2015. március 17., kedd

~ Nivea tusfürdő és testápoló TESZT!

Két tusfürdő és egy testápoló mintáit teszteltem a Nivea-tól.



A tapasztalatok azt mutatják, hogy felénk a Posta szolgáltatásai elég "gyengék". Korábban is volt gondom velük, ugyanis a rosszul megcímezés ellenére, a postás elvitte a nem létező postaládába ( az a cím ugyanis egy temető!!) a levelemet és hónapokkal később, minták nélkül jutott el hozzám a boríték. Miután ezt jeleztem a Nivea-nak, nagyon kedvesek voltak és kárpótoltak! Ami azért valljuk be, mint vásárló, hatalmas piros pont!
Ezt a kis csomagot már ajánlottan kaptam, de a Posta továbbra is kitesz magáért, ugyanis csináltak programot nekem.
Két hete csütörtökön délután anyukám hozta fel a postaládánkból a tépett cetlit, hogy a postás kb 4-5órával korábban csomagot hozott, vagyis kísérelt meg, de nem talált otthon. Saját magát buktatta le, ugyanis itthon voltam egész nap!! A lift működik, a pontos cím rajta volt, szóval nem jött fel, de még arra sem vette a fáradtságot, hogy a kapucsengőn feltelefonáljuk, hogy "héé te hülye gyere már le a cuccodért". A leleményese az azonosítószámát azonban nem írta rá a cetlire, üresen hagyta azt az egy részt, pedig nagyon szívesen tettem volna panaszt! Ráadásul csak másnap mehettem be érte a postára. Sulinapon, amikor amúgy is korábban akartam menni, még korábban kellett kelnem és bemennem a központi postára. Ott legalább kedvesek voltak.

A csomag nagyon biztonságosan lezárva, buborékfóliába (pukipapírba :D) csomagolva érkezett.
Két darab 50ml-es tusfürdő minta és egy testápoló 3db 4ml-es mintáját lapult benne.
Az elmúlt két hétben teszteltem őket, mivel mini termékek.

Nivea Hawai Flower & Oil tusfürdő 

A színe óceán kék és  sárga gyöngyök úsznak benne, meglehetőségen sűrű állagú. Az illatába azonnal beleszerettem, annyira könnyed, édeskés virágillat. Ami pedig pláne, hogy kevés is elég belőle, nagyon jól habzik és az olajgyöngyök is szépen elolvadnak. Ennek ellenére könnyű lemosni. Közvetlen az első vízsugarak után azt vettem észre, hogy a bőröm "vízlepergető" vagyis van egy olyan réteg, gondolom a gyöngyök hatása miatt, ami picit taszítja a vizet. Miután lemostam teljesen, ez enyhült, utána pedig puha bőr fogadott. Az illat még pár órán keresztül tartott.

Nivea Supreme Touch krémtusfürdő

Törtfehéres, nagyon gazdag textúrájú tusfürdő. Tavaszias, de mégis visszafogott, számomra nyugtató hatású illata van, ami esténként egy meleg zuhany közben relaxáló hatású. Ebből sem kell sok, jól felhabzik, de a habja sokkal krémesebb az előzőnél, kellemesen krémes és tartalmas, így a hidratáló hatása is erősebb, a Hidra IQ komplexnek köszönhetően is. Kimászva a zuhany alól a bőröm selymes volt és ez meg is maradt. Az illat sajnos alig, de az érzés kárpótolt!

Nivea Cocoa Indulging Testápoló Tej Száraz bőrre

Kényeztető hidratálás kakaóvajjal és E-vitaminnal. A szárazabb testrészeimen teszteltem ezt. A lábszáraim, a bokán, a karjaim, a vállaim és ezután, ami maradt, azt az egész testemre kentem.
Hígabb, könnyebb állagú, fehér krém, aminek igazi kakaós-Nivea illata van. Ez az illat pedig tartós, jó pár órán keresztül még érezhető.
Hihetetlen gyorsasággal szívódott fel! Semmilyen ragacsos érzetet nem hagyott, amin meg is lepődtem! Főleg a vállaim a kényesek ebből a szempontból, hisz ha utána kiengedem a hajamat, akkor az ne ragadjon bele. Szóval nálam magasan van ilyen ügyben a mérce! :D
Puha, selymes volt a bőröm utána, a nap végére se száradtak ki ezek a kényes részek, ami jó érzés volt.
A kis mennyiség miatt ezt csak egyszer tudtam kipróbálni, de az is elég meggyőző volt, főleg, hogy már az egész család így is használja a zuhanyzás közbeni termékeket, anyukámmal az élen! :D

A Nivea-nak ezúton is köszönöm a lehetőséget és a segítőkészséget!

Természetesen a tesztet nem befolyásolta, hogy a terméket kaptam és nem megvásároltam!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megosztod velem a véleményedet/észrevételedet!
FIGYELEM: technikai okok miatt nem tudok közvetlen választ írni, ezért pipáljátok ki az "értesítést kérek" lehetőséget, így kaptok értesítést a válaszomról!

Üzemeltető: Blogger.

© Nóra tükre, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena