2015. szeptember 4., péntek

Autumn ötletbörze #1.

Több témakörben is összeszedtem ötleteket, inspirációkat az őszre, most az első részt hoztam el, ebben divat szempontjából merülök el a témában.

Először is az idei színeket szeretném bemutatni, amik szerintem szuperek! Picit "piszkosabb" színek, ami igazán ősziessé teszi őket. De elnézve ezeket a palettákat, nagyon jól lehet őket egymással kombinálni.

Nekem főleg a lilás, kékes, bordós és barnás színek tetszenek. A zöld és a sárga sajnos távol áll tőlem, a többi jöhet.

Ősszel az erősebb smink a mérvadó, hangsúlyos ajkak, szemek. Ezek a színek engem nagyon megfogtak! Ki fogok próbálni több kombinációt, lehet kísérletezni. Hozzám a lilás és föld színek állnak közel, ezekből fogok mazsolázni elsősorban, de ilyen szempontból az arany színek is vonzanak.
Veletek is meg fogom osztani az eredményt! :)



A körömlakkok közül ezek a színek az abszolút befutóim, elsősorban a Moyra lakkjai között találtam meg ezeket az árnyalatokat. Szeretnétek körmös posztot?
 
És jön a gyengém... a ruhák. Az ősz nagyon közel áll hozzám, lévén ebben az évszakban születtem.
A basic darabokból sok található meg a szekrényemben, jó szívvel ajánlom ezekhez az F&F termékeit, én nagyrészt onnan szerzem be a ruháimat. Azért szeretem őket, mert kitűnően variálhatók, feldobhatók, illenek a stílusomhoz.
A sálak iránti vonzalmam tavaly kezdődött, ugyanis a barátnőmtől kaptam legutóbb karácsonyra egy szintén F&F (tudta, hogy mennyire szeretem :D) sálat, szürke-fekete-fehér óriás sál, ami hihetetlen meleg és mindenhez megy! Ezért szerintem idén egy kockásra mindenképpen beruházok majd, mint például a 3. képen lévő. A farmer + magassarkú szintén elő fog kerülni.
Ilyenkor ősszel szoktam szoknyát hordani, idén is így lesz, már várom.
Őszi kabátkát még keresgélek.
És összeállítottam egy, a saját ruhatáramra megszólalásig hasonlító kis montázst, pár kívánságlistás termékkel együtt.
A szürke blézerem felér egy kiskabáttal, ami sportosabban és elegánsan is hordható.
Két ugyanilyen farmerom van, szintén F&F, ahogy a cipőim is (képen lévő 2 szinte tökéletes másolat), amik ráadásul érzékeny talpra vannak tervezve, ezekben nem fáj a lábam, az tuti!
A bordó sál és karóra kívánságlistás, de a szülinapos hónapban lesz erre külön bejegyzés. Ahogy a táska is ilyen, mert az őszi tatyóm sötét lila.
Ami az ékszereket illeti én is rákaptam a nagyobb, mutatósabb ékszerekre, el is kezdtem a beszerzéseket. :)


Mit szóltok ezekhez a színekhez? Hogy tetszettek a képek? Ti ősszel milyen ruhákat/körmöt/sminket szerettek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena