2016. április 14., csütörtök

Videó | Glamour napok haul + nyereményjáték!

Ebben a bejegyzésben találjátok a videót is és azért ide is írok nektek egy kicsit, valamint a nyereményjáték feltételeit itt is megtaláljátok!

A vlogban végigjárhattátok velem, hogy merre voltam, most pedig megnézhetitek, mit vettem! :)
Aki a képi formát szeretné, az lejjebb megnézheti, de aki engem is szeretne mellé látni, valamint megtudni, mit lehet nyerni, az kattintson a videóra!


Szabályok:
- Iratkozz fel a Youtube csatornámra (ha eddig nem tetted)! :)
- Kommentben a videó alatt írd meg, hogy feliratkoztál és a jövőben milyen videót szeretnél látni!

Ha megosztjátok, esetleg más platformon is követtek, azt megköszönöm, hisz minél többen leszünk, annál előbb lesz újabb játék máshol is! :)

A játék május 6. péntek éjfélig tart! 


Előző este előbújt a skót énem és lehúztam pár dolgot a listámról, csökkentve a költségvetést.


A DM-ben a legfontosabb az ajakkontúr ceruza volt, 50% volt egy darab S-he stylezone termékre, így bőven megérte. 002-es árnyalatban.
A Blend-a-med is 50%-os volt, ezt a fajtát még nem próbáltam, ezért választottam.
Sokáig olvasgattam véleményeket az önbarnítós dolgokról, így végül hazajöttek vele az Alverde termékek, pontosan az arckrém és a testápoló, ugyanis idén már nem akarok szolizni. Erről majd lesz külön bejegyzés! 
A Rexona az utódja lesz Ultra Dry Linen dry verziónak, amit sajnálok, hogy nem találtam, mert az illata is szuper, de ez is kárpótol majd. 

A Rossmannból azért elég sok minden sikerült, köztük a Catrice 020 árnyalatú Camouflage folyékony korrektor. Ez volt az egyetlen egy, máshol se láttam. Mi lett ezzel?! :O
Az Isana körömlakklemosó örök darab, nem lehet felülmúlni sem hatásban, sem árban.
Az Astor 506-os Drama Green árnyalatú lakkja az üzletben még kékesebb volt, de igyekszem megbarátkozni vele, kárba biztos nem megy. 350Ft-os, kiárusított termék volt.
Az Isana arclemosó kendőt még nem próbáltam, kíváncsi vagyok rá!  
Adidas Control dezodort már használtam, fújós verzióban, de remélem, hogy a stiftes is legalább annyira jó. Ezt gazdaságosabbnak érzem. 50%-kal pedig baráti áron volt.
Az Isana makadámdiós ajakápoló csomagolása fogott meg, nagyon édes, már várom, hogy kipróbáljam!
Fogkefe és fogkrém is lett a Prokudent med márkából, a fogkefe tartalékként szolgál, a fogkrém pedig már régóta izgatta a fantáziámat. Szeretnétek fogfehérítő hatású fogkrém beszámolót majd? (azért ezektől sose várjunk klinikai minőségű fehérítést, az a fogorvos dolga! ;) )

A Tescoban csak ennyit vettem, a szokásos vattakorongot 165Ft-ért. 3x is körbesétáltam az F&F részleget, de nem találtam olyasmit, ami megfogott volna, ami igen, abból nem volt méret, amit szerettem volna, az pedig nem volt. Így csak ezt a szuperpuha zoknit vettem meg, mert egész télen keresgéltem (és nagyon olcsó volt így, 400Ft körül) de nyárra már tuti lesz. :))


A Müllerben nagy örömömre volt teamécses és fogkefepótfej, mindkettő hiánycikk szokott lenni, de most mázlim volt! A fogkefe fejekkel így most hosszú időre el vagyok látva, ráadásul igen jó áron jön ki az egész. A teamécses az egyetlen eddig bevált, ami legalább 4órát bír!
Innen is bekerült egy fogfehérítő fogkrém a Sensidenttől. A Kukident termékeken azóta is nevetünk! :))
Szokásosan kell egy tusfürdő, most az Aveo málnás-barackos verzióját választottam, mert az illata még a régi Haribo-ra emlékeztet! 


Ruhák terén nem vittem túlzásba, de megtaláltam a koszorúslány ruha utáni ruhácskát a New Yorkerben 1790Ft-os áron, annyit vétek lett volna otthagyni, főleg, hogy egyetlen egy volt belőle. Bár a lopásgátló festékparton rajta maradt, ami miatt másnap vissza kellett menni. :D

Mivel mindenki a Glamour-napokkal volt elfoglalva, bementem a kilós turkálóba, ahol így nem volt tömeg és két felsőt találtam magamnak, fillérekért!

Ti mit vettetek a Glamour-napokon?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena