon ez a mélyhidratáló testápoló bevált-e?

Sikerült bekerülnöm a tesztelők közé, ami meglepetés volt számomra! :) El is feledkeztem a jelentkezésről.
Egy igen súlyos kis csomagot kaptam kézhez szeptember elején. Alaposan meg volt tömve, a teljes kiszerelésű testápolón kívül még 10db 20ml-es tégelyes minta továbbadásra, matricákkal és a papírok.

Eddig a száraz bőr engem elkerült, de az utóbbi hónapokban sajnos nem, így nagyon jó az időzítés.
Elég magasak a testápolókkal szemben támasztott követelményeim, mert nem szeretem a ragacsos érzést, lassú beszívódást és azt sem, ha utána a bőröm nem hidratált, hanem csak egy kellemetlen réteg marad.

Amit ígér és tudni kell róla
Minden bőrtípus számára megfelel.
A Baba mélyhidratáló testápoló a szaruréteg mélyére hatolva biztosít hosszantartó hidratálást. Így a bőr puha és rugalmas lesz. Ez a testápoló zabkivonat hozzáadásával készült, mely hidratáló hatásáról ismert. Kellemes illatával mindennapi kényeztetést nyújt. Ez a lágy testápoló könnyen kenhető és teljesen beszívódik, ezáltal kellemes bőrérzetet ad.

A csomagolás
Nagy 400ml-es lapított, halványsárga flakon, rajta a szokásos, kék Baba logóval és barna feliratokkal. A hátoldalon sötétkék a felirat, hogy mit ígér, a címke nem az a leázós (ami nálam plusz pont!) és az összetevők sem makróbetűkkel vannak!
Kézre esik, könnyen kinyomható, annak ellenére, hogy nagy méretű és nem túl kemény, könnyebb lesz a vége felé a kinyerés így. A kupak jól zár, bár zárhatna egy icipicit erősebben, én azokat jobban szeretem. Egy kézzel is kezelhető, pici a kiömlő nyílás, így tökéletesen lehet szabályozni a mennyiséget. Én annak a híve vagyok, hogy inkább kétszer nyomok ki kevesebbet, mint hogy kiömlik egy csomó és nem tudok vele mit csinálni.


Krémes, lágy, de nem híg állagú, könnyen eldolgozható, gyorsan beszívódó, fehér színű testápoló. Az illata engem azonnal megfogott, annyira finom, nem tolakodó, de mégis van! Valamiért nekem szükségem van arra, hogy a testápolómnak legyen valamilyen jó illata. Sokáig érezni is hála, ami este egy kis plusz relax! :)
Körülbelül 1-1,5-perc alatt szívódik fel, ami szerintem szuper, mert én utálok várni erre. Nagyrészt este használom, utána egyből felvehetem a pizsamámat és ágyba bújhatok, ami télen nem hátrány, ha esetleg hűvösebb van... Ennek ellenére pedig nagyon jól hidratál, azonnal puha és selymes lesz a bőröm. A hatása pedig sokáig tart, mert másnap estig, hosszútávon pedig megszünteti a húzódó bőrt!
Pattanásokat, eldugult pórusokat sem okoz sehol, ami nálam sarkalatos, mert a hátam és a dekoltázsom pl. erre hajlamos.
Borotválkozás napján sem csíp vagy pirosodik ki tőle a bőröm, ezt eddig csak ennél tapasztaltam, szóval még egy nagy pozitívum.

Eldolgozás után nincs semmi csillogás vagy zsíros hatás. Én még olvasni se álltam neki régen a testápolók után, mert volt, ami a lapokon zsíros foltot hagyott volna! Ez nem ilyen és engem lényegében ezzel fogott meg a legjobba.

Egyébként ezen kívül még 4 féle Baba mélyhidratáló testápoló közül választhatunk, szintén ilyen nagy, 400ml-es kiszerelésben, mindössze 899Ft körüli áron. Szerintem verhetetlen az ár-érték aránya!

Így egy mondatot szeretnék összességében továbbadni nektek:
A Baba mélyhidratáló testápoló használatával a bőr puha és kellemes illatú lesz, továbbá a nagy kiszerelésnek köszönhetően sokáig elegendő.

 Még van pár mintám tovább adásra (5db), ha valaki szeretné kipróbálni és jön Digital Divas-ra jelezze nekem és viszek! :) 

Ti használtok valamilyen Baba terméket? Szeretitek?

4 megjegyzés:

  1. Én is kipróbáltam, de nálam hatalmas csalódás. Az illata tényleg isteni és gyorsan beszívódik, de nekem annyi hatása van, mintha be sem kentem volna a bőrömet vele. :/ Pedig nem túlzottan száraz.

    VálaszTörlés
  2. Oh, sajnálom :(
    Nekem csak foltokban, nem mindenhol száraz (lábszár, kar, könyök, dekoltázs) , lehet azért jobb, meg elég csak fenékbe billenteni és jobban érzi magát utána :D
    Minden nap mondjuk nem használom, inkább heti 3 alkalom kb.

    VálaszTörlés
  3. Ó, én is jelentkeztem de nem kerültem be sajnos.
    :)

    VálaszTörlés
  4. De kár Rami :(
    Digital Divasra vigyek neked egy mintát? :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena