2015. július 9., csütörtök

Csokis arcmaszk TESZT

Névnapos hét van, így megengedtem magamnak egy kis kényeztetést, elővettem ezt a csokis arcmaszkot, amit már rég ki akartam próbáltam, végre alkalom is lett rá.



A nővéremtől kaptam ezt az arcmaszkot, amit végre volt időm és alkalmam tesztelni.
A Müllerben kapható Schaebens márkájú csokoládés arcmaszkról van szó, amiben valódi tejcsokoládé van.
Minden bőrtípusra használható, elsősorban wellness célra, mivel a következőket ígéri:
  • kényeztet a bőrt és a lelket
  • jó érzésünk lesz tőle
  • puha és rugalmas lesz a bőrünk
  • nagyon ízletes
A tejcsokoládé maszk kényezteti és ápolja a bőrt. Az eredmény: már rövid használat után sokkal puhábbnak, feszesebbnek és felszabadultabbnak érzi a bőrét. erről a kakaóbab gondoskodik, jobb kedve lesz a használat után.

Csomagolás
Hagyományos, puha arcmaszk tasak, amiben 15 ml található. Maga az anyaga elég masszív, tehát nem szakad szanaszét a kinyitás után. Én csak egy pici lyukat vágtam az egyik sarkára, mivel ez a mennyiség 2-3 használatra elég, így nem fog kiömleni belőle és kiszáradni sem. Bár én valamilyen más megoldást választottam volna ekkora mennyiséghez.

Illat, íz, állag
Maga a maszk elég sűrű, zselés, ragacsos textúrájú, de ennek köszönhetően nem folyik le, ragaszkodik a bőrhöz, ami nem hátrány, hisz így aktívan is lehet pihenni a száradási idő alatt.
Kicsit átlátszó barna színe van, egész arcon elég viccesen néz ki.
Az illata abszolút csokoládés, semmi mesterségeset nem éreztem rajta. Ebből kiindulva meg is kóstoltam egy cseppet (a leírás is azt írja, hogy ízletes és az elején is szerepel, németül ugyan, hogy finom) és tényleg tejcsoki ízű, forró csokis. :D

Használat
Előzőleg megtisztított arcra kell felvinni egyenletesen. Na most az állaga miatt ez egy picit nehezebb, de nem lehetetlen. Ez után nincs más dolgunk, mint pihenni 10-15 percet és hagyni, hogy tegye a dolgát és megszáradjon.

Eredmény
A lemosás nekem könnyen ment, benedvesítettem az egész arcomat, majd körkörös mozdulatokkal elkezdtem lemosni, amikor már lejött az összes még egy nedves arctisztító szivaccsal végigmentem rajta. Így garantáltan nem maradt semmi felesleg esetleg filmréteg az arcomon.
Miután megtöröltem az arcomat, kellemesnek éreztem a bőrömet, tömörebbnek, simábbnak és feszesebbnek éreztem. A pólusokat minimálisan húzza össze csak.

Összesség
Nem egy méregdrága luxuskezelés, tehát nem leszünk tőle Kate Middleton, de maga az illat tényleg jót tesz lelkileg és nem utolsó sorban a puha, feszes bőr sem rossz érzés, nekem nagyon tetszik! :) Emellett pedig csupa szép összetevője van! Az árát pontosan nem tudom, 300Ft körül láttam, ennyit szerintem megér, főleg, hogy több használatra elegendő. Más fajtát is ki fogok próbálni tőlük.

Ti szoktatok arcmaszkot használni? Ha igen, milyet?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena