2015. augusztus 5., szerda

Summer outfits

Rég volt már outfit bejegyzés, ezért most pár nyári szettet hoztam nektek, amiket én szívesen hordok és hordanék!


 Ismét jön a meleg és újra szükség van a kánikula szettekre.
Az összeállításaimon azt láthatjátok, hogy nálam ilyenkor mit jelent ez.


Ez egy átlagos összeállítás.
Nyáron nálam abszolút befutók a rövidnadrágok, mivel alacsony vagyok, így magasabbnak nézek ki, mint a hosszabb társaikban. Azok közül csak egy-kettő áll jól.
A farmer, fekete és fehér darabok a kedvenceim, mert kiválóan kombinálhatóak. Ezekhez pl. színes cipő vagy feltűnőbb kiegészítőket gond nélkül viselhetek. Kötelező darab az oversized napszemüvegem. Valamint én is rákaptam ezekre az új "telefonzsinór hajguminak" csúfolt hajgumikra, amik tényleg kiválóan tartják a hajat, anélkül, hogy nyomot hagynának abban, ami azért a melegben szuper dolog.
Idén rákaptam a picit bővebb fazonú felsőkre, ebben a melegben áldás és mégis nőiesek. Emellett a V-nyakú felsők vannak még többségben.

 

Szerintem ezek a szettek akár egy vásárláshoz, akár egy sétához, mozihoz megfelelnek.

Karórát mindig viselek, szeretem tudni, mennyi az idő, ha pl. vásárolni megyek. Valahogy biztonságérzetet ad és öltöztet is egy kicsit.
A fent látható szettek nagyjából tükrözik azokat, amiket én hordok, igyekeztem megtalálni a hasonmásaikat.
Ezen a nyáron sikerült megbarátkoznom a pirossal és azóta feketével kombinálva belopta magát a szívembe. 

Ez pedig egy álmodozós kép inkább, mert szeretnék beszerezni egy-egy ilyen derékban húzott, öves ruhát (a két kék) a hozzá illő kiegészítőkkel, szerintem nagyon csinos, engem megfogott és kilóra megvettek! :)
A rózsaszínhez hasonlóm van kékben, de ez a mintás verzió sokkal jobban tetszik. A szandál máshoz is felvehető. A csomós fülbevaló régóta kívánságlistás, ahogy a karkötő is, amin többféle charm található. A cipő pedig ráadás lenne.

Remélem tetszett nektek ez a pár összeállítás. 
Ti milyen ruhákat szerettek nyáron?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena