2015. augusztus 3., hétfő

100. poszt - Beauty Blogger Tag

Eljött a blog életében ez is, hogy a 100. posztot osztom meg veletek! Ez alkalomból egy tag bejegyzéssel készültem, méghozzá a BeautyBlogger Tag-el!

Szandi blogján láttam először ezt a tag-et, most pedig én is kitöltöm, mert nagyon megtetszett! :)

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Egyenes, de csak itt-ott vannak nagyobb hullámok, amik persze csak pár óráig maradnak benne, ezért vasalom inkább a szebb összhatásért.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Anyukám festi nekem, én pedig neki. Voltam már fodrásznál festetni, de mindig volt valami gond (ledobta a festéket a hajam utána, természetesen valami fontos esemény előtt és jött az S.O.S hajfestés), így marad az otthoni, azzal még sose volt gond, lekopogom.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában igen, kiengedve szeretem hordani, de ha otthon vagyok vagy meleg van, akkor össze szoktam fogni kontyba, lófarokba.

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Magamnak csinálom, régebben jártam körmöshöz, de túl gyorsan nő hozzá a körmöm (pénzügyileg).

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Van, hogy hetek telnek el festés nélkül (ilyenkor szuperül megerősödnek, szép lesz a formájuk) és kedvet kapok a festéshez, vagy meglátok a lakkok között egyet, amit akkor épp szívesen viselnék és felkenem. Egy-két hétig ilyenkor megmarad a kedv és festem őket.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Télen is előfordul, főleg amikor szépségápolási estet tartok magamnak.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
10-15perc nagyjából, ha egy alap sminket felteszek. Bonyolultabb szemsmink és társai esetében pedig órákig is eltarthat a dolog. :D

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Az arcomat, még ha nem is az egészet, de azzal kezdem, fordítva nem is tudom elképzelni.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Nem gyűjtöm őket, ha kell valami, veszek, esetleg amiről tudom, hogy fog kelleni, jól jön egy-egy tartalék, abból van. De csak olyat, amit tudom, hogy el fogok használni.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Egyszer próbáltam, nem tetszett, ezért nem használok. Elég a szempillaspirál.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Nem, van, hogy napokig nem is sminkelek. Ráadásul néha fojtónak érzem a teljes arcsminket, főleg, ha épp jó állapotban van a bőröm, nem szívesen terhelem, ha nincs rá szükség.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Változó. Néha akkor is van rajtam smink, ha egyedül vagyok, mert ilyenkor jön az ihlet, hogy kipróbáljak egy-egy sminket vagy csináljak egyet a blogra vagy jobb legyen a közérzetem.
A szüleimnél nem igazán viselek sminket, M. sem szereti nagyon a dolgot, ilyenkor nagyon minimálisat szoktam, ha kell (alapozó) vagy csak szempillaspirál.
Nővéremmel, ha találkozok, azért van rajtam smink, mert egy 70km-es vonat- vagy autóút kell hozzá, amikor többször nála aludtam, akkor smink nélkül nyomtuk a csajos estéket. :)

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Ha olyan állapotban van a bőröm, minden további nélkül, többször volt rá példa már.

14. Mennyi “high-end” terméked van?
Sajnos egy sincs, valahogy nem tudnak rávenni, hogy hatalmas összeget adjak ki egy termékért. Vichy arckrém annak számít?
Inkább a L'oreal, Maybelline, Max Factor, Catrice, Rimmel, Astor vonalat kedvelem, nekem ezek is megfelelnek. Egyedül egy Estée Lauder Double Wear alapozó lenne az, amire kiadnék nagyobb összeget.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Az esetek többségében igen, de előfordul, hogy reggel mégis percekig állok a szekrény előtt, mert: elfelejtettem, hogy szennyesben van az egyik darab, vagy már nincs olyan idő vagy felpróbálva már nem is tetszik.

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Kettőt váltogatok újonnan. Van egy kis fekete hosszú válltáskám, ami mindenhez megy, igazi rohangálós táska, ha csak iratok, kulcs, telefon kell és még a kezeim is szabadok maradnak. A másik pedig egy sötétlila nagyobb válltáska, amibe minden belefér, feketelyuk. :D

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Általában 10-11 óra körül fekszem le és reggel 9óra körül kelek. Ha M. éjszakai műszakban van, akkor képes vagyok hajnali 2-ig fent lenni vagy még tovább (ilyenkor születnek a jó ötletek :D) és 11 óra körül ébredek, úgyse tudok olyankor sok mindent csinálni, amíg ő alszik.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Heti 3x. Igyekszem betartani is.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobbkezes! De a nővéremnek hála, aki balkezes és szerette volna kiskoromban, hogy én is az legyek, tanított, ezért bal kézzel is ügyes vagyok, a spirálozásban hatalmas előny! :D

20. Milyen magas vagy?
157 cm. Az alacsony lányok táborát erősítem, de cseppet sem bánom. :)

21. Beszélsz idegennyelveket?
Igen, angolul és németül. Mindkettőből érettségiztem, angolból emelt szinten, így az magabiztosabb, sokat használom, jelenleg a németet fejlesztem tovább.

22. Vannak háziállataid?
Nincsenek, cicám volt, de ő kivágyott a panelből :( Cserébe van egy pár plüssállatunk, ez ér? :D

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Naponta többször felnézek, hétfő-szerda-péntek pedig posztot írok, osztok meg. Néha előre is készítek posztokat.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Szoktam, de írni jobban szeretek és igyekszem, mert tudom, milyen jó érzés visszajelzést kapni. :)

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Megjegyzem őket vagy elmentem a posztot/videót. Vásárlás előtt írok listát, hogy véletlen se felejtsem el.

26. Hogy jött a blogod neve?
Először sok receptet osztottam meg és onnan jöttek az "édes dolgok" = Sweet things, és a nevemet is odabiggyesztettem. Majd rajtamaradt.

27. Milyen kamerát használsz?
A telefonommal fotózom, Sony Xperia M2. A kedvenc alkalmazásos VKP-ban tudom, hogy még L volt, de nem sokkal utána cseréltem le. De szeretnék majd egy rendes kamerát a jövőben.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Nagytakarítás havonta van, amikor mindent kitakarítok, szelektálok is. Egyébként hetente van kisebb takarítás, naponta pedig csak apróbb dolgok.

29. Mi a kedvenc színed?
Lila és rózsaszín árnyalatai, kék, fekete, szürke, világosbarna. A pirossal megbarátkoztam, de a zöld és a sárga valamiért messze áll tőlem.

30. Káromkodsz?
Igyekszem nem tenni, ha mégis, azt cenzúrázva vagy körülírva. :D 

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Megosztom ezt a posztot, késői ebéd, majd utánajárok, hogy miként zajlik egy endokrinológiai vizsgálat (ma vittem vissza a leltemet a vérvételről és elküldött a doki), megpróbálom felhívni, ugyanis idén már nincs időpont, jövő évre pedig még nincs előjegyzés! Utána este olvasok, elintézek pár levelezést és alszok.



Remélem tetszett ez a tag bejegyzés és a következő 100 posztnál is velem lesztek! :)


4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Ez a poszt is jól sikerült, nagyon tetszett. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy tetszett és a visszajelzést!
    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  3. Az Estée Lauder double wear ligh verziója nekem jobban tetszik mint az eredeti double wear. Nekem csak a light volt meg és az is eléggé jól fed, a sima próbaképpen volt rajtam, és soknak éreztem, hála égnek nincs is szükségem rá.

    VálaszTörlés
  4. Még nem is olvastam a light verzióról, de most kíváncsivá tettél, meg is fogom nézni! :) Ahogy javul a bőröm, lehet tényleg nekem sincs rá szükségem, mármint a simára. Hol vetted egyébként? Szaküzletben? Mert én mindenképpen próba után venném meg.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena