2015. december 2., szerda

Paletta teszt | Makeup Revolution Essential Matte 2

Engem is megfertőzött a paletta-láz és rendeltem is a PinkPandától kettőt szülinapomra utólag, magamtól-magamnak! Ma az elsőt mutatom be nektek!


Amikor válogattam, egy matt palettát mindenképpen akartam, így erre esett a választásom (a Flawless nem volt raktáron)  és volt benne több barna, amivel a szemöldökömet is tudom formázni. Két legyet egy csapással. Fontos szempont volt még a variálhatóság, a tartósság, valamint az építhetőség is.
Ez a paletta egytől-egyig matt színeket tartalmaz, amit mindenképpen szerettem volna, mert ezekkel számomra könnyebb visszafogott, úgynevezett "no makeup" sminket készíteni, amiket hétköznapokon használok.

A csomagolása masszív, műanyag, fekete, a tetején átlátszó ablakkal. Tartalmaz egy kétvégű szivacsos applikátort. Én ezt még nem használtam, csak tapiztam és nagyon puha, tömör kis darab. A helyére befért egyébként a Naked 2 ecsetének tökéletes másolata!
Sajnos karcolódik, de a neszesszerben való hurcolásászt abszolút jól viseli, nem recseg-ropog, egy kis tartó sem mozog (ennek mi a neve?? eddig csak a pan kifejezést láttam, de az angolul).


A színek között vannak egészen világosak és egészen sötétek is, némelyek között csak egy árnylatnyi a különbség.
Belenyúlva ecsettel, nagyon apró kis darabok is kiválnak, kézzel pedig összepréselődnek ezek, ez ecsettel simán felvehető és eldolgozható, tehát minőségbeli gondot nem okoz, a maradékot én le szoktam fújni, hogy ne kenjem bele a másik színbe.
Selymes tapintásúak, szinte nem is érezni őket!


A kezemen alapozó van, hogy minden szín látszódjon rajtam és egyformán is lehessen őket látni.
Az első hét színből 5 világos, ebből egy a rózsaszínes és azt követő kettő barna, picit erősebb szín, de még mindig nagyon természetesek. A 4. nem ennyire barackos a valóságban, valamiért a képen ilyennek látszik. Az első 3 színt a szemzugba, szemöldökcsontra használom, szépen fednek. A 2. és 3. annyira nem erősen fed, mint az első, inkább beleolvad a bőrömbe, ezért néha önmagában csak ezt teszem fel, ha épp nem vágyok semmi extrára.
A kezemen mindegyik színhez egy határozott belenyúlás után kerültek fel a színek, ennyire erősek és még építhetőek. Mondjuk a világosabbakat nem építem, inkább a rózsaszínt és a barnákat szoktam, de inkább alapként funkcionálnak.


Az utolsó 5 szín sötét szín, ebből a világos csalóka, mert szinte fehér a tartóban, felkenve azonban elég szürkés-rózsaszínes! Ahogy a képen is látszik.
Hihetetlenül pigmentáltak és tartósak. A másik paletta tesztében láthatjátok majd a próbájukat, hogy mit állnak ki és hogyan szerepelnek!
A 3. sötétbarnával a szemöldökömet is formázom, kitöltöm egy ferde, vágott ecset segítségével (ennek eredményét majd lent, a sminkes képeken lehet látni) olyannyira tartós, hogy nem is kell semmi más a szemöldökömre kennem, a nap végén is simán ott van! Az utolsó barnát is szoktam használni erre a célra, mert egyébként a bolti szemöldökformázók között nem találtam meg a színemet, barnás fekete a hajam, ami hideg árnyalatú, ehhez nehéz megtalálni az igazit, ami nem fekete ceruza.
A sötét rózsaszínt előszeretettel használom a világosabbal kombinálva.

Ezek már picit potyognak, ha többet vesz fel az ecset és nem könnyű eltávolítani őket a szem alól, orcáról úgy, hogy ne hagyjon csíkot vagy nyomot.
Nem porzik egyik sem, egyből ott is marad, ahová felviszem és nagyon jól eldolgozhatóak pufi ecsettel.


Lévén matt színekről van szó, a sminkek nagyon természetesek, nem feltűnőek, persze építve sötétebbeket is lehet csinálni, de fel is lehet dobni egy csillámos színnek akár.
Én a barnákhoz azóta mindig szívesen nyúlok, pillanatok alatt kész van a "nomakeup" sminkem így. :D

Gondolkodom, hogy kipróbálom megnedvesítve is őket, úgy valószínűleg még ennél is pigmentáltabbak lesznek a színek. Szeretnétek látni azt is esetleg?

Ezen a az első 3 barnát használtam és a 2. világost.

Ezen már a sötétebbekből is használtam.



A palettát a Pink Panda oldaláról ITT tudjátok megrendelni, nekem 3 munkanap volt, pénteken délután rendeltem meg és kedden reggel 8 előtt 3 perccel már nálam is volt! Hatalmas mennyiségű pukipapírban :D 
Az ára: 1990Ft

Ár-érték arányban abszolút megéri ez a paletta és jól kihasználható, örülök, hogy megrendeltem!

Ti milyen palettákat szerettek? Erről mit gondoltok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena