2015. június 3., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Tavalyhoz képest...

Nem történt túl sok változás, de vannak pozitív előrelépések. Lássuk!


Tavaly ilyenkor szintén vizsgaidőszakom volt, de akkor még csak az érettségi szóbelijére készültem, most pedig az OKJ-s vizsga írásbelijére és szóbelijére készülök, intenzívebben, mint az érettségire. Sokkal motiváltabb lettem, hisz ez már az a szakma, ami érdekel és jó érzés volt a modulzárókat is csupa ötössel zárni!

A bloggal is sokkal jobban, igényesebben tudok foglalkozni (remélem ti is gondoljátok), hisz az elmúlt egy évben volt egy 3 hónapos újságírói gyakornokságom, ami elég sok tapasztalatot adott. A feliratkozók száma is gyarapodott, igaz még nem sokkal, de remélem ez a szám egyre csak nőni fog! :)
A világszemléletem is nyitottabb lett, több dolgot merek kipróbálni, mint egy éve. Fiúsabb dolgokat is, ami őszintén sosem állt messze tőlem, hisz részben matchboxon és Lego-n nőttem fel a bátyámnak és apukámnak hála, de az utóbbi években lappangott bennem. Ilyen a vezetés és az autók (F-1 is), beleszerettem a dologba, WWE, MMA - ezek inkább játékban, amiben már M.-et és haverjait is elverem jobb napjaimon *büszkefej* :D - és a Tippmix, hát sosem gondoltam volna magamról.

Persze azért nőies dolgokban is fejlődtem, pl. szépségápolás téren, sok új ismerettel gyarapodtam, egyre többen fordulnak hozzám tanácsért, ami jól esik és igyekszem legjobb tudásom szerint segíteni Nektek.

A gondolkodásmód is átment egy kis változáson, korábban sokáig egyenesen taszított a család és minden egyéb járulékának gondolata, most pedig kezdek vele barátkozni, hogy egyszer majd, igen, szeretnék. Ebben a témában majd lesz bejegyzés, egy kis álmodozás.

A postás gyakrabban fordul meg nálunk, mindig hoz valamit nekem és már szóvá is tette, hogy látni szeretne már (anyukám szokta átvenni, ha nem vagyok otthon, ami elég gyakori), ha már ennyi mindent hoz, főleg sminket és stb. nőcis cuccot. Majd egyszer... :D

Sok-sok hosszútávú terv született az elmúlt időszakban, amiről itt még nem szeretnék írni, az még meglepetés is kicsit.

Így összességében nekem ennyi lenne az első VKP bejegyzésem.

Remélem ezt a rövidebb bejegyzést is élveztétek, kicsit többet tudhattatok meg rólam.

Kíváncsian várom a többiek posztjait is!


Blogger

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena