2015. október 30., péntek

~ Októberben történt

Észrevétlenül suhant el ez a várva várt hónap és sok minden történt ráadásul, szóval ismét tartalmas, mozgalmas hónapról számolhatok be Nektek!

Rögtön elsején reggel a kórházban kezdtem, ultrahangon és az endokrinológusnál folytattam, aggódtam és vártam is, hisz jobb megtudni, hogy mi van velem, mint elviselni a tüneteket. Ekkor diagnosztizálták a pajzsmirigy alulműködésemet, azóta szedem a gyógyszert is. Erről részletesen a PP posztban olvashattok ITT.

Ebben a hónapban egy VKP bejegyzés született, a blogbarátok című, mert az álomlakás címűt én még januárban megcsináltam, így nem ezzel az előjellel ment ki.

Szuper kollab is született a Zoara kuckójának írójával, Evelinnel, ami igazán jól sikerült szerintem! Bejegyzés ITT.

Teljes erőbedobással készültem a Glamour-napokra, amiről részletes bejegyzést ITT olvashattok.Túlélő Oreo-gumicukor-víz szett jól jött. Most a Joy-napokat várom, ugyanis, ami lemaradt, szeretném bepótolni. Kívánságlista is lesz!

Meglett a tökéletes papucs! Snoopy is elégedetten nyugtázta, hogy kellően meleg és puha.

Ugyanezen a hétvégén volt a 21. születésnapom! Bizony, csirke lettem. :D De nagyon jól érzem magam a bőrömben most.
Anyukám 21 db-os kis tortaszettel lepett meg, 3 rétegből álltak és mind más ízű volt. Nem is tudom, kitől örököltem a sütés-főzés iránti vonzalmam! :D


Ennek fényében mentem másnap fogorvoshoz, hetekkel korábban választhattam: október 12 vagy 13 délután. Kizárásos alapon maradt a 13. Egy gyökérkezelést csinálnak most nekem, egy korábbi, rosszul betömött szomszéd fognak köszönhetően... Aztán még lesz 1-2 dolog, de végre legyőztem a félelmem és elmentem, a cél lebeg előttem.
Nálunk egyébként a fogászat: senki se tudja, melyik utca, melyik körzet, ez nem lát el, a másik ad időpontot, de amikor odamész, hoppá nem lát el, mert nem oda tartozol vagy fizess és stb. Ez most magán, de mivel abba a körzetbe is tartoznék (véletlen derült ki) így TB-re megy, hatalmas mázli!

Vicces story ezzel kapcsolatban: az érzéstelenítőtől a szám egyik fele szuperül nem működött, lefittyedt, így sétáltam haza, ez kb. 10perc gyalog amúgy. Próbáltam kis utcákon menni, hát amúgy sose találkozok senkivel, na, most már az első sarkon megállított egy pénzszállító útbaigazításért, aztán egy Jehova nyomott a kezembe egy "Változással a depresszió ellen" szórólapot - köszi, tényleg, de nem vagyok depi. Hazaérve anyukámék furán néztek rám, mivel, mint kiderült: úgy néztem ki 100%-ig, mint akinek stroke-ja van (legalább őszinte családom van :D ) és érdeklődtek, hogy senki nem kérdezte meg, hogy jól vagyok-e. Hát nem, még a boltban sem - útba esett a Spar és megleptem magam egy Joy-jal.
Az akkor készült fánkos-Joyos képet amúgy megosztotta a Joy az Instagramjukon és a Facebookjukon, örültem, mint maki a farkának! :D

Egy héttel a Glamour-napok után kezdődött az F&F szezonközi-végi kiárusítás és találtam egy hipervastag-hiperpuha téli zoknicsomagot, nagyon jó áron! Ezzel egyidőben az új kollekció egyik új kabátjába futottam bele (szokásosan megakadt rajta a szemem és azonnal beleszerettem, ilyen az én formám) és azóta is fáj érte a szívem, pont olyan, amilyenre mindig vágytam. Talán a Joy-napokon.


A Halloweenben én inkább külső szemlélő vagyok, pár éve volt sminkem, szuperül sikerült, egy buliba mentem vele és mindenki a csodámra járt, csak akkor még én nem álltam készen erre a sikerre. Buta Nóri...
Így maradt a süti, az is egy jól bevált recept, ami egyéb formában is megállja a helyét. Ez a boszorkány ujj keksz. A receptet is ITT találjátok.

Az utolsó hétvége csúcspontja pedig a Digital Divas volt, amivel nem akarok untatni senkit, így ITT mindent megtaláltok! :)



Emellett egész hónapban készültek az outfit képek, köztük egy különleges: Dorko x Halott Pénz pólóm érkezett, amit Voila Mode Instagram játékán nyertem. Nemsokára megosztom veletek, hogy rajtam hogy néz ki! :)

Nálam már hivatalosan is kezdetét vette a forrócsoki időszak! Az egyik legjobb barátnőmmel a héten végre összefutottunk és isteni forrócsokit ittunk, kókuszos és banános verziót. Ha Cegléden jártok, ne hagyjátok ki az Arizona Pizzéria és Étterem kínálatát! Akár pizza, akár forrócsoki, nagyon jók!

A hét elején pedig annak ellenére, hogy kicsit beteg voltam, elmentem egy állásinterjúra a Volánhoz.

A végére pedig a megszokott statisztika, kicsit számokban is lássuk a dolgokat, mik hogyan változtak.


Oldalmegjelenítések: 23 417
Feliratkozók: 48 fő
Facebook oldal: 122 lájk
éés Instagramon átléptük az 1000 követőt, amiért hálás vagyok! Sose gondoltam volna, hogy egyáltalán lesz ennyi követőm. Persze, tudom, lesz aki majd direkt-csakazértis leiratkozik, de akkor is nagyon jó érzés! :) :)

  Ezek a számok, a növekedés, hihetetlen! Szuperek vagytok! Nagy virtuális ölelést küldök ezért Nektek és remélem a jövőben is ilyen aktívak lesztek! :) 
 
Nektek milyen volt az október?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena