2015. szeptember 22., kedd

Autumn ötletbörze #2.

A divat irányú őszi ötletbörze után jöjjön egy kis otthon és lakberendezés, a végén egy kis  DIY.

Akik követnek a blog Facebookján és/vagy Instagramon, azok láthatták, hogy kreatívkodtam egy kicsit és készítettem egy DIY őszi képet, a tavaszihoz hasonlóan. Nekem kellett a lehűlés ehhez, nálam most köszöntött be igazán az ősz, ezért ma összeszedtem pár dolgot és készítettem pár kollázst a lakberendezéssel, dekorációval kapcsolatban.

Gyengém a gyertya, mécsestartó és illatosítás témakör, ezért ezzel kezdem.
Mostanra már mindenhol találunk olyan illatgyertyákat, tartokat, illatosítókat, amik testesebbek, erősebbek, igazán ősziek. Én ilyenkor nagyon szeretem a sütőtökre emlékeztető, édeskés, fűszeres illatokat, ahogy belengik a lakást, meg is nyugtatnak és melegítő hatással bírnak számomra. A fényhatás, amit a gyertya ad, csak ráadás. Az a két nagy tök alakú mécsestartó nagyon tetszik, láttam is ilyet az egyik 100Ft-os üzletben, csak az sima átlátszó volt.


Díszek, díszek mindenhol! Mostmár időben cserélem le a díszeket, tavaly nagyon sokáig nem tettem meg, egyszerűen az időjárás miatt nem éreztem úgy, hogy ideje lenne.
A képen látható mécsestartóhoz van egy hasonlóm, azon lilás-narancssárgás virágok tűnnek át, itt lesz ideje a használatának. A mókusos gyertyatartó hipercuki szerintem, ahogy a rókás bögre és a tök alakú cukorkatartó is, be kell néznem pár Home részlegre, úgy érzem! :)
Nálam ilyenkor kerülnek elő a potpourrik, ez az őszi különösen tetszik, illatmentes verziót házilag is össze lehet állítani ilyenből, asztali dísznek egy olyan levél alakú, leveles tálba és már kész is a tökéletes asztaldísz.
Hűvös estékre, délutánokra kell már egy puha, meleg takaró! Legalábbis én fázós vagyok, az a 4-es pack pedig nagyon szép! Egy ilyen takarón pedig el tudom képzelni az őszi mintás párnákat is.


Az én saját kis DIY projektem eredménye ez lett.

Mire van ehhez szükség:
  • gombok, tetszés szerint
  • képkeret, én egy leselejtezettet használtam, így öreg hatást kelt
  • papírlap, tetszés szerinti színben
  • technokol ragasztó
  • filc, ha akarunk rá feliratot
  • és a fantáziánk! :)
Először a papírlapon kijelöltem azt a sávot, amit tudok használni, látszik majd. Ez után ebbe a sávba elhelyeztem a gombokat, színátmenetesen, majd felragasztgattam őket. Hagytam száradni fél órát. Ez után ráírtam a feliratot és végül beleragasztottam a képkeretbe. Ennyire egyszerű és mutatós.



Remélem tetszett ez a kis inspiráló bejegyzés és megosztjátok velem, hogy Ti hogyan készültök az őszre, mivel dobjátok fel a lakásotokat! 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena