2016. június 8., szerda

Teszt | Konjac szivacs

Már nagyon-nagyon rég készültem erről a kis szivacsról beszámolni. 
Nagyon szeretem a szivacsokat, akár arcra, akár testre, hisz kíméletesen radíroznak, habzást segítenek. Ebay országból szereztem be ezt a kis cuki szivacsot 4-500Ft körüli összegért (2db), mert az eredetiről sok jó olvastam, bár annál a szín is számít, mert más-más jótékony hatása van, az összetételben is eltér. Engem magam a szivacs érdekelt, hisz azért ez is ígér sok jót!

Az ígéretek:
 

Alkalmas mindenféle bőrtípushoz
Mélyen tisztítja az arcot és a pórusokat 
Lágy és higiénikus használat
Fehérítő és hámlasztó hatású hosszú távú és rendszeres használat mellett
Csökkenti a pórusokat, enyhén szabályozza a víz és az olaj egyensúlyát, enyhíti az olajos fényű és durva pórusokat, a bőr friss, lágy, sima
Puha, ideális finom és érzékeny bőrre
Természetesen hidratálja a bőrt
Ideális atópiás bőrbetegségek esetében is (túlérzékeny bőr) 
Alapos
Kényelmes használat és szállítás, a mindennapi használatra bármikor és bárhol
Anyaga: Természetes rostok

Ennyit másoltam ki és fordítottam le a leírásból, ami kell nekünk.

Azt hiszem az enyém 3 hét alatt érkezett meg, rögtön kettőt rendeltem belőle. A csomagolása egyszerű műanyag, benne ez a kis kemény szivacs. Van rajta egy madzag, amivel könnyű felakasztani és szárítani. Fürdőben nem érdemes hagyni, hisz ott pára van és csak szaporodnak benne a bacik, hamarabb penészedik. Nem szabad száraz állapotában nyomkodni, mert összetörjük a rostokat! Az első használatkor én alaposan kimostam, tisztítóval is. Szépen magába szívja a vizet és pihe-puha lesz. A fogása nekem annyira nem esik kézre, talán az én kezem túl pici, de nem találtam meg azóta sem a megfelelő fogást rajta és mindig máshogy fogom a használatakor. 

A képeken sikerült elírnom a feliratokat, Grat Nóri :D 
 
Vizes állapotában, amit nagyjából fél percnyi vizezés után ér el, így néz ki, szépen kinyomja magát, megduzzad és elnyeri a kívánt formát. Nálam semmilyen plusz illat nem jelent meg. Későbbiekben az erősebb illatú arctisztítókat lehetett érezni benne, de pár öblítés és az is eltűnt.
Mivel a vizet is jól magában tartja, ezért a termékekkel kifejezetten jól működik együtt, a habzásra nem lehet panaszom, főleg, hogy nem engedi át a vizet, nincs száraz sikálás.
Ez a jó tulajdonság azonban a rossz is. Nagyon nehéz belőle az összes vizet kinyomni, így lassan szárad, még száraz helyen is, felakasztva. Ezért a szállítás például nem könnyű egyáltalán, főleg ha reggel még használtam és délután mennem kell Mikihez és vinni akarom. Ha pedig megszáradt, akkor ismét kicsike és kemény lesz, ahogy telik az idő úgy egyre kisebbre megy össze és egyre több vizezés kell neki, hogy visszanyerje szép alakját, körülbelül ekkor jön a gyere ideje is.


A pórusokat nem tisztítja nálam, azokra nem hat egyáltalán, de valóban eltávolítja az elhalt hámsejteket, anélkül, hogy kipirosodna a bőröm, szeretem az érzést, hogy puha a bőröm, mégse feszül és piros. Emellett még fehérít! Főleg az önbarnítás során vettem észre, hogy ha ezt használom, sokkal hamarabb leszek újra fehér az arcomon! A foltokra viszont ez jó megoldás, segített is az eltüntetésükben is. 


A korábbi szivacsokhoz képest azért jobb, mert ennél nem tapasztaltam penészedést, még annak ellenére sem, hogy nagyon sok időre mire kiszárad. Azoknál max 1 hónap után előjött a közepén a penész, ha pl nem feltámasztva vagy radiátoron száradtak. Ennél valószínű a felakasztás, ami segít ebben, de pozitív! 

Mivel olcsó, teljesen megéri itthoni, nem szállítós használatra! Persze a valóditól elmarad, hisz az önmagában is segít a problémákon, azok mellé még lemosó sem kell feltétlen ( ha jól emlékszem), de jó szívvel fogom a másodikat használni!

Ha valaki szeretné megrendelni ezen a linken találjátok meg:
http://www.ebay.com/itm/351556130424?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Sőt, a következő Avon katalógusban is lesz ilyen szivacs, szóval ott is érdemes megnézni, ha az Ebay számotokra nem elérhető opció vagy nem szimpatikus.

Ti használtok valamilyen szivacsot/lemosást segítő eszközt az arcápolásotok során?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena