2016. március 1., kedd

~ Februárban történt

Azt hiszem ebben az évben is rohanni fog az idő, ugyanis már a tavasz első napja van, még ha az időjárás nem is ezt mutatja, de itt van és ez azt jelenti, hogy jön a havi beszámoló!
A hónapom ismét vérvétellel indult, erről a PP posztban olvashattok. Menő Batman-es, pink ragtapasszal éltem túl, erőt adott. :D


Sajnos ennek másnapján ledöntött a lábamról a frontérzékenység és a megfázás. Borzasztóan viseltem az orrfolyást és rossz közérzetet, fejfájással tarkítva. Bár nem tartott olyan sokáig, megviselt, a sok folyadéktól teáskannának éreztem magam. Viszont a szelén, amit végre találtam nem aranyáron és a legfontosabb jódmentesen, sokat segített!


A Valetin-napi hétvége Müller-szombattal kezdődött, ahol végre megvettük a Monopoly Magyarországot és persze ezzel meglett az egész estés programunk! Emellett csak apróságokat vettünk (na jó a hajlakk azért nem, mert már nagyon rég kerestem egy jót, de teszt majd lesz! ) érdemes volt kihasználni a 15%-os kedvezményt a végösszegből.


A Valentin-nap nekünk inkább egy plusz alkalom, hogy együtt legyünk. Pizsamában, csokival és Cosmopoltan-nel töltöttük a napot, mert nem csak én szeretem ám. :D M. pedig pont ekkor kapta meg a pólót, amit nyertem neki. Megnyertem a Prés műhelytől egy általam kitalált grafikájú póló elkészítésének lehetőségét és mivel ő már nagyon rég szeretett volna egy ilyen pólót, meglepem vele. Hatalmas volt az öröm! :)


Ezt követő héten igazi meglepetés volt Réka képeslapja, sőt még csokit is mellékelt, de a levélben írt szavai vettek le igazán a lábamról! Hihetetlen jó volt ez a kezdeményezés, még ha elég sokat is csúsztunk vele, de sikerült! :) Ez segített túllendülni a rettenetes nőgyógyászhoz rohangálós héten.


Idén először bűnöztünk és látogattunk el a mekibe, mert volt kuponunk. Borzalmasak vagyunk, igen. :D


De ha már ételek, akkor el kell mondjam, hogy mostanában sok időt töltök a konyhában, főleg durumtészta ételeket készítek, valamint a zabos finomságokat, mert igen nagy sikerük lett a családban. A recepteket megtaláljátok ITT.


Az Inecto játékán nyert hajápoló és kézkrémem is megérkezett valamint a szokásos Avon is, amikből már alig várom, hogy megírjam a teszteket. Ti is? :)


Ebben a hónapban is volt természetesen Rossetti poszt, amiben igazi tavaszváró kiegészítőkről olvashattok! :) ITT.
Apropó ruhák: a nővérem férjhez megy a nyáron és koszorús lány leszek! Hihetetlen és szuper! Belevetettük magunk az ötletekbe és segítek neki a szervezésben. :)


A hónap egyik legjobban várt Ebay szerzeménye a kameraállvány volt, ami tudjátok mit jelent? :)) Főleg, hogy végre kiépítették nálunk is a UPC hipergyors internetét!


Sőt örömmel jelentem, hogy a hónap második felében már csak egy fogászati ellenőrzésem volt, hogy mi történt egy hónap alatt. 3 percnél nem voltam bent többet, ugyanis az orvos elégedetten megdicsért, hogy minden rendben és fél év múlva találkozunk! Hatalmas kő esett le a szívemről és büszkeség is töltött el, hogy végigcsináltam, ráadásul most már félelem nélkül! :) Ti hogy álltok a  fogorvossal?

Az endokrinológust sem úsztam meg, de erről majd egy külön posztban mesélek nektek!

Februárban talán kevesebb poszt volt, mert a betegség alatt nem volt energiám és a sok rohangálás rengeteg időt elvett tőlem, de ebben a hónapban nem lesz ilyesmi! :)


A végére szokásos statisztika
Oldalmegjelenítések: 41 000 kereken :)
Feliratkozók: 71 fő
Facebook oldal: 171 lájk 
Instagram követők: 1472

Szuperek vagytok! :)

Nektek milyen volt ez rövidebb hónap?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena