2015. augusztus 28., péntek

Sminklemosók tesztje

A sminket élvezet elkészíteni és viselni, de sajnos a nap végén le is kell mosni és legalább annyira alaposan kell ezt megtenni, ahogyan felvittük, ehhez pedig megfelelő terméket is kell találni. Én két kendőt és egy krémes sminklemosót teszteltem!

A mezőny legolcsóbbja a Tesco Value Nedves baba törlőkendő. Ezt próba-cseresznye alapon vettem a Joy napokon, miután párszor a Libero babapopsi törlőjét kipróbáltam, Anyukám használja sminklemosásra, mert nagyon érzékeny, allergiára hajlamos, száraz bőre van. Mivel ő ritkán sminkel, neki olcsó megoldás, ezért gondoltam egy olcsóbb alternatívára, mert szuperül teljesített.
A csomagolása egyszerű, kék-fehér, babás, aranyos. A hagyományos ragasztós módszerrel nyílik-záródik,ami ennél elég erős, nálam még nem engedett el és légmentesen tudom zárni.
Gyengéd és kíméletes összetétel, bőrgyógyászatilag tesztelt. Ezen bátorodtam fel, hisz ha a babáknak jó, akkor nekem is.
Könnyű kihúzni a kendőt, nem jön ki kettő egyszer, maximum meggyűri a másodikat. Elég nagy méretű, kicsit átlátszó, vékony, de kellően puha és nagyon nedves, mégis gyorsan szárad. Egyébként forgatom, hogy garantáltan ne száradjon ki a csomagolásban, hol így, hol úgy teszem el. A mérete ellenére mindig az egészet kihasználom, mivel félbehajtva jobban teljesít.
Az alapozót, pirosítót, bronzosítót, szemhéjpúdert szuperül lehozza, de a több rétegű spiráloknál nem annyira hatékony, az arclemosás után szoktam látni az eredményét.
Annak ellenére, hogy kíméletes, az arcomnak nem tetszik valami benne néha, ugyanis ha picit is rányomom az arccsontomnál, kettőnél többször megyek rá, kipirosodik, ég ott egy foltban. Ezért hanyagolom teljes arcra, csak egy réteg spirál van rajtam, akkor használom, arra bevált, ott nem zavar semmit. Azon kívül ecsettisztítás, swatch lemosás, sminkeszközök tisztítása a feladata nálam. 
A 72db 265Ft volt akciósan, ráadásul garancia is van rá, ha nem tetszik/válik be, vissza lehet vinni és visszaadják az árát. Így abszolút nem bántam meg, hogy megvettem, egy próbát megér.


A másik kendő a CV (Cadea Vera) Young törlőkendő. Ez a sárgadinnyés verzió, 15-20-as korosztálynak, normál bőrre. Gyorsan kellett egy sminklemosó, a Müllerben pedig pont akciós volt, így lekaptam a polcról és a kosaramban landolt.
Otthon továbbolvasva a címkéjét, rájöttem, hogy nem csak smink lemosására, hanem általános tisztításra és hidratálásra is jó, ezért ideális utazáshoz, vagy ha nincs lehetőségünk a szokásos arclemosási rutint végigcsinálni. Gyorsan és kíméletesen tisztít, eltávolítja a vízálló sminket. Csak ezt néztem meg a Müllerben, de a folytatás is biztató!
A tiszta bőr előfeltétele a pórusokig hatoló tisztítás és a komplex ápolás. A CV Young vitalizáló törlőkendők hatékonyan és gyengéden tisztítanak, emellett hidratálnak is. Az ultrafriss tisztító formula gyorsan és alaposan  megszabadítja a bőrt a felesleges szennyeződéstől, sminktől és elhalt hámsejtektől anélkül, hogy kiszárítaná a bőrt. A sárgadinnye kivonatot tartalmazó ápoló formula értékes hidratálóanyaggal  látja el a bőrt és bársonyos puhaságot eredményez. Az eredmény tiszta, friss tónus.
A csomagolása nagyon csajos, rózsaszín-fehér, csillagos. Elég kicsi is, ezért könnyen magunkkal vihetjük a táskánkban. Ez is a megszokott ragasztós a nyitása-zárása, ennél egy kicsit jobban rá kell simítani, de ez is szuperül zár, nem engedi kiszáradni a kendőket. Kicsi a lyuk rajta, ezért nehezebb kihúzni, általában a következő félig kijön.
Ez elég vastag, fehér, kisebb, nagyon puha kendőket tartalmaz. A sárgadinnye illat nagyon erős, az arcon is érezni a használat után, ami zavarhatja azokat, akik erre érzékenyek, nekem tetszik.
Annak ellenére, hogy kisebb a kendő maga, még egy teljes arcsminkkel sem tudtam az egészet kihasználni! Pillanatok alatt lejön vele minden, a vízálló rúzs és szempillaspirál is. Egyáltalán nem kell dörzsölni, mert igazán nedves és ez sokáig tart.
Az arcom utána mindig nagyon sima, puha és a pórusaimat is összehúzza. Gondolkodom az újravásárláson, mivel ezt az erősebb, teljes arcos sminkekhez használom és ahhoz tökéletesen bevált, ehhez képest még az ára is jó.
25 db van egy csomagban 4-500Ft között mozog az ára akcióktól függően, csak a Müllerben lehet beszerezni.


Az utolsó a Soliteint sminklemosó arctej, normál és érzékeny bőrre, nincs korosztály megkötés rajta, szóval mindenkinek, aki sminkel.
A Tescoban szereztem be még a télen, amikor valami olyasmit kerestem, ami sokáig jó és nem szárít majd. Hatékonyan távolítja el a sminket és a különféle szennyeződéseket az arcról. A magas vitamintartalmú avokádó- és jojobaolaj táplálja a bőrt. Tisztítás után a bőr visszanyeri frissességét, természetes puhaságát. Ezért esett rá a választásom.

A csomagolása nagyon szép, a fehér, kék és arany díszítéses, karcsú nyakú tubus tetején a kupak fehér-kék egy arany csíkkal. Olyan igazi fürdőszoba polc dísz.
A kupak jól és biztosan zár, nem csúszik, egyszerűen nem lehet rosszul rácsavarni. A flakon száján szűkítő van, egy pici lyukkal, így nem ömlik ki a fehér színű, tökéletesen eltalált állagú krém, de mégis jól adagolható, nem kell kiimádkozni. Minimális illata van, olyan régi idők krémje, nekem "anya illat" egy kicsit. :)
A vattakorongon szépen elterül, siklik a bőröm, nem kell dörzsölni. Nagyon-nagyon alapos! Egy teljes arcsminkhez kell 3 korong, de ekkor még engem is meglep, mennyi festéket hoz le, néha meggyőződésem, hogy ennyit nem is használtam! :D A vízálló smink meg se kottyan neki, gyorsan eltávolít mindent, sehol sem irritál, nem csíp, semmi kipirosodás, még akkor sem, amikor véletlen belement a szemembe, kimostam és ennyi volt. Szeretem benne, hogy tényleg puha, hidratált utána a bőröm. Ezért szívesen nyúlok érte, főleg ha vízálló smink van rajtam.
A 150ml 650Ft körül van, nagyon sok helyen beszerezhető és sokáig eláll, én 2014 végén vettem és 2016 áprilisáig szól a szavatossága.

Ti milyen sminklemosót használtok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena