2015. december 18., péntek

Smink karácsonyra | 3 Avon termék tesztje

Én is lázasan készülök a karácsonyra és próbálgatom a sminkeket, hogy melyik lesz a befutó. A mostani keretein belül le is teszteltem a nemrég érkezett Avon termékeket: rúzsceruza, szempillaspirál és körömlakk.

Ami nélkül nem tudnék élni, az a szempillaspirál, azt hiszem, mert van, hogy csak azt viselem, ha máshoz nincs kedvem, vagy nincs rá szükségem, így jogosan birizgálta a fantáziámat az Avon SuperShock dúsító és ívelő szempillaspirálja, ami most ünnepi külsőt kapott.


Az egyenes, fekete alapcsomagolás mellé arany és piros csillagok kerültek rá, nagyon ünnepivé téve ezzel. Könnyen nyílik és záródik, kézre is esik a fogása, sejtem, hogy a feliratok kopni fognak.
10ml-es és a Black árnylatban érkezett.
  • dúsabb szempillák, csomósodás nélkül
  • innovatív, pávakék színű SuperShock spirálkeféje a rugalmas sörtékkel átfésül, befed és egymástól elkülönít minden egyes szempillát
  • szupergyors "építő" formulájának különleges mikroszálai segítenek hosszabbá és dúsabbá tenni a szempillákat
  • sokkolóan dús szempillák

Kinyitva egy nagy, apró sörtés kefe bújik elő, ami ugyanolyan vastag, mint a belső szár. Néha a végén több festék marad, de maga a fej szerintem nem vesz fel sokat, egyszer sem kellett lehúznom felesleget.
Nem húzza a pillákat, szépen siklik köztük, bár a szemzug felé egy kicsit nehéz a széles vége miatt. A festék gyorsan szárad, így második réteget én nem is tudtam felvinni, mert nem volt hatása.
Legjobban az lepett meg, hogy nem ragadtak össze a pilláim, szépen szétválasztotta őket és végig bevonta azokat.
Nekem alapvetően hosszúak a pilláim, sokan vannak viszonylag, de nem látszanak és nem elég vastagok, dúsak, ezért imádom a dús, már-már műszempilla hatást, mivel a szemüveg amúgy is kicsinyíti a szemem.
Mindig a pici fűrészelő mozdulatos technikát alkalmazom, hogy mindenhová kerüljön festék.

Az íveltséget, amit ad, az szuper, kinyitja a tekintetet! A dúsítása közepes, hétköznapokra tökéletes számomra, azok, akik pedig nem rajonganak ennyire a dús pillákért, azoknak bátran ajánlom!
Egyébként nagyon tartós, nem pergett, potyogott, még akkor sem, amikor véletlenül hozzányúltam és hát persze, akkor kaptam észbe, amikor már picit megdörzsöltem a szemem.
A lemosása könnyű, micellás vízzel is maradéktalanul lejött, reggelre nem voltam pandamaci.
Az ára: 1990Ft.


Eddig nem nagyon használtam élénk rúzsokat, amiben abszolút jól is érezném magam, de ez a rúzsceruza nagyon kíváncsivá tett, hisz ezekkel valamivel könnyebb bánni és egyszer el kell kezdeni valahogy.
  • gazdag, krémes és ragyogó színt ad az ajkaknak
  • precíz használatot tesz lehetővé
  • hidratált érzést nyújt ajkaidnak
  • kicsavarható rúzsceruza
A csomagolása kis tömzsi, 3g-os, a végén pedig ott van a belül rejtőző szín mutatóba, hogy ne kelljen kibontani az azonosításhoz, egyben pedig a csavarója is, amivel oda-vissza lehet dolgozni, nem kattogós, egyénileg állítható. Ez a Raspberry Rush árnylat.


A kupak levétele utána, ami kellően szorul, de gond nélkül levehető, a véggel megegyező színű rúzs tárul elénk. Gyönyörű, valamivel világosabb, mint a katalógusban, de egyáltalán nem csalódtam, sőt! Középsötét lilás-fuksziás árnyalat. Kék szemhez kiváló, én beleszerettem!


Sajnos a hideg idő az én ajkaimat se kíméli, így radíroznom és hidratálnom kell előtte. A hidratálást már jóval előtte teszem, hogy legyen ideje beszívódni az ajakápolónak, ugyanis arra nem lehet hatékonyan felkenni, alig fog rajta!


A felvitel nagyon könnyű, siklik az ajkakon, de vigyázni is kell vele, mert könnyű kimenni a vonalból, ha nem figyel az ember, amit, ha várunk, nehéz korrigálni, mert addigra befoghatja a bőrt is. Én ezért a sarkokba ecsettel dolgozok inkább.


Krémes a finishe, semmi csillám vagy plusz adalék, önmagában fénylik. Nagyon mutatós, néha két rétegben szoktam felvinni, nincs nehéz vagy vastagon kent érzet.
A fogakra érdemes figyelni, hogy befogja-e a festés után, ugye ennek megelőzésére van az a módszer, hogy bedugjuk az ujjunkat, rázárjuk az ajkakat és kihúzzuk, a felesleg az ujjon fog csücsülni. Nálam eddig egyszer volt gond, mert kimaradt a fent említett módszer a smink elkészülte után.
Egyébként elég tartós, evés-ivás után érdemes újra felkenni, korrigálni, de egyébként nem nagyon kopik!
Micellás vízzel mosom le, nem fogja be az ajkakat, nem kenődik lemosás közben. A kezemre húzott csíkot másodpercekig mostam szappannal mire lejött. Az ajkaknál, ha van ideje megszáradni, akkor tényleg csak étel-ital vagy lemosó szedi le, az egész napos beszéd nem. :)
Az ára: 999Ft

Amit pedig szintén nagyon vártam az a Gél hatású körömlakk!
A csomagolása a szokásos téglalap üveg, ami 10ml-es és a rajta lévő matrica nem kopik.
Az ecset elég sok festéket vesz fel, így mindig le kell húzni valamennyit, hogy jól lehessen vele dolgozni, ne csöppenjen le. Egyébként közepes-vékonyabb ecset, ami lapos és egyenesre vágott vége van. Kisebb, keskenyebb körmökön is jól lehet vele dolgozni.

A rúzshoz választottam egyébként ezt a Candy Apple árnylatot, de pirosabb, mint amire számítottam, olyan igazi, karácsonyi piros.

Szépen terül, de csak oda kerül, ahová tényleg keni az ember. Ha mégis kerülne a körömágyra, akkor lemoshatjuk, de ha várunk egy kicsit, az első kézmosásnál nagyon könnyen lejön!
Két réteg kell a tökéletes fedéshez, így nem látszik a köröm fehér része. Az első réteg pillanatok alatt megszárad, a másodikra már kell várni egy kicsit és vigyázni, hogy addig ne nyúljunk bele, főleg ne élesebb tárgyakba.
A finishe magas fényű, fedő lakk nélkül is (a képen nincs rajta) és napokig megmarad ez. Engem ez szokott egy-egy lakknál meggyőzni, hogyha gél lakk hatást ígérnek!
Nekem csak a vége kopott meg eddig (3 nap, ebből ma sütisütés, takarítás, hajmosás) alap- és fedőlakk nélkül, ami elég jó szerintem. Anyukámat kilóra megvette, szóval ő tuti ezt fogja karácsonykor viselni, valószínű ezzel a mintával, amit én most próbáltam ki és nekem is tetszik.
Az ára: 899Ft


A kész (próba)sminkem pedig így néz ki. :)

Ti milyen sminket fogtok viselni karácsonykor? Mit szóltok ezekhez a termékekhez?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena