2015. július 29., szerda

Eucerin AtopiControl TESZT

Már hosszú ideje kaptam ezt a kis mintát és végre elhasználtam, ezért megírom a véleményemet nektek!


Gyulladásra hajlamos bőrre kerestem megoldást, ekkor jutottam el az Eucerinhez, azon belül is az AtopiControl termékcsaládhoz. Kértem is egy mintát belőle, így kaptam Eucerin® AtopiControl SOS Bőrnyugtató krémből egy 7ml-es kis tubussal.
Ez a krém bőrregeneráló, gyulladáscsökkentő, viszketésenyhítő, antibakteriális és hűsítő. Az aknéra hajlamos bőrnek ez szuperül hangzik!

A pici tubuson minden németül és olaszul szerepel, így azért a honlapjukon tájékozódtam ismét.

Amit tudni kell róla, ők írják:

Az Eucerin® AtopiControl SOS Bőrnyugtató krém bőrnyugtató, ápoló formulájával segít megtörni a viszketéssel járó akut bőrgyulladásos ciklus ördögi körét. Bőrápoló tulajdonságainak köszönhetően segít csökkenteni a hidrokortizon használatát a gyulladás fellángolásának ideje alatt. Egy klinikai vizsgálat bizonyította, hogy az Eucerin® AtopiControl SOS Bőrnyugtató krém bőrápoló tulajdonságainak köszönhetően hasonló kozmetikai hatást eredményezett az atópiás bőr kipirosodásának javulásában, mint az 1%-os hidrokortizon krém. Az AtopiControl SOS Bőrnyugtató krém nem minősül gyógyszernek, és nem helyettesíti azt.

Intenzíven ápolja, nyugtatja a bőrt és olyan gyakran alkalmazható az érintett bőrterületeken, ahányszor szükséges. Az Eucerin® AtopiControl SOS Bőrnyugtató krém egyedi összetételében megtalálhatók a regeneráló hatású omega-6 zsírsavak (ligetszépemag olaj és szőlőmag olaj), a bőrnyugtató licochalcone A (az édesgyökér kivonata), az antibakteriális decandiol és a hűsítő menthoxypropanediol. Klinikai és bőrgyógyászati vizsgálatok bizonyítják, hogy a termék felnőttek, gyerekek és csecsemők számára egyaránt alkalmas az atópiás bőr ápolására.

Kortizon-, illatanyag-, színezőanyag- és parabénmentes, így a bőrirritáció és az allergia kockázata minimális.


Nekem a legjobban az tetszett elsőre, hogy tényleg mindentől mentes termékről van szó.

Kibontottam és egy sárga színű krém fogadott, ami könnyű, elég kiadós, gyorsan felszívódik, utána pedig puha maradt a bőröm.
Az arcomra próbáltam elsőként, voltak viszkető foltjaim, enyhítette őket, a szárazságot annyira nem kezelte, de az illatával nem sikerült megbarátkozni, így arcra ritkítottam a használatot, mert órákig éreztem a felkenés után. Sminkelni nehezebb volt rá, sokszor kukacosodott az alapozó felette, mert nehéz volt így az egész arcom. De nem is erre hivatott, így akkor használtam, amikor nem kellett sminkelnem.
Az illata nem gyógyszeres, hanem valamilyen növény savanyú, picit dohos illata, amit nem tudok hová tenni és hiába viselem amúgy jól a különböző illatokat, ezt nem tudtam elfogadni, de nem vont le az értékéből, hisz használt . Viszont ilyen viszkető, pirosas, érdes folt van a lábfejemen is és a könyököm is ilyen terület (sokat ülök a lábfejemen, törökülésben és könyökölök :D). Ide használtam sokat és segített tényleg! Az illatát ugye itt nem éreztem, tehát gond nélkül megvoltunk.
Nagyon sok használatra volt elég ez a pici tubus.

Az eredeti termék 40ml-es kiszerelésben kapható és 4500Ft körüli összegért vásárolható meg a patikákban. (én a Pingvin Patika árát néztem)

Azoknak tudom ezt ajánlani, akiknek vannak viszkető, gyulladt foltjai, vagy ekcémával küzdenek, azon szuperül segít!


Nektek van valami ilyesmi problémátok? Eucerin termékekkel mi a tapasztalatotok, mit használtok tőlük?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena